Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Final Fantasy

Alyan

Aanbevolen berichten

Zijn er nog mensen die overwegen de nieuwe final fantasy('s) te spelen? FF xiii en FF xiv komen beide volgend jaar uit. FF xiii wordt een stand alone (dus alleen offline) voor de PC, PS3 en Xbox360. FF xiv wordt een mmorpg (alleen online) en komt vooralsnog uit op de PC en PS3, maar een release op de Xbox360 zal waarschijnlijk snel volgen.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar beide, maar zal het waarschijnlijk FF xiv worden mits en niet een te duur abonnement aan vast zit.

Trailer FF xiii

[YOUTUBE]naUSBEVRLng[/YOUTUBE]

Trailer FF xiv

[YOUTUBE]uAFyFCqCEW0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zijn er nog mensen die overwegen de nieuwe final fantasy('s) te spelen? FF xiii en FF xiv komen beide volgend jaar uit. FF xiii wordt een stand alone (dus alleen offline) voor de PC, PS3 en Xbox360. FF xiv wordt een mmorpg (alleen online) en komt vooralsnog uit op de PC en PS3, maar een release op de Xbox360 zal waarschijnlijk snel volgen.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar beide, maar zal het waarschijnlijk FF xiv worden mits en niet een te duur abonnement aan vast zit.

Trailer FF xiii

[YOUTUBE]naUSBEVRLng[/YOUTUBE]

Trailer FF xiv

[YOUTUBE]uAFyFCqCEW0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FFX heb ik gespeeld, maar spijtig genoeg is het daarbij gebleven. Ik denk eraan die oudere versies via PSN te kopen.

De nieuwe XIII (offline), die haal ik zeker. Voor die online XIV mag je toch snel € 10/maand rekenen, dat is standaardtarief van zelfs de zwakste mmorpgs (tegen betaling). De vorige mmorpg van hun (XII ?) was niet echt bijzonder goed, dus dat wordt afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schijnt dat FXIII een grote flop is geworden, ondanks de verwachtingen van velen. Het is nu zo dat je in het gevecht controle hebt over 1 speler, je kan switchen maar dan gaat alles automatisch nog door. Kortom: Een mengelmoes van FF, Tales en Star Ocean. God, ik hoop dat je niet telkens op X moet drukken om te slaan ofzo. Dan koop ik deze FF niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schijnt dat FXIII een grote flop is geworden, ondanks de verwachtingen van velen. Het is nu zo dat je in het gevecht controle hebt over 1 speler, je kan switchen maar dan gaat alles automatisch nog door. Kortom: Een mengelmoes van FF, Tales en Star Ocean. God, ik hoop dat je niet telkens op X moet drukken om te slaan ofzo. Dan koop ik deze FF niet.

Ik heb zelf geen xbox of ps3 en heb em dus nog niet gespeeld. Vrienden van me schaffen speciaal voor dit spel een PS3 aan, dus ik hoop voor ze dat het mee valt...

*edit*

In japan heeft het spel wel alle verkooprecords verbroken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hetzelfde gevoel bij FF VIII rinus. Het sterke punt van FF is sowieso het verhaal en de emotie, daar kan geen enkele andere rpg aan toppen imo!

Als het gaat om consolegames is dit misschien waar, maar er zijn op de PC games als Baldur's Gate 2 en Planescape:Torment geweest die dit soort uitspraken nogal vreemd maken in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF X is voor mij ongetwijfeld de beste van de reeks..

Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen X de beste vinden. Hij is zeker goed, maar ik vind VII en VIII veel vetter. Sowieso al qua storyline.

Ik heb me overigens ook nog gewaagd aan X-2, maar dat is echt een kutgame ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites