jowie Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Woow die is echt stoer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Zozo zeker netjes! Wat heeft het je gekost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Nieuwe thuisshirt Bayern besteld + nummer 9 TONI _O_ Ook het thuisshirt van Scunthorpe United komt mijn kant op:< Waar heb je hem besteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spelverdeler4 Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Ik heb Ajax Cape Town :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Nieuwe thuisshirt Bayern besteld + nummer 9 TONI _O_ Ook het thuisshirt van Scunthorpe United komt mijn kant op:< Waar heb je hem besteld? Via de officiele Bayern site Shirt: 67.00 Bedrukking: 10.00 Bundesliga logo: 2,50 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VeniVidiVici Geplaatst 20 juli 2007 Share Geplaatst 20 juli 2007 Ben net terug van vakantie naar LA kan dus niet weg zonder shirt van Beckham van LA Galaxy. Heb wel het uit-shirt thuis hadden ze niet in me maat. ben denk ik 1 van de eerste in NL die er een heeft :*) :*) Ik heb ook nog. Barcalona: 05/07 Oranje Uit & Thuis: De laatste Oranje: Thuis Ander Jaar Paris Saint Gemain: uit weet ik veel welk jaar. Feyenoord Uit/thuis en trainingsshirt: uit verschillende jaren. (ook nog ijshockey shirt San Jose Sharks) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 21 juli 2007 Share Geplaatst 21 juli 2007 Heb alleen PSV shirt echt, de rest allemaal nep: Eto'o (Barca) Rosicky (Tsjechië) Lampard (Chelsea) Makaay (Bayern) Cannavaro (Italië) RVN (Man U) Veron (Argentinië) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 21 juli 2007 Share Geplaatst 21 juli 2007 Ik ga denk het nieuwe thuistenue van Barça bestellen en dan mijn held: Lionel Messi op de rug.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 juli 2007 Share Geplaatst 29 juli 2007 Net terug van Spanje, dus weer wat shirts gekocht. Gago- real uit van persie- arsenal uit joe cole -chelsea uit shannah(vriendin) -ajax c ronaldo- portugal uit ac milan uit- kaka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickJ Geplaatst 30 juli 2007 Share Geplaatst 30 juli 2007 fc groningen 06-07 (07/08 is onderweg) AC Milan 06/07 PSV 06/08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 30 juli 2007 Share Geplaatst 30 juli 2007 shannah(vriendin) -ajax :mrgy: Week samen en hij zet dr naam al op een shirt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 juli 2007 Share Geplaatst 30 juli 2007 shannah(vriendin) -ajax :mrgy: Week samen en hij zet dr naam al op een shirt :cab: echte liefde toch joster;):< :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 31 juli 2007 Share Geplaatst 31 juli 2007 En als het over een paar dagen uit gaat :p Heb je het shirt ook voor niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savinkova Geplaatst 31 juli 2007 Share Geplaatst 31 juli 2007 Die ene met die tattoo van AZ dan :cab: Die de datum van het kampioenschap in zijn been ofzo had getattooeerd, alleen geen kampioenschap. Ik ga trouwens binnenkort het nieuwe shirt van Manchester United halen :) En als het kan over 2 weken een shirtje van AC of Inter Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 1 augustus 2007 Share Geplaatst 1 augustus 2007 Alleen maar neppe shizzle, jwt, maar me shirts van Ajax zijn natuurlijk echt _O_ Wil nog wel een shirt van Sparta en Arsenal hebben :) Had je aan het eind van het seizoen ff naar de shop moeten gaan, toen waren alle shirts €10,- Hebben ze zo'n actie nog binnenkort? :cab: Open Dag ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 2 augustus 2007 Share Geplaatst 2 augustus 2007 Als ik ook alle shirts reken die ik niet meer aan kan/wil trekken: 3 x Ajax-thuis 4 x Ajax-uit 1 x st. Etienne thuis (2006) 1 x Real Madrid uit (2005) 1 x NL, thuis (2000?) 1 x Tottenham thuis, 100 jarig bestaan (1982) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 3 augustus 2007 Share Geplaatst 3 augustus 2007 - Marokko 'Chamakh' uit- en thuis shirt. :cab: jwt. - Nederland, uit- en thuis shirt (uit: 1998 thuis: 2002) - Olympique Lyon 'Juninho' thuis (2005/2006) - Santos thuis (2005/2006) - Feyenoord uit- en thuis shirt (very oldschool 1994?) - Frankrijk 'Henry' thuis shirt (2005/2006) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemi Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 PSV Shirt Thuis (04/06 en 06/08 ) FC Groningen Shirt Thuis (05/07) Chelsea (Vorig seizoen) En nog 'n paar shirts die ik eigelijk nooit aandoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karelax Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Dragen jullie die shirts ook gewoon in het dagelijks leven of alleen bij voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Ik ga zo het nieuwe shirt van Ajax halen in de fanshop. Weet alleen nog niet of ik er een naam achterop doe en zo ja welke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Dragen jullie die shirts ook gewoon in het dagelijks leven of alleen bij voetbal? Alleen bij voetbal, vind dat synthetische stof irritant en het is niet voor niets een 'sport shirt'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Urzaiz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Urzaiz 2 Altijd een zwak gehad voor pinchhitters. Twee jaar terug een shirt van Anastasiou gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Urzaiz 2 Altijd een zwak gehad voor pinchhitters. Twee jaar terug een shirt van Anastasiou gehad. Ana wie, ga je mond spoelen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 augustus 2007 Share Geplaatst 4 augustus 2007 Stefan heb je het shirt van Scunthorpe United al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten