Alyan Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Zijn er nog mensen die overwegen de nieuwe final fantasy('s) te spelen? FF xiii en FF xiv komen beide volgend jaar uit. FF xiii wordt een stand alone (dus alleen offline) voor de PC, PS3 en Xbox360. FF xiv wordt een mmorpg (alleen online) en komt vooralsnog uit op de PC en PS3, maar een release op de Xbox360 zal waarschijnlijk snel volgen. Persoonlijk ben ik benieuwd naar beide, maar zal het waarschijnlijk FF xiv worden mits en niet een te duur abonnement aan vast zit. Trailer FF xiii [YOUTUBE]naUSBEVRLng[/YOUTUBE] Trailer FF xiv [YOUTUBE]uAFyFCqCEW0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 18 december 2009 Auteur Share Geplaatst 18 december 2009 Zijn er nog mensen die overwegen de nieuwe final fantasy('s) te spelen? FF xiii en FF xiv komen beide volgend jaar uit. FF xiii wordt een stand alone (dus alleen offline) voor de PC, PS3 en Xbox360. FF xiv wordt een mmorpg (alleen online) en komt vooralsnog uit op de PC en PS3, maar een release op de Xbox360 zal waarschijnlijk snel volgen. Persoonlijk ben ik benieuwd naar beide, maar zal het waarschijnlijk FF xiv worden mits en niet een te duur abonnement aan vast zit. Trailer FF xiii [YOUTUBE]naUSBEVRLng[/YOUTUBE] Trailer FF xiv [YOUTUBE]uAFyFCqCEW0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Vanaf VII heb ik ze op XI na allemaal stuk gespeeld, haal ze ook gewoon allebei en ben zeer benieuwd naar XIV. Het ziet er zoals altijd iig weer gelikt uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 FFX heb ik gespeeld, maar spijtig genoeg is het daarbij gebleven. Ik denk eraan die oudere versies via PSN te kopen. De nieuwe XIII (offline), die haal ik zeker. Voor die online XIV mag je toch snel € 10/maand rekenen, dat is standaardtarief van zelfs de zwakste mmorpgs (tegen betaling). De vorige mmorpg van hun (XII ?) was niet echt bijzonder goed, dus dat wordt afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Als je er 1 via PSN koopt moet je zeker VII doen(volgens mij ook de enigste die er staat), dat verhaal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 De grootste FF-fan heeft hier nu ook een berichtje neergezet. Moet eerlijk zeggen dat ik heel erg uitkijk naar FF XII en FF XIV. Versus wil ik niet hebben. FFX was toch de topper uit de reeks. Zo veel emotie. (K) I love you, Yuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 19 december 2009 Auteur Share Geplaatst 19 december 2009 Ik had hetzelfde gevoel bij FF VIII rinus. Het sterke punt van FF is sowieso het verhaal en de emotie, daar kan geen enkele andere rpg aan toppen imo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Ik ben echt benieuwd naar FF XIV. MMORPG's trekken me sowieso al altijd en FF ook. Het kan een gouden combo worden mits ze het systeem zoals WoW doen en niet zoals Guild Wars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Hej, Guild Wars was in zijn gloriedagen, toch echter de party-topper. Heerlijk samenwerken etc. Sinds zij de heroe's introduceerden is het alleen maar naar beneden gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Het was in't begin ook al kut... Je kwam alleen maar mensen tegen in dat stadje, voor de rest was het 1 grote instance waar je zowat niemand tegen kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Het schijnt dat FXIII een grote flop is geworden, ondanks de verwachtingen van velen. Het is nu zo dat je in het gevecht controle hebt over 1 speler, je kan switchen maar dan gaat alles automatisch nog door. Kortom: Een mengelmoes van FF, Tales en Star Ocean. God, ik hoop dat je niet telkens op X moet drukken om te slaan ofzo. Dan koop ik deze FF niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 1 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2010 Het schijnt dat FXIII een grote flop is geworden, ondanks de verwachtingen van velen. Het is nu zo dat je in het gevecht controle hebt over 1 speler, je kan switchen maar dan gaat alles automatisch nog door. Kortom: Een mengelmoes van FF, Tales en Star Ocean. God, ik hoop dat je niet telkens op X moet drukken om te slaan ofzo. Dan koop ik deze FF niet. Ik heb zelf geen xbox of ps3 en heb em dus nog niet gespeeld. Vrienden van me schaffen speciaal voor dit spel een PS3 aan, dus ik hoop voor ze dat het mee valt... *edit* In japan heeft het spel wel alle verkooprecords verbroken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 4 januari 2010 Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik had hetzelfde gevoel bij FF VIII rinus. Het sterke punt van FF is sowieso het verhaal en de emotie, daar kan geen enkele andere rpg aan toppen imo! Als het gaat om consolegames is dit misschien waar, maar er zijn op de PC games als Baldur's Gate 2 en Planescape:Torment geweest die dit soort uitspraken nogal vreemd maken in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Deze Game ga ik in ieder geval halen als die uitkomt. Offline versie dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2010 Je kunt je inschrijven voor de beta van FF xiv op de officiële website! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos2 Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 FF 13 staat al een tijdje in bestelling bij bol.com (Limited Edition).. Heb alle FF's gespeeld vanaf VII (zeker 1 van de beste) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 FF X is voor mij ongetwijfeld de beste van de reeks.. Daarna op nummertje 2 komt Lost Odyssey. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos2 Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 FF X is voor mij ongetwijfeld de beste van de reeks.. Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen X de beste vinden. Hij is zeker goed, maar ik vind VII en VIII veel vetter. Sowieso al qua storyline. Ik heb me overigens ook nog gewaagd aan X-2, maar dat is echt een kutgame ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 15 februari 2010 Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik ga dit spel echt kopen. Laatste deel wat ik gespeeld was was op de ps2, maar nu ik de trailers enzo zie op ps3/youtube is deze grafisch veel en veel beter en over de storyline hoef ik me geen zorgen te maken want die is altijd goed :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos2 Geplaatst 15 februari 2010 Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik ga dit spel echt kopen. Laatste deel wat ik gespeeld was was op de ps2 Dat kan ook niet anders ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 Vind nog steeds dat ze het gevechtssysteem hebben verneukt.. Hoopte dat het weer zoals FF X en Lost Odyssey zou worden. Lekker om de beurt, enz enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos2 Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen X de beste vinden. Hij is zeker goed, maar ik vind VII en VIII veel vetter. Sowieso al qua storyline. Om mezelf maar eens te quoten, had hier toch wel wat reacties op verwacht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Ben het volledig met je eens, vergeleken met VII/VIII en IX stelde X geen flikker voor. Hoop nog altijd dat ze VII gaan uitbrengen met vernieuwde graphics_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 februari 2010 Share Geplaatst 21 februari 2010 X, omdat alles wat zich tussen Tidus, Yuna, Lulu en Wakka afspeelt gewoon zo emotioneel is. Het hele verhaal ademt een sfeer uit waar tegen je u zegt. X is ongetwijfeld mijn eerste game waar voor ik een traantje heb gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Nummertje 13 is vanaf nu te koop. Eigenlijk pas dinsdag, maar ze liggen al in de schappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten