Diekhuuzen Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Die Fledderus heeft er alles aan gedaan om Groningen kaarten aan te naaien, wat een vieze rat, constant zeuren en liggen waar niks aan de hand is. Leuk om je oude club zo te verneuken, pisvent dat ie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Helemaal mee eens, de 2e wedstrijd al. Vreselijk ventje, altijd aanstellen. En dan ook nog tegen je oude club, waar die 3(?) jaar heeft gespeeld en niks gepresteert heeft. Over de wedstrijd; Sterk Heracles tegen een matig Groningen. 4-2 was een terechte uitslag geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2011 Achja, Bacuna > Fledderus in dat gedrag, wat een misselijk ventje is dat zeg. Dat Holla er naast stond, vind ik echt een leuke speler dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Heeft wiki het fout:-) Dan is Wiki niet up to date, daar kan ik niks aan doen he. ;) Fludderus is inderdaad een waardeloze voetballer en een triest persoon. En ik was blij dat Holla wissel stond, misbaksel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Fledderus is absoluut geen waardeloze voetballer. In tegendeel een hele goede voetballer voor Heracles. Ik ben echt onder de indruk van Armenteros van jullie. Snel en doelgericht. Perfect koppel met Everton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Fledderus heeft een heerlijke traptechniek._O_ WtBJVJzhc2w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2011 Fledderus is absoluut geen waardeloze voetballer. In tegendeel een hele goede voetballer voor Heracles. Ik ben echt onder de indruk van Armenteros van jullie. Snel en doelgericht. Perfect koppel met Everton. In deze doen zou hij ook een aanwinst zijn voor fcg. Armenteros is wel een heldje ja, nog maar 20 jaar en fysiek al zo sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Tuurlijk, Bacuna is ook geen lieverdje. Maar Fledderus, 8 jaar ouder ofzo tegen zijn oude club. En je dan zo gedragen, misselijk ventje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Bosz: 'Zet Willie in Oranje en hij draait moeiteloos mee' Vrijdag, 20 mei 2011 om 15:58 Peter Bosz verwacht veel van Willie Overtoom. De 24-jarige aanvaller maakt een buitengewoon sterke periode door en was de voorbije weken meer dan eens beslissend voor Heracles Almelo. Volgens de oefenmeester van de Tukkers kan de geboren Kameroener zelfs het niveau van het Nederlandse elftal aan. “Zet Willie in Oranje en hij draait moeiteloos mee.†“Misschien word ik belachelijk gemaakt dat ik dit nu zeg, maar ik ben er absoluut van overtuigd. De concurrentie op zijn positie achter de spitsen is groot, maar Willie heeft absoluut de voetbalkwaliteiten en het inzicht om zich direct aan het hogere niveau van het Nederlands elftal aan te passenâ€, zei Bosz vrijdag tijdens zijn wekelijkse perspraatje. “Hij denkt altijd drie stappen vooruit en doorziet het spelletje. Heracles zal zeker niet zijn eindstation zijn.†Het is overigens nog niet zeker of Overtoom, die werd geboren onder de naam Williamssteve Mbonkoné-Sebé, zondag in actie kan komen in de return bij FC Groningen. “Ik heb Wilie, die wat last had van zijn knie, en Darl Douglas er gisteren uitgehaald. Het is even afwachten hoe zich dat ontwikkelt, dergelijke klachten kun je 24 uur na de wedstrijd meestal aardig inschattenâ€, aldus Bosz. Heracles won het eerste duel donderdag met 3-2. Hey Hyllus, weet jij waarom Bosz dit zegt. Is er veel belangstelling van clubs voor Willie, en gebruikt hij dit om de prijs een beetje op te drijven. Ik heb wel vage berichten gehoord dat mijn club in hem geïnteresserd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Fludderus is in deze vorm echt geen aanwinst voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Willie in Oranje:huhu: Bosz heeft dus dat VI team van het jaar gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2011 Er is inderdaad interesse vanuit fc twente. Ik denk niet dat Bosz dit doet om de prijs op te krikken maar omdat hem dit is voorgelegd. Hij heeft als voorbeeld het NL elftal genoemd. Net zoals er groot in de kranten stond dat Armenteros vond dat Barca haalbaar is. Wordt allemaal aangedikt en als je de helft gelooft geloof je nog te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Geen Overtoom vandaag. Gelukkig wel Vejinovic, die niet veel minder is dan Willie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Jammer, niet de finale van de play-offs gehaald. Maar wel een geweldig seizoen en hopen dat volgend seizoen minstens zo goed wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Zuur dit jongs, wederom zo dichtbij, had het jullie wel gegund. Met kunstgras Europa in :mrgy: mocht niet zo zijn dus, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Geweldig seizoen, gefeliciteerd. Hoop voor jullie dat het volgende seizoen weer zo word. En dat jullie maar snel een nieuw stadion mogen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Hehe, ja inderdaad. Dat was bij de heenwedstrijd tegen Groningen wel duidelijk met het kapotte scorebord en uiteindelijk ook nog de kapotte klok.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Bedankt voor de 2 mooie wedstrijden jongens, alleen het veld en jullie #8 staan me niet aan. Voor de rest, leuk team.(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2011 nr 8 gaat weg en het veld is gezeur. Als je prof bent kun je ook op kunstgras spelen. Zolang de tegenstanders beginnen te klagen is Heracles in het voordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Het veld vind ik gewoon kut omdat ik het zelf nooit fijn vindt. Desalniettemin wens ik jullie echt veel succes in de toekomst. Leuke spelers, met Armenteros-Everton-Overtoom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Duarte voor drie seizoenen naar Heracles Lerin Duarte maakt komende zomer de overstap naar Heracles Almelo. De club uit de Eredivisie maakt dinsdag bekend dat het de middenvelder voor drie seizoenen zal binden. De overeenkomst is onder voorbehoud van een medische keuring, deze vindt volgende week plaats. Daarna zal Duarte (20), die overkomt van Sparta Rotterdam, een contract tekenen voor drie seizoenen met een optie voor nog een seizoen. Duarte heeft inmiddels 42 duels achter zijn naam staan namens Sparta. "Lerin was afgelopen seizoen één van de beste middenvelders in de Jupiler League", zegt directeur Nico-Jan Hoogma. "Hij behoort tevens tot de selectie van Jong Oranje die deze week in Oostenrijk tegen Israel en Albanië oefent. Bij ons krijgt hij de kans een nog betere speler te worden. We zijn blij met zijn komst." Heracles legt daarnaast ook Leon van Dijk (19) vast. Hij komt over van de gezamenlijke voetbalacademie en tekent voor twee seizoenen in Almelo. "Leon is een talentvolle verdediger die in principe in de Beloften zal gaan spelen. De komende twee seizoenen zal hij de kans krijgen zich verder te ontwikkelen." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2011 1 van de grootste talenten uit de JL. En weer een talent dat voor Heracles kiest ipv voor FCT. Nu nog 2 nieuwe backs (klavan wordt genoemd) en een nieuwe spits omdat zeer waarschijnlijk Everton verkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Ragnar Klavan terughalen.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2011 Zijn geruchten he;c AZ zou concrete intresse in Overtoom hebben en in die deal zou Heracles Klavan willen betrekken. Vaak lees ik zulke berichten met een flinke korrel zout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten