Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

'Servisch talent stelt Club Brugge teleur wegens voorstel van Groningen'

Club Brugge dacht Filip Kostic al binnen te hebben toen de Servische aanvaller een week geleden in België neerstreek en door de medische keuring kwam. Blauw-Zwart wilde de dribbelaar voor vier jaar vastleggen, maar uiteindelijk werd er geen akkoord bereikt over het meerjarige contract. Mogelijk komt dit door de belangstelling van FC Groningen.

De huidige nummer elf van de Eredivisie zal Dusan Tadic na dit seizoen vermoedelijk kwijtraken en denkt volgens Zurnal aan de komst van Kostic. Volgens het Servische medium heeft de negentienjarige linksbuiten Club Brugge afgewezen, omdat hij een 'verleidelijk aanbod' van Groningen heeft ontvangen. Dit is nog niet bevestigd of ontkend door de club.

Kostic speelt nu nog voor Radnicki 1923, een subtopper in de Servische SuperLiga. De behendige linksbuiten speelde tot dusver 51 competitiewedstrijden in het eerste elftal voor deze club en wist daarin vijfmaal te scoren. Tadic heeft in ieder geval bewezen dat Groningen een goede tussenstap kan zijn en hij hoopt aan het einde van dit seizoen naar een topclub te kunnen.

Dat zou echt een goede zaak zijn. Die jongen is een van de grootste talenten van het land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Filip Kostic trouwens zo goed als zeker naar FC Groningen. Prima speler van wat ik heb gezien en gehoord. Kans wordt dus groot dat Tadic vertrekt en ik heb daar geen moeite mee. Lekker weer wat centjes binnen halen en volgend jaar opnieuw bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens. Probleem is wel dat Texeira, Jones, Enevoldsen, Pedersen, Suk, Hiariej, Kieftenbeld, Sparv, Keurntjes, Kwakman en Ivens weinig te zoeken hebben in de subtop/top van de Eredivisie. Dan red je het niet met de 7 miljoen van Tadic. Ook de jonkies die hier tussen staan heb ik weinig vertrouwen in dat ze het gaan halen. Het is gewoon veel te matig. Volgend jaar wordt het nog niet veel beter dan nu vrees ik. En zeker niet met deze trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deels heb je gelijk. Enevoldsen vind ik gewoon goed genoeg, maar kampt met blessures en heeft nog amper speeltijd gekregen. Jones ook nog weinig in actie gezien, maar de rest van de namen wel. Daarnaast komt Van Moorsel nog, al weet ik niet of dat een speler voor de subtop is. Hij is echter gratis meen ik, dus kan geen kwaad. Desnoods de jeugd de kans geven. Lopen prima spelers rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat veel mensen zich nog verkijken op die jonkies etc. We moeten natuurlijk niet vergeten dat er dit seizoen toch wel 3 belangrijke spelers zijn weg gevallen in de vorm van Granqvist/Stenman en Matavz. Op die rollen op te kunnen pikken heb je wat tijd nodig om een team weer aan elkaar te laten wennen en te laten spelen. Tel daar de Gifbeker van dit seizoen bij en ja, dan staat het gewoon niet goed.

Deze ervaringen gewoon opnemen en doorzetten voor een stijgende lijn volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites