Grote Ree Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 56 minuten geleden zei Platina32: Goed nummer! Klinkt als een nummer aan het eind van een thriller film, vlak voordat ze de credits laten zien en ze de camera om één of andere dramatische scène laten heen draaien Heb je het laten masteren? Dankjewel! Tof om te horen wat voor associaties je er bij hebt. Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje met die insteek heb geschreven. Hou zelf wel van filmmuziek en wilde er een bombastisch en mysterieus geheel van maken. Blijkbaar is dat gelukt! Ja, ik heb het laten masteren. Eerste versie vond ik nog niet zo tof maar toen heb ik uitgebreid mijn feedback gegeven per mail en daar is echt onwijs goed naar geluisterd. Het eindresultaat is echt een wereld van verschil met de versie die ik had voordat ik 'm liet masteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Oh, cool! Het heeft inderdaad een episch gevoel, daarom moest ik aan films denken. Dat is goed gelukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 (bewerkt) Ik heb één van mijn nummers professioneel laten masteren (mede dankzij @Grote Ree). Ben er zelf erg blij mee! 1 juli 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 Op 1-7-2021 om 17:50 zei Platina32: Ik heb één van mijn nummers professioneel laten masteren (mede dankzij @Grote Ree). Ben er zelf erg blij mee! Had deze helemaal gemist. Nice! Klinkt een stuk voller dan de niet-gemasterde versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) 31 juli 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Op 31-7-2021 om 17:54 zei Platina32: Net geluisterd heerlijk nummer en muziek. Love It bro! Heb geliked dit als 2e persoon. Ga zo door! Vind het echt awesome! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Tijdje geleden i.v.m. depressie, maar ik heb gelukkig weer wat gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Oeps ik laat iets vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april "Mijn creatie." Gemaakt met AI, dus vandaar de aanhalingstekens, omdat het in principe niet de insteek is van dit topic en ik de echte muzikanten niet wil beledigen. Maar wilde hem toch even posten op het forum. Doet het op de website (suno.ai) ook goed blijkbaar, want is bijna 1000x geliket en ruim 39K aan plays. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten