Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Huistra zei dat ze met een selectie werken van ongeveer 30 man en dan een zogenaamde A-kern en B-kern. Nick Bakker, Luis Pedro, Atilay Bakbay, Henk Bos, Tim Keurntjes, Halil Benmoussa, Renze Fij en Leonard Nienhuis zitten bij die B-kern. Alleen waren de laatste drie er zaterdag niet bij.

Wat dat betreft hebben Keurntjes, Bos en Bakbay zich wel laten zien met hun goals.

Het is Hilal Benmoussa hihi.

Wat een kut loting in de beker zeg, liggen we er direct weer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suk: 'Mijn carrière is pas geslaagd als ik de Gouden Bal win'

Hyun-Jun Suk wil bij FC Groningen laten zien waar hij de afgelopen anderhalf jaar in de hoofdmacht van Ajax niet in slaagde. Goed voetballen en doelpunten maken. "Ik wil komend seizoen zeventien goals maken voor FC Groningen", zegt de twintigjarige Suk in het weekblad Voetbal International. "Ik wil geen al te hoge verwachtingen scheppen, maar als ik de kans krijg, zal ik 'm pakken."

"Ik ben ongelooflijk gemotiveerd om mijn verblijf in Groningen tot een succes te maken", benadrukt Suk, die bij Ajax via een proefperiode een contract kreeg. "Ik had er eigenlijk al geen hoop meer op, toen het verlossende telefoontje van Martin Jol kwam. Of ik binnen een half uur op De Toekomst kon zijn voor een wedstrijd met de beloften. Dit was de kans waarop ik had gewacht. Ik lag nog in bed, heb me snel gewassen en ben met het openbaar vervoer naar De Arena gegaan. Vanaf de halte Strandvliet/Arena is het nog ver lopen naar De Toekomst."

"Door de stromende regen heb ik heel hard gerend", vervolgt Suk. "Ik was een kwartier te laat, maar mocht op geleende voetbalschoenen alsnog meedoen." Hoewel Suk nog weinig heeft bewezen, laat hij over zijn toekomstige doelstellingen geen misverstand bestaan. "Ik ben niet snel tevreden, mijn carrière is pas geslaagd als ik in een grote competitie topscorer ben en de Gouden Bal win. Tot die tijd zal ik niet rusten."

Link naar opmerking
Deel via andere websites