Satyr Geplaatst 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst 13 april 2015 Ja, elke week tegen elkaar is goed. Met zes man een heel seizoen zal niet echt leuk zijn, zeker als er iemand ver voor staat bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Head to Head is hetzelfde als tegen elkaar spelen elke week, dus ben benieuwd of Tijn hetzelfde als Satyr bedoelde haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 Oh, hahaha. Ik kreeg net een mail, jullie vast ook, dat er een 6e man bij moet,a nders gaat de Draft niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Oh, hahaha. Ik kreeg net een mail, jullie vast ook, dat er een 6e man bij moet,a nders gaat de Draft niet door. Hopelijk dat [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; vanavond kan, anders moeten we 'm even verplaatsten of offline doen via bijvoorbeeld Whats App. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Ja kan vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 Mooi! Nog ff pissen dan, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Draft order; 1. Jeroen [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; 2. Richard 3. Christiaan [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; 4. Dennis [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; 5. Martijn [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; 6. Marko [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; 14 april 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Hoe graag wil je Kershaw, Dennis? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Iig makkelijke keuze met mijn eerste pick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Wat een kut positie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Gooit als een natte krant volgens mij dus je mag hem hebben Dat is z'n vorm nu, he. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Wel fijn om nu ruim de keus te hebben aan goede spelers in plaats van de NBA fantasy waar je halve team bestaat uit de reserves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 6e, da's mooi, ik had een top-5 klaar staan als 1e pick :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 Ik heb dan werkelijk 0,000000 verstand hiervan. Ik heb hier voor me een A4'tje met 30/40 namen, die na de derde ronde wel zo'n beetje op waren. Daarna maar wat 'sleepers' en 'Nederlanders' gedraft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Kunnen jullie allen de teams laten zien? Zou wel nice zijn. Hierboven zie ik al Posey :< Wie heeft MadBum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Mijn eerste wedstrijd dus ook al verloren, lullig als uiteindelijk het verlies in de eerste week het verschil uitmaakt tussen plek vier en vijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Heb de eerste week ook verloren ja:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2015 Auteur Share Geplaatst 14 april 2015 Ik heb mijn eerste wedstrijd al gewonnen. Ik denk dat maar stop op het hoogtepunt, hehehe. Mijn team: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 april 2015 Auteur Share Geplaatst 15 april 2015 http://games.espn.go.com/flb/boxscorequick?leagueId=202905&teamId=5&scoringPeriodId=10&seasonId=2015&view=matchup&version=quick Ik sta achter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Tering hahaha, diegene met San Diego Conquistadores. Bumgarner, Price, Samardzija en Gray :r Nondeju :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Tering hahaha, diegene met San Diego Conquistadores. Bumgarner, Price, Samardzija en Gray :r Nondeju :D Ook nog Strasburg he, maar het heeft me tot nu toe nog geen succes gebracht :( nu de Padres in Chicago tegen de Cubs spelen kan ik weer eens een wedstrijd live zien, MLB debuut van hun top talent Kris Bryant ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 (bewerkt) Bryant, werd eens tijd. :< EDIT: Shields strikes out Bryant bij z'n eerste at bat. 17 april 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 april 2015 Auteur Share Geplaatst 18 april 2015 Ik heb wel pech ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten