Geplaatst 6 januari 201015 jr. Beste lezer, Tijdens de afrika cup in 2010 zijn altijd een paar landen vrij en dan wil ik graag solliciteren maar ik heb 1 probleem als ik hem accepteer gaat die weg en komt die om de week weer terug en ik word maar geen bondscoach. Iemand weet wat hier aan de hand is en die me kan helpen met dit probleem Ik hoorde dat dat opgelost is met die nieuwe (en als goed is 1e) patch ;) Want het was een bug
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Solliciteren jullie altijd zelf om bondscoach te worden? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik solliciteer, dat mijn huidige club dan unhappy wordt..
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Als je als bondscoach solliciteert vind je club dat niet erg volgens mij. Zo lang je maar niet solliciteert bij andere clubs. ;)
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Ik hoorde dat dat opgelost is met die nieuwe (en als goed is 1e) patch ;) Want het was een bug ik heb die patch al lang gedownload maar kan nog steeds niet.
Geplaatst 6 januari 201015 jr. heb klein vraagje, ik ben begonnen in de laagste klassen en mijn spelers hadden allemaal mooie sterren, en nu ben ik 2 weken later en hebben ze maar een halve ster meer? kan iemand me dat uitleggen? nu denk ik dus dak ik een heel slecht team ga hebben en versterking halen is geen mogelijkheid meer aangezien ik in de laagste regionen speel
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Hallo, hoe kan ik mijn uitslagen terug zien, dan bedoel ik dat schermpje die je normaal ziet na afloop van de wedstrijd dus de stand en doelpuntenmakers, gele/rode kaarten ik speelde Kwartfinale tegen AC-Milan met wolfsburg en won met 2-1 die wil ik graag ff showen aan een kameraadje, dank u wel!!!
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Beste lezer, Tijdens de afrika cup in 2010 zijn altijd een paar landen vrij en dan wil ik graag solliciteren maar ik heb 1 probleem als ik hem accepteer gaat die weg en komt die om de week weer terug en ik word maar geen bondscoach. Iemand weet wat hier aan de hand is en die me kan helpen met dit probleem Hmm das raar, maar ik hoor net dat nog steeds meedere mensen dat hebben en er word aangewerkt. Conclusie: Nog niet het spel spelen of kopen en gewoon wachten op de nieuwe patches want lees bij die forum over bugs en frustraties. Egt allemaal hele kutdingen het lijkt wel erger als bij fm09 joh :S (alhoewel ik daar niet veel bugs merkte, alleen veel blessures maar bleef ook spelen met 9.0.0 en niet met de nieuwe patches die de bugs verholpen)! Bytheway wat zijn ze op deze forums behulpzaam zeg :clap: Iedereen lult maar over elkaar 1 als iemand hulp nodig heeft:thumb:
Geplaatst 6 januari 201015 jr. deze vraag zal vast wel is gesteld zijn, maar als ik in het ''tactiek'' menu bij tactiek op ''converteren naar klassiek'' druk, kan ik dit niet meer terug krijgen, en ook geen zijlijn instructies meer gebruiken tijdens een wedstrijd. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Nu heb ik een vraagje... Ik wil in fm10 met de data editor. Een paar regens verspreiden over Nederlandse clubs die mij in fm09 veel plezier hebben bezorgt.. waarvan ik ook egte toppers heb gemaakt toen. Dus ik dacht ik zet ze als 14 a 15 jarige als regens in fm10 zodat ze strx net zo kunnen doorstomen in fm10 en opzelfde moment toppers zijn. Nu alleen me vraag ik weet dat ze ongeveer -9 of -10 hadden als PA maar hoe weet ik wat voor stats ze moeten hebben voor CA op die leeftijd om toppers te worden? En ik weet op welke punten ze uitblinken en waarvoor ze een 18 a 20 kregen (bijv voor afwerken ofzo) maar hoe stel ik die stats dan in op zo'n jonge leeftijd? Niet dat ik strx een speler maak die voor snelheid nooit hoger dan 12 kan krijgen of die juist een veel te hoge spring-waarde krijgt :O?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Hallo, hoe kan ik mijn uitslagen terug zien, dan bedoel ik dat schermpje die je normaal ziet na afloop van de wedstrijd dus de stand en doelpuntenmakers, gele/rode kaarten ik speelde Kwartfinale tegen AC-Milan met wolfsburg en won met 2-1 die wil ik graag ff showen aan een kameraadje, dank u wel!!! ''team'' --> wedstrijden --> op een uitslag klikken.
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Hopelijk ben ik hier in het juiste topic: Ik heb namelijk een probleem met mijn savegame. Ik ben begonnen met een game op fm met patch 1 en MU Update 1. Ik heb dit weekend patch 2 geinstalleerd. Maar ik vond het slechte update en mijn tactiek wilde niet meer werken. Ik miste ongeloofelijk veel kansen. Dus ik verwijder fm en herinstalleer fm, patch 1 en mu update 1. Nu komt mijn probleem met save game ( ik was 4 seizoenen ver) wil niet meer laden. Hij start met laden en blijft dat hangen. Tot ik melding krijg van fm reageert niet. ( ook met een ander spel dat ik had opgeslagen, kom ik het zelfde tegen). Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen. Wat ik ik zou heel graag verder doen met dat game en opnieuw beginnen met dezelfde ploeg zou niet meer hetzelfde gevoel geven.
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Hopelijk ben ik hier in het juiste topic: Ik heb namelijk een probleem met mijn savegame. Ik ben begonnen met een game op fm met patch 1 en MU Update 1. Ik heb dit weekend patch 2 geinstalleerd. Maar ik vond het slechte update en mijn tactiek wilde niet meer werken. Ik miste ongeloofelijk veel kansen. Dus ik verwijder fm en herinstalleer fm, patch 1 en mu update 1. Nu komt mijn probleem met save game ( ik was 4 seizoenen ver) wil niet meer laden. Hij start met laden en blijft dat hangen. Tot ik melding krijg van fm reageert niet. ( ook met een ander spel dat ik had opgeslagen, kom ik het zelfde tegen). Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen. Wat ik ik zou heel graag verder doen met dat game en opnieuw beginnen met dezelfde ploeg zou niet meer hetzelfde gevoel geven. Ik weet niet hoe het komt, maar volgens mij heeft iedereen bij patch 2.0 dat ze ontiegelijk veel kansen missen.. teminste vele zeggen hier al iets over.. ..mischien tevroeg gehandelt?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Ik start nu met psv 4e keer in cl.. ik kreeg altijd rond de 4m ( iets meer) om te starten in groepsronde.. maar nu 4e seizoen krijg ik 7,1 m :D :D :D Toch ff mijn vraag.. hoe kan dat? Afgelopen jaar eindigde ik in de halve finale, zou het daar door komen?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Ik weet niet hoe het komt, maar volgens mij heeft iedereen bij patch 2.0 dat ze ontiegelijk veel kansen missen.. teminste vele zeggen hier al iets over.. ..mischien tevroeg gehandelt? Dat vraagt hij toch nie :S Hij vraagt waarom hij met zijn spel niet verder kan Egt dit is 1 van de slechtste forums (en ik kan het weten want ben van heel veel verschillende lid), vragen worden vaak gewoon negeert en niet behandelt en ook nog is de verkeerde antwoorden. En je mag bijna nooit een nieuwe topic beginnen. Vaak vooral omdat een soortgelijke al bestaat en als je daar dan het post word je weer gewoon negeerd terwijl als je de topic gewoon laat staan, de vraag vaak wel worden behandelt ;) Maar om toch je andere vraag te beantwoorden: Nee dat je de halve finale hebt bereikt heeft er niks mee te maken. Alle clubs krijgen evenveel voor het bereiken van iets en dan kijken ze niet meer naar vorig jaar ;) Wat wel mogelijk is: - volgens het spel is de economische crisis over dus meer geld te besteden - of dat seizoen is er gewoon meer geld gekomen uit de commerciele hoek (bijv. tv gelden) waardoor er meer geld beschikbaar is Ik heb gehoord dat dat wel is voorkomt:thumb:
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Probleem (editor) ik ben nu ruim 1 seizoen op gang met een zelf gecreëerd team. Ik mag nu de Champions league in, maar heb een probleem bij de registratie. Ik heb slechts 3 spelers (ipv 4) die opgeleid zijn bij de club zelf. Ik heb een 4e, maar helaas verhuurd en niet terug te halen :wall:. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?????? Ik kan dus nu niet verder met de game omdat er een reactie vereist is die ik dus niet kan voltooien (de inschrijving) :cry:. Is er al een in-game editor toevallig??? Andere suggesties??? Alvast bedankt voor de reactie...
Geplaatst 6 januari 201015 jr. ik ben nu ruim 1 seizoen op gang met een zelf gecreëerd team. Ik mag nu de Champions league in, maar heb een probleem bij de registratie. Ik heb slechts 3 spelers (ipv 4) die opgeleid zijn bij de club zelf. Ik heb een 4e, maar helaas verhuurd en niet terug te halen :wall:. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?????? Ik kan dus nu niet verder met de game omdat er een reactie vereist is die ik dus niet kan voltooien (de inschrijving) :cry:. Is er al een in-game editor toevallig??? Andere suggesties??? Alvast bedankt voor de reactie... Ja die is er ;) Maar gast doe simpeler :) Ga 1 dag met vakantie dan regelt je assistant het op miraculeuze wijze dat het toch kan met maar 3! Want in fm 2009 was er een bestand waarmee je met ajax al de oude toppers had zoals cruijf enzo (dus ajax uit bepaalde periode van 10 jaar) en toen had niemand een speler die speelgerechtigd was en toen ging je gewoon op vakantie en werd het door je assistant geregeld :thumb: (zeg het effe als het gelukt is :D en als nie gelukt is weet ik wel een saved game editor, dus dat je een saved game kan veranderen)
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Als je een screenshot ziet in novelle's , dan kan je zien wie er gescoord hebben. Kan je dat zelf in stellen of moet je dat met paint doen?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Wanneer ik een tactiek van een oudere FM versie ( 07+08 ) wil importeren in FM10 krijg ik de volgende foutmelding. [spoiler=Foutmelding] Wie heeft hier meer last van en weet iemand hoe dit te verhelpen is?:?
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Nou, het is niet te verhelpen, want het kan namelijk niet. Sinds FM 2010 is het tactiekengedeelte volledig omgegooid en je kan geen tactieken laden vanuit oudere versies. Je kunt wel in FM 2010 de tactieken 'naar klassiek converteren' en op die manier met het oude tactiekengedeelte werken.
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Gelukt hoor, maar met een ander trucje ;) Net als je doet bij een nationaal elftal waar je 3 keepers MOET selecteren en er maar 2 kan vinden....gewoon 22 spelers selecteren ipv 3, dan genereert hij er een 3e 'amateur' keeper bij. Ik heb dus 24 spelers geselcteerd ipv 25, et voila :) iig bedankt voor de snelle reactie!! :)
Geplaatst 6 januari 201015 jr. Vraagje.. Heb volgens mij een vrij aardige tacktiek in elkaar gekregen. Zou hem graag posten in het strategienboek maar weet niet precies hoe ik mijn screens er het beste in kan zetten!? Kan iemand dat uitleggen?
Geplaatst 7 januari 201015 jr. Ik heb een vraag, ik heb per ongeluk alle competities geselecteerd toen ik mijn game aanmaakten. Nu kwam ik er achter dat dit heel erg sloom ging, is er een mogelijkheid om een aantal competities te deselecteren onder de game? BVD Erwinotheman
Geplaatst 7 januari 201015 jr. Nee, dat is niet mogelijk. Je zult een nieuwe game moeten opstarten met minder competities als je het sneller wil laten gaan.
Geplaatst 7 januari 201015 jr. Wat ik niet begrijp is dat ik in mijn game in de Spaanse competitie helemaal niet mee doet aan de beker. Ik ben nu al een aantal seizoenen onderweg en alleen in het begin van mijn carriere heb ik beker wedstrijden gespeeld, daarna dus nooit meer. Nu zie ik weer dat ik niet mee doe en ik zie wel teams welke niet in competitie zijn meedoen, iemand een idee wat ik hier aan kan doen?