Spring naar bijdragen

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nice nice. 4 july erg vette dag ook ja. Nog beetje chill vuurwerk zeker in de avond?

#defeatSF! Heerlijk, 10-2 :D Ryu _O_Uribe aan de drugs dit seizoen he, wat een man opeens huhu. 7 RBI vannacht, ongekend

Hehe wilde naar de Navy Pier gaan voor vuurwerk maar was echt totale chaos, mochten na een tijdje ook niet meer verder van de politie wegens de drukte dus niet veel gezien:(

Gisteren wel de Cubs zien winnen dankzij Soriano. Maar dat Wrigley is echt een hele aparte ervaring haha, zo anders dan Citi Field of The Cell. De gemoedelijkheid, de schreeuwende fans, de beleving, mensen die je overal aanspreken, echt heel grappig hoe verschillend dat was in vergelijking met de White Sox match.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man, die rotation van de Dodgers is nog weer even een stukje beter geworden met Ricky Nolasco erbij. Neem aan dat hij alleen dit seizoen blijft, want ze hebben al Kershaw/Greinke/Ryu/Billingsley/Beckett.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man, die rotation van de Dodgers is nog weer even een stukje beter geworden met Ricky Nolasco erbij. Neem aan dat hij alleen dit seizoen blijft, want ze hebben al Kershaw/Greinke/Ryu/Billingsley/Beckett.

Mjah Billingsley heeft Tommy John gehad en Beckett stopt er misschien mee had ik begrepen dus de back-end is alles behalve een zekerheidje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volquez is gewoon een hopeloos geval, die gooit eens in de tien wedstrijden de sterren van de hemel en daarna is het weer zwaar klote.

http://www.nytimes.com/2013/09/05/sports/baseball/building-it-amid-grumbles-and-hoping-fans-come.html?pagewanted=1&_r=2&smid=tw-nytimesworld&partner=rss&emc=rss

Artikel van de New York Times over het nieuwe stadion dat ze in Hoofddorp aan het bouwen zijn voor de MLB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Red Sox was de enige ploeg die de Dodgers konden stoppen. World Series wss BOS-LAD. Al is postseason altijd 1 grote verrassing. Dodgers zijn nu een beetje aan het kutten. Gister het 2de team gespeeld.

Ik zie die kutvogels het nog wel redden, Braves gaan falen, hopen op een stunt van de Pirates maar denk dat de Reds of Cardinals vanuit de NL naar de WS gaan. In de AL is Boston de favoriet, maar hoop ik op Oakland, Detroit aub niet en de wildcards maken allemaal geen schijn van kans denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites