Geplaatst 3 februari 201015 jr. Je krijgt ieder jaar automatisch een nieuwe serie jeugdspelers. Vaak zitten daar ook een hele boel matige spelers tussen die 0.5 ster of 1 ster halen. Wat doen jullie daar eigenlijk mee? Direct weg of wachten jullie eerst een tijdje? Ik laat ze gewoon zitten maar als je cash nodig hebt zou ik ze wel verkopen ja want je kan er toch niets mee. Ik zoek een vc voor AZ voorbereiding eerste seizoen ik heb 7,5 mil te besteden. Iemand suggesties? Otamendi
Geplaatst 3 februari 201015 jr. Iemand goede linksback. Urby is voor 17.25 miljoen naar Juve vertrokken. Ansaldi zit bij city. en is al minstens 23 mil waard. Zit in 2012/2013. Heb wel een talent rondlopen maar is nog niet rijp genoeg om het hoge niveau van CL aan te kunnen.
Geplaatst 3 februari 201015 jr. Iemand goede linksback. Urby is voor 17.25 miljoen naar Juve vertrokken. Ansaldi zit bij city. en is al minstens 23 mil waard. Zit in 2012/2013. Heb wel een talent rondlopen maar is nog niet rijp genoeg om het hoge niveau van CL aan te kunnen. Monzon, schopt er als bonus regelmatig een vrije trap in.
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Iemand ervaring met Acquafresca? Ik maak me zorgen om die jongen. Na 16 wedstrijden pas 1 keer gescoord. Hij mist alles. :cab:
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Serieus? Hoe gebruik je hem? Ik heb hem bij mij in m'n Atalanta Bergamo game gehuurd, en scoorde er in de voorbereiding rustig op los. Voorbereiding was ook niet bepaald tegen zwakke tegenstanders. Daarna alleen voor 3 maanden geblesseerd geweest :m:. Begint nu weer fit te worden.
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Heb 'm geprobeerd als targetman-type/kaatser, eentje die dus niet te vaak diep gaat maar vooral aanspeelbaar is, maar daar is ie niet echt nuttig voor, omdat ie alleen maar terug passt en niet de penetrerende middenvelders lijkt te zien (alsof ie lef mist ofzo). Als afmaker doet ie 't ook matig. Maar goed, als ie bij jou wel goed speelt, zal ik wel blijven proberen. Anders mag ie over een half jaar lekker oprotten.
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Misschien eens proberen als Schaduwspits met een "10" er achter? Ik gebruik hem overigens niet als eenzame spits, bij mij staat er nog een 10 naast
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Boys, welke spelers kan je met de nieuwe MU Data Update transfervrij halen? Behalve Pandev dan, ik ben 1860 Munchen uit de 2e Bundesliga
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Boys, welke spelers kan je met de nieuwe MU Data Update transfervrij halen? Behalve Pandev dan, ik ben 1860 Munchen uit de 2e Bundesliga wat ik zo snel weet; Simak Viduka Morfeo Bassegio Zalenka Ortega Karytska Soley
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Meh, linksback, seizoen 2, Bolton, budget rond de 10. Graag andere dan Baines, Bale, Ansaldi etc. Die dudes zijn te duur. thxn
Geplaatst 4 februari 201015 jr. Teveel n talent. heb nu direct n goeie nodig. Bij mij was hij één van de uitblinkers in seizoen 1 met city (hij speelde Bridge uit de basis). Hij speelt altijd wel goed hoor :) Maarja, zn stats zijn nu idd nog niet super
Geplaatst 4 februari 201015 jr. diego renan heeft een verborgen ontsnappingsclausule van rond de 12-13 miljoen... misschien kan je je budget iets aanpassen
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Kon geen betere linksback vinden dan Mattock. Wilde ook niet teveel geld uitgeven voor de linksbackpositie. 4 miljoen is wle een mooie prijs. EDIT: Bolton, 20 miljoen budget, seizoen 2, redelijk snelle (rond de 15) kopsterke spits (zo compleet als Milevskiy), jonger dan 27jr. Chamakh, Pazzini, Erdinc, Bendtner, Cardozo, en Adriano zijn te duur, Acquafresca heb ik al maar voldoet niet. Gignac wil ik niet (evenals Milevskyi en Jo), haal ik standaard sinds FM2005. :cab: EDIT2: Ja, ik heb net Bas Dost gehaald op aanraden van Paulusma, maar ik zoek dus ook een wat serieuzere spits. :x
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Ik zoek een linksback voor mijn Barcelona, seizoen 2. Ik ben ontevreden over Abidal, dus vandaar ;e Iemand suggesties? over budget hoeft er nog niet nagedacht te worden, ik hoef alleen maar namen :-D
Geplaatst 5 februari 201015 jr. Davide Santon of Giorgio Chiellini Er is ook een Spaans talent, Angel van Sporting, die wordt goed genoeg