Geplaatst 1 februari 201015 jr. Zei ik dat dan? ;e Nee maar hij vroeg om een rechtsbuiten, overigens wel een mooie statistieken _O_
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Gezocht! Club : Atalanta Bergamo Seizoen : 2009 / 2010 Budget : 4 miljoen Positie : Centrale middenvelder
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Spelers die geen wonderkids zijn , maar dit door middel van goede trainingen en begeleiding wel kunnen worden?=) Graag zoveel mogelijk namen haha. Bedankt.
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Ik zoek een linksback voor Feyenoord. Begin seizoen 2. Had El-Akchaoui gehaald voor 2m. maar hij is erg gewild nu. Heeft al een leeftijd van 29 dus laat hem voor een mooi bedrag denk ik wel vertrekken. Monzon, Kuiper
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Fiorentina Seizoen: 2014/2015 Positie: VC/ VMC / MC Budget per speler: max 5 á 6 miljoen. * ben in mijn game na tijden ajax en arsenal bij fiorentina binnen gerold halverwege t seizoen. Toen ik binnenkwam stonden we na 10 wedstrijden 17e en nu op weg naar de subtop na 17 wedstrijden* Heb een slechte verdediging, ben al bezig met alderweireld van ajax. en sandro van fluminense. iemand ideeen?
Geplaatst 1 februari 201015 jr. MC: Delph van Aston Villa AMR: Misschien Wilshire (Arsenal) of Eduardo Salvio? Darron Gibson van Man Utd, was bij mij zelfs bij Man Utd zelf goede backup(y)
Geplaatst 1 februari 201015 jr. @ KEV-FR Kijk eens naar Dodo :) Is bij jou nu 18 jaar, maar op zijn 17e heeft hij al goede stats
Geplaatst 1 februari 201015 jr. hey allemaal! ik zit nu met juventus in de voorbereiding voor seizoen 2 en zoek een goeie rechtermiddenvelder want camoranesi heb ik laten vertrekken naar benfica werd toch een oude knar! geld speelt geen rol het moet wel een speler zijn die meteen mee kan bij mij in de basis en dan zowel europees als in de serie A ... hopelijk kunne jullie een paar namen voor me noemen die het in fm10 goed doen op rechts! bedankt!
Geplaatst 1 februari 201015 jr. hey allemaal! ik zit nu met juventus in de voorbereiding voor seizoen 2 en zoek een goeie rechtermiddenvelder want camoranesi heb ik laten vertrekken naar benfica werd toch een oude knar! geld speelt geen rol het moet wel een speler zijn die meteen mee kan bij mij in de basis en dan zowel europees als in de serie A ... hopelijk kunne jullie een paar namen voor me noemen die het in fm10 goed doen op rechts! bedankt! Yoann Gourcuff natuurlijk!:clap:
Geplaatst 1 februari 201015 jr. WBA begin tweede seizoen, Premier League. Zoek een amc die ook als amr kan spelen, heb dertien miljoen en nationaliteit maakt even niet uit. En salvio is niet beschikbaar;) alvast bedankt!
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Georginio Wijnaldum kan je wellicht naar kijken, of Afellay of De Guzman als die willen komen
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Denk je dat Wijnaldum niveau al aankan? En Affelay had ik bijna akkoord mee, maar ging naar Fiorentina :s
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Denk je dat Wijnaldum niveau al aankan? En Affelay had ik bijna akkoord mee, maar ging naar Fiorentina :s Wijnaldum kan het zeker wel aan, is zeker aan het begin goed genoeg en groeit nog erg veel, althans bij mij. Speelde in de basis bij mijn Man City, en daar stonden niet de minste namen in:P
Geplaatst 1 februari 201015 jr. Hallo, ik heb momenteel 2 games lopen, een met Valencia, en een met Ajax. Maar in de Ajax game loop ik tegen wat problemen aan; De eerste seizoenshelft was fantastisch. Ik sta ongeslagen met een straatlengte voorsprong 1e. Maar de buitenlandse top en subtoppers staan in de rij voor 3 spelers van mij: Verthongen, De Zeeuw, en Suarez. De 1e biedingen op deze spelers wees ik af, waarna Suarez en Verthongen meteen 'unsetteld' waren omdat ik ze niet naar een grotere club liet gaan. 1: Hoe houd ik ze bij Ajax zonder dat het moraal daalt omdat ik ze niet naar een grote club laat gaan? 2: Wat is per speler een beetje een interessant bedrag om hem te laten gaan? 3: Welke vergelijkbare spelers kan ik voor die bedragen halen?
Geplaatst 2 februari 201015 jr. Ik zou ze allemaal niet voor minder dan 20 miljoen laten gaan. Voor De Zeeuw kun je altijd nog Sissoko of Matuidi halen, voor Vertonghen heb je nog Alderweireld en je kan Bruma halen.
Geplaatst 2 februari 201015 jr. Wat is eind 2011 de beste keeper voor Vitesse? (ik wil graag Velthuizen terug, maar weet niet of dat lukt want hij speelt bij Napoli) Vermeer Zoet Krul Vorm Cassio
Geplaatst 2 februari 201015 jr. zit in derde seizoen met Man City Zoek een VMC , liefst Engels Geld speelt geen rol
Geplaatst 2 februari 201015 jr. Ik heb een vraagje, ik weet niet of t in dit topic thuishoort maar ik zet t toch maar hier neer. Hoe zoeken jullie naar versterkingen die er gelijk in dat seizoen kunnen staan? Bijvoorbeeld: Je bent een team in een van de hoogste competities (Italië, Engeland, spanje enz) en je staat net boven de degredatiestreep. Dan wordt er in de winterstop op je centrale middenvelder geboden, die heel goed presteert, en het bestuur accepteert het. Je hebt niet echt hele goede reserves om dat op te vangen. Dus je moet op zoek naar een versterking die er gelijk staat. Mijn vraag is dus, hoe doen jullie dit? talenten kan ik ook wel vinden, maar versterkingen die er gelijk staan vind ik moeilijk om te vinden. Want vaak heb je er last van dat de reputatie van je club te laag is of bijvoorbeeld te weinig geld.
Geplaatst 2 februari 201015 jr. Rodwell Merci Ga eens proberen. Eerste bod van 22 miljoen werd afgeslagen....
Geplaatst 2 februari 201015 jr. Merci Ga eens proberen. Eerste bod van 22 miljoen werd afgeslagen.... Bij mij moet ik ook altijd een fortuin neerleggen voor hem, maar hij is wel goed. Anders misschien Essien, Cattermole of Mascherano (Engels paspoort en praat engels net als Essien) Delph zou eventueel ook kunnen maar is geen sloper, meer een voetballer.