Kah Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Gisteren White Sox met 3-2 zien winnen dankzij een walk-off homer van Adam Dunn :D Zeker mooi om een 4 juli wedstrijd bij te wonen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Zag dat Kemp nu ook begint te spelen naar zijn contract, akelig goed team begint dat te worden. Al is het natuurlijk wachten totdat Puig wordt gepakt voor steroids ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Ja joh Giants dit seizoen echt een grote prut. Blessures, vorm en alles loopt gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Nice nice. 4 july erg vette dag ook ja. Nog beetje chill vuurwerk zeker in de avond? #defeatSF! Heerlijk, 10-2 :D Ryu _O_Uribe aan de drugs dit seizoen he, wat een man opeens huhu. 7 RBI vannacht, ongekend Hehe wilde naar de Navy Pier gaan voor vuurwerk maar was echt totale chaos, mochten na een tijdje ook niet meer verder van de politie wegens de drukte dus niet veel gezien:( Gisteren wel de Cubs zien winnen dankzij Soriano. Maar dat Wrigley is echt een hele aparte ervaring haha, zo anders dan Citi Field of The Cell. De gemoedelijkheid, de schreeuwende fans, de beleving, mensen die je overal aanspreken, echt heel grappig hoe verschillend dat was in vergelijking met de White Sox match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Man, die rotation van de Dodgers is nog weer even een stukje beter geworden met Ricky Nolasco erbij. Neem aan dat hij alleen dit seizoen blijft, want ze hebben al Kershaw/Greinke/Ryu/Billingsley/Beckett. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Man, die rotation van de Dodgers is nog weer even een stukje beter geworden met Ricky Nolasco erbij. Neem aan dat hij alleen dit seizoen blijft, want ze hebben al Kershaw/Greinke/Ryu/Billingsley/Beckett. Mjah Billingsley heeft Tommy John gehad en Beckett stopt er misschien mee had ik begrepen dus de back-end is alles behalve een zekerheidje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Mwah zou de D-Backs nog niet afschrijven, als die misschien wat bullpen-hulp fixen kunnen die nog gevaarlijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Mooi zeg, wel ook de eerste keer dat hij weer eens fatsoenljik gooit, sinds 3 jaar ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Trouwens zijn eerste no hitter in zijn carriere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Laatst weer wat highlight reels gemaakt voor de leuk [YOUTUBE]FaaejNyZw_0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]yVS_f_eJwh4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]y9nc8Z8kKuI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Die vieze cheater van een Braun is nu ook gepakt, hopelijk komt hij nooit meer terug in de MLB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Ja klopt. Toen ging hij volgens mij vrijuit door een fout van de aanklager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ook alleen maar spelers uit Latijns-Amerika nu geschorst, zouden ze daar nu echt zoveel dommer zijn dan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Ik huil jaarlijks rond september hoe teleurstellend het seizoen weer is geweest voor de Mets en Mariners, laat me :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Misschien moet ie het dieet van Puig gaan volgen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Volquez is gewoon een hopeloos geval, die gooit eens in de tien wedstrijden de sterren van de hemel en daarna is het weer zwaar klote. http://www.nytimes.com/2013/09/05/sports/baseball/building-it-amid-grumbles-and-hoping-fans-come.html?pagewanted=1&_r=2&smid=tw-nytimesworld&partner=rss&emc=rss Artikel van de New York Times over het nieuwe stadion dat ze in Hoofddorp aan het bouwen zijn voor de MLB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 Dat zou wel heel erg vet zijn zeg. Giants ook gewoon echt af ook :cab: Hoop dat Sandoval een goede winter doormaakt en zich niet net als dit jaar volvreet weer. Ongelofelijk wat het verschil is bij die man altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Giants! #successupporter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 Van de NL West ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 september 2013 Share Geplaatst 21 september 2013 De afgelopen jaren is de NL West toch 2x uiteindelijk toch de sterkste gebleken ;) Al hoop ik dat dat dit jaar niet gaat gebeuren. Red Sox aub. Hoh excuus; A's natuurlijk. Red Sox als de A's 't niet gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Laatste maand van de Padres is weer vrij aardig, hoop toch dat we volgend jaar weer eens echt in de buurt gaan komen van een winning record. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Red Sox was de enige ploeg die de Dodgers konden stoppen. World Series wss BOS-LAD. Al is postseason altijd 1 grote verrassing. Dodgers zijn nu een beetje aan het kutten. Gister het 2de team gespeeld. Ik zie die kutvogels het nog wel redden, Braves gaan falen, hopen op een stunt van de Pirates maar denk dat de Reds of Cardinals vanuit de NL naar de WS gaan. In de AL is Boston de favoriet, maar hoop ik op Oakland, Detroit aub niet en de wildcards maken allemaal geen schijn van kans denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Stadion van de San Diego Padres en Colorado Rockies bezocht :D Maar mijn hart ligt bij Oakland A's _O_ Wat speelde Sonny Gray een ziekelijke pot in game twee zeg :D Ik zeg: OAKtober ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Maar die hebben wel het meest armoedige stadion ooit, zou goed zijn als ze ergens in de Bay Area een nieuw en kleiner stadion krijgen. Hoop dat ze de World Series halen en dan de Dodgers pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Maar ff MLB abbonement genomen, kan ik in ieder geval alles op de PC kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten