ForzaUtreg Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 [twitter]626102734752645121[/twitter] Van jouw cluppie naar de mijne. Kan 'ie wat? ;c Wel een aardige speler hoor, heeft wel tijdje in de lappenmand gelegen dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Mooi. Denk toch dat de A's beter uit deze deal komen. Brooks stelt niet veel voor, maar Manaea schijnt een groot talent te zijn. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Mooi. Denk toch dat de A's beter uit deze deal komen. Brooks stelt niet veel voor, maar Manaea schijnt een groot talent te zijn. :(Ja, Manea is nummer 2 prospect bij jullie wat ik las. Zie de comments op Twitter ook merendeels positief. Enige trade waar we weinig hebben gekregen is van Kazmir, die dude die we van de Mets hebben gekregen schijnt ook een groot talent te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Nummer 2 inderdaad. Zegt genoeg, lijkt mij. Maar blijkbaar niet genoeg voor jullie Top 30 Prospects, zie hem er niet tussenstaan. ;c Die Meisner ken ik overigens niet. Staat wel 10de in de lijst van de A's. EDIT: Staat nog bij de Royals, dus nog niet geüpdate. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Wel mooi al die A's fans die helemaal over de pis zijn van deze trades :r Kom op man, seizoen is over dus beter nog wat future value voor deze Free Agents (aan het einde van het seizoen) scoren :D Vorig jaar maakte Billy trades om een push te maken voor de World Series en dan is het weer niet goed (hoewel dat natuurlijk compleet faalde :P) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Nare streek van de Nationals om Papelbon te halen terwijl ze in Storen al een hele goede closer hadden, daar gaan punten voor mijn fantasy :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Storen zelf was er ook niet blij mee. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Padres voor het eerst dit jaar een maand afgesloten met een winning record en Preller gelooft meteen weer dat met dit team de playoffs kan worden gehaald en heeft niemand getrade. Staan in de standings ook dichterbij de Brewers die laatste zijn dan de tweede wildcard spot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2015 Heb ik een wereldscore in de Fantasy, tref ik net het verkeerde team, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Heb ik een wereldscore in de Fantasy, tref ik net het verkeerde team, hahaha Je staat er nu toch goed voor? Ben zelf ook bezig met een goede streak. Van 4-8 naar 7-8 en nu 350-217 voor. Special thanks to Clayton Kershaw! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Je staat er nu toch goed voor? Ben zelf ook bezig met een goede streak. Van 4-8 naar 7-8 en nu 350-217 voor. Special thanks to Clayton Kershaw! :< Mijn post was na wedstrijd vier hieronder, toen stond ik nog maar 1 puntje voor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ah, ja. Zoiets dacht ik al toen in het gepost had. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wat een beest is Sonny Gray toch ook zeg. Hoop echt dat hij niet getrade gaat worden de aankomende tijd :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Kemp met de eerste cycle in de geschiedenis van de Padres, nu nog de eerste no-no om dit seizoen enigszins kleur te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Heuj, Venditte weer opgeroepen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; 18-2, is dat een record? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; 18-2, is dat een record? Dat record staat in negatieve zin op de Orioles -> http://espn.go.com/mlb/boxscore?gameId=270822201 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; 18-2, is dat een record?Geen idee, echt huilen met de pet op dit seizoen :r Af en toe een pot dat ze gewoon laten zien dat ze kwaliteit hebben om vervolgens weer 5x achter elkaar als kleine kindjes in de pan gehakt worden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Voor als je niks te doen hebt op woensdagochtend, Rockies-Dodgers nu in de 15e inning nog bezig :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 september 2015 Auteur Share Geplaatst 16 september 2015 Hehehe, het duurde 16 innings en de Rockies wonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Zijn toch al kampioen van de divisie. Kutseizoen trouwens Jammer genoeg hebben de Giants het laten afweten, die misten gewoon een powerguy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 september 2015 Auteur Share Geplaatst 23 september 2015 Legende Yogi Berra is overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Harper en Papelbon hebben net in de dug-out gevochten, blijkt een knap beroerde keuze te zijn geweest van de Nats GM om Papelbon te halen terwijl je met Storen al een goede closer had. In onze Fantasy League heb ik na een 9-11-1 record in het reguliere seizoen de leiding genomen in de finale na de eerste week, veel van mijn spelers zijn echt op het juiste moment in vorm geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Harper en Papelbon hebben net in de dug-out gevochten, blijkt een knap beroerde keuze te zijn geweest van de Nats GM om Papelbon te halen terwijl je met Storen al een goede closer had. In onze Fantasy League heb ik na een 9-11-1 record in het reguliere seizoen de leiding genomen in de finale na de eerste week, veel van mijn spelers zijn echt op het juiste moment in vorm geraakt. Die was ik echt bijna vergeten:P Sta ik gewoon in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 [vine]eQOgujhnpMq[/vine] :<³³ [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten