Scifo Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Rain delay :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Vannacht wordt de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen op Amerikaans grondgebied gespeeld, Dodgers @ Padres it is. Padres starten dit jaar met de hoogste payroll uit de geschiedenis, heb goede hoop om voor het eerst sinds 2010 weer boven .500 uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Weer een jaartje geen play-offs gehaald dus dit jaar zullen we wel weer de world series winnen:P Daarnaast is de Big Panda een stuk kleiner dus dat is vaak ook wel positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Heb er zin in om de A's helemaal te volgen dit jaar :) Ga me toch ook maar eens wat meer in de sport verdiepen in plaats van alleen lui voor de TV te hangen en te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Dan neem ik jou plaats wel in. Even kijken of ik wat wedstrijden tussendoor kan kijken met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Vannacht wordt de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen op Amerikaans grondgebied gespeeld, Dodgers @ Padres it is. Padres starten dit jaar met de hoogste payroll uit de geschiedenis, heb goede hoop om voor het eerst sinds 2010 weer boven .500 uit te komen. Padres zijn denk ik inderdaad zo'n sneaky good team dat veel mensen kan gaan verrassen. Idem met de Mets trouwens, ben misschien niet helemaal objectief maar ze zijn zeker beter dan de teams van de vorige twee/drie jaar en dan is Harvey er nog niet eens bij. Daarnaast zijn alleen de Nationals echt vele malen beter in de NL East. Maar blij dat dit weer begonnen is, niks is zo heerlijk als af en toe op de bank te hangen en een honkbalwedstrijdje mee te pikken. Ga ook zeker vandaag of morgen eens een MLB abbo fixen. Voor 70 euro per jaar vind ik dat geen geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Zou ook wel MLB.tv willen hebben, maar vind het het geld niet waard omdat die wedstrijden van de Padres voor het meerendeel pas laat in de nacht beginnen want West Coast. Maar een hele goede overwinning op de Dodgers om het seizoen mee te beginnen, tegen Ryu is weinig in te brengen maar netjes die runs gefabriceerd tegen Wilson. Mooie start van Cashner ook, verwacht veel van 'em dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Cashner was zeker impressive, alleen dat haar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Weer een jaartje geen play-offs gehaald dus dit jaar zullen we wel weer de world series winnen:P Daarnaast is de Big Panda een stuk kleiner dus dat is vaak ook wel positief. Haha, ja dat is zeker positief. M'n (Amerikaanse) neefje omschreef het laatst goed. Eerst speelt hij een jaar goed, dan doet ie niks ind e winter => dik => slecht seizoen => meer doen in de winter => goed seizoen. Beetje vicieuze cirkel haha. Heb er wel zin in, zelf heb ik overigens ook geen mlb.tv. Vannacht begin het ook weer om 3:40. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Even jaar du een Giants jaar (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 (bewerkt) Haha, ja dat is zeker positief. M'n (Amerikaanse) neefje omschreef het laatst goed. Eerst speelt hij een jaar goed, dan doet ie niks ind e winter => dik => slecht seizoen => meer doen in de winter => goed seizoen. Beetje vicieuze cirkel haha. Heb er wel zin in, zelf heb ik overigens ook geen mlb.tv. Vannacht begin het ook weer om 3:40. Niet helemaal waar want zoals in 2010 werd hij in of iig vlak voor de play-offs gepasseerd door Bochy omdat hij weer eens te zwaar was. Als hij niet in de NL zou spelen zou hij bijna zeker de DH zijn want als fielder is hij alleen goed als hij zoals nu weer slanker is. Daarnaast zo slank als hij nu is is hij nog nooit geweest dus zal ook nog wel te maken hebben dat zijn contract na dit seizoen afloopt. 31 maart 2014 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Cashner was zeker impressive, alleen dat haar :-D :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Beetje een nare smaak overgehouden aan de eerste serie met de Dodgers, Kennedy en Ross die erg veel moeite hadden om mensen uit te krijgen en sowieso dramatische slagbeurten met mensen op de honken. Nu een serie tegen de Marlins, tijd om vertrouwen te tanken zeg ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) Ryu niet al te scherp begonnen :cab: Go Giants 6-0 ondertussen :< 4 april 2014 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Haha, heb 't ook gezien. Ofja de eerste 3 innings, toen slapen, geloofde het wel. Maar was idd mooi, die error ok :cab: zat er meer dan een meter langs haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Padres gisteren ook weer eens gewonnen na vier verloren wedstrijden, hadden op dat moment ook al twee wedstrijden niet meer gescoord :cab: Straks wordt dit weer zo'n jaar waarvan het begin tragisch is en alles na de All-Star Break goed is. Dan mag Bud Black ook wel eens weg, kan hij lekker bij een ander team Pitching Coach worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 Hoofddorp klaar voor Major League Juli 2015. 30.000 fans kijken in Hoofddorp naar een wedstrijd tussen twee professionele honkbalteams uit de Major League. Het lijkt vreemd, maar de Major League Baseball gaat de grens over en komt naar Nederland. Dit seizoen, dat nog maar net is begonnen, openden Los Angeles Dodgers en Arizona Diamondbacks het officiële honkbalseizoen in Australië. Volgend jaar moeten er in Nederland drie wedstrijden worden gespeeld in het nieuwe stadion in Hoofddorp, dat donderdag wordt geopend. Bijzondere omgeving Harde afspraken zijn er nog niet, maar Hoofddorp is er klaar voor. Het stadion is gebouwd naar Amerikaans voorbeeld. De MLB heeft zich ook nadrukkelijk met de bouw bemoeid. Stoeltjes die voorzien zijn van een bekerhouder, een fitness-ruimte die aan de kleedkamer grenst en een bullpen (plaats waar werpers zich opwarmen) waar de coach naartoe kan bellen. Het is er allemaal. "Alsof je over een springtraining-faciliteit loopt met daarbij een klein stadion", zegt Robert Eenhoorn, de technisch directeur van de Nederlandse honkbalbond. Eenhoorn speelde in de Verenigde Staten onder meer bij New York Yankees. "Ik heb het geluk gehad om te mogen spelen in een aantal accommodaties en kan vergelijken. Dit is absoluut een bijzondere omgeving." Van Australië naar Europa De Major League Baseball is constant op zoek naar nieuwe markten om winst te maken. Na Australië zijn de ogen nu op Europa gericht. "De MLB wil graag landen in Europa", zegt Maarten Broersen, voorzitter van de Stichting ETO en verantwoordelijk voor de exploitatie van de accommodatie. "Ze willen heel graag een plek hebben waar ze terecht kunnen. De drie wedstrijden die ze hier spelen zien ze als opener naar hun ambities verderop in de tijd. 'Als jullie het gaan bouwen, kunnen we dan niet gezamenlijk om de tafel gaan zitten?' Zo zijn we stapje voor stapje verdergegaan." Uiteindelijk moet de MLB Hoofddorp als een Europese verzamelplek van talent gaan zien. Jonge honkballers die de grote plas over zouden kunnen, moeten dat vanuit Hoofddorp gaan doen. Daar kan de Major League evenementen organiseren. Gateway to Europe "Als de MLB slim is, is dit de 'Gateway to Europe' voor hen. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet volop gebruik van gaan maken", zegt Eenhoorn, die met de KNBSB ruimtes gaat huren op de nieuwe accommodatie. De MLB-wedstrijden die in 2015 in Nederland moeten worden gespeeld, zijn drie duels tussen twee ploegen. De bedoeling is dat het vóór de All Star Game gaat gebeuren en dus zullen er twee Major League-ploegen en hun gevolg in de eerste of tweede week van juli in Hoofddorp neerstrijken. "Goed voor Nederlands honkbal" Eenhoorn: "Dit kan enorm bijdragen aan de ontwikkeling van de sport in Nederland. Dat is nu eigenlijk al gebeurd, want we hebben de mooiste faciliteit van Europa. Daarnaast kunnen we in Nederland laten zien wat de kwaliteit van tophonkbal is." De grote investering in een stadion doet wellicht vreemd aan, omdat het Nederlandse honkbal met een aantal problemen kampt. Teams hebben financiële problemen en de organisatie van de Haarlemse Honkbalweek verloopt niet vlekkeloos. "Het is niet zo dat de KNBSB een pot met geld had en zei: dit gaan we in een stadion stoppen in plaats van in de honkbalweek of in clubs", zegt Eenhoorn. "Dit was een kans. Hoofddorp Pioniers moest verhuizen. Daar hebben we de contacten met de Major League aan gekoppeld." Kwartiertje genieten Het stadion heeft 635 vaste zitplaatsen. Dat kan voor tijdelijke evenementen worden uitgebreid naar 30.000 plekken. Major League heeft informeel al toegezegd te komen. De opbrengsten van de duels in 2015 zijn al deels in de begroting opgenomen. "Dit is de eerste mogelijkheid die ze krijgen in Europa en die gaan ze met beide handen aanpakken", aldus Broersen. "Ik durf er wel wat voor in het vuur te steken. Geweldig toch? Het gebeurt me nog weleens dat ik het even druk heb. Dan ga ik in de dug-out zitten, even een kwartiertje genieten. Als je van honkballen houdt, hoef je dat niet uit te leggen. Dit is zo verschrikkelijk mooi."[/Quote] Had niet verwacht dat het volgend jaar al zou gaan gebeuren, wil dan sowieso wel een wedstrijd gaan meepakken. Zou natuurlijk alle drie de wedstrijden gaan zien als de Padres zouden spelen, maar het zullen wel oostkust teams worden lijkt mij. Blue Jays - Rays ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 april 2014 Share Geplaatst 12 april 2014 Geweldige wedstrijd van Andrew Cashner gisteren tegen de Tigers, zijn tweede full-game one hit shutout voor de Padres. Zou gaaf zijn als hij dit jaar eindelijk de eerste Padres no-hitter kan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Volgend jaar absoluut kijken in Hoofddorp dan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Worden waarschijnlijk wel east-coast teams heb ik begrepen, en Eenhoorn zelf zag een team als de Yankees zeker niet komen. Zou best weleens kunnen dat de MLB besluit om Atlanta en Boston deze kant op te sturen aangezien de twee beste Nederlanders daar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Liefst Giants, als dat 'm niet wordt dan gelieve Red Sox of A's. Met de omschrijving van hierboven zou Red Sox dus echt nice zijn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Andrew Cashner is echt geweldig aan het nieuwe seizoen begonnen, ERA van 1.27 nu na vier wedstrijden. Sowieso wel aardig herpakt met twee gewonnen series tegen de Tigers en de Rockies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Nou, hoe doet iedereen zijn team het ? (d) De A's zijn on fire in ieder geval (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Topseizoen tot dusver voor de Giants Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Vrij beroerd, wat de laatste jaren wel standaard is geworden voor de Padres. Zullen na de All Star Game wel weer in de buurt komen van .500, maar het zou tijd zijn voor een echte schoonmaak in San Diego. Dit team gaat de playoffs niet halen onder Bud Black, zouden moeten gaan bouwen rondom Gyorko en Cashner als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten