Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eigen Producties

Pater Noster

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei Platina32:

Goed nummer! Klinkt als een nummer aan het eind van een thriller film, vlak voordat ze de credits laten zien en ze de camera om één of andere dramatische scène laten heen draaien:D

Heb je het laten masteren?

Dankjewel! Tof om te horen wat voor associaties je er bij hebt. Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje met die insteek heb geschreven. Hou zelf wel van filmmuziek en wilde er een bombastisch en mysterieus geheel van maken. Blijkbaar is dat gelukt! :)

Ja, ik heb het laten masteren. Eerste versie vond ik nog niet zo tof maar toen heb ik uitgebreid mijn feedback gegeven per mail en daar is echt onwijs goed naar geluisterd. Het eindresultaat is echt een wereld van verschil met de versie die ik had voordat ik 'm liet masteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Mijn creatie." Gemaakt met AI, dus vandaar de aanhalingstekens, omdat het in principe niet de insteek is van dit topic en ik de echte muzikanten niet wil beledigen. Maar wilde hem toch even posten op het forum. Doet het op de website (suno.ai) ook goed blijkbaar, want is bijna 1000x geliket en ruim 39K aan plays.

Link naar opmerking
Deel via andere websites