Baas-Ivo Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Henk Bos en Nick Bakker zaten bij mij in de klas vorig jaar en dit jaar, vooral met Henk praat ik nog vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Huistra zei dat ze met een selectie werken van ongeveer 30 man en dan een zogenaamde A-kern en B-kern. Nick Bakker, Luis Pedro, Atilay Bakbay, Henk Bos, Tim Keurntjes, Halil Benmoussa, Renze Fij en Leonard Nienhuis zitten bij die B-kern. Alleen waren de laatste drie er zaterdag niet bij. Wat dat betreft hebben Keurntjes, Bos en Bakbay zich wel laten zien met hun goals. Het is Hilal Benmoussa hihi. Wat een kut loting in de beker zeg, liggen we er direct weer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Het is Hilal Benmoussa hihi. Wat een kut loting in de beker zeg, liggen we er direct weer uit. Ja dat staat ook op mijn papier, verkeerd overgetikt ;c Suk is z'n euro kwijt geloof ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 1-1 geworden, weet verder niets van opstellingen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, die hing in de hekken geloof ik. Fakkels, spreekkoren, spandoeken. Alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Zou die Stefan er nou bij zijn geweest? ;c Zag hem wel volgens mij :mrgy: Klein met een Helmond shirt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja dat staat ook op mijn papier, verkeerd overgetikt ;c Suk is z'n euro kwijt geloof ik: Pic doet 't niet Mario. Stefan was inderdaad aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Nog maar een keer de foto, inclusief de grap: Suk is z'n euro kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Pic doet 't niet Mario. Stefan was inderdaad aanwezig. Jij ook? Zo ja waar stond je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Jij ook? Zo ja waar stond je? Nee ik was er niet. Stefan had me op msn aangesproken of ik ook heen ging, maar ik had geen tijd ivm werk. @Mario; machtig mooi.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 1-1 teggen helliemond. Ach ja, hun ook hun pleziertje. Wel een kut loting hoor. Mja om te winnen moet je toch van iedereen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja ik was er ook. Helmond shirtje klopt, kan er maar 1 zijn, of had je meer dan 3 Helmond Sport supporters verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Suk: 'Mijn carrière is pas geslaagd als ik de Gouden Bal win' Hyun-Jun Suk wil bij FC Groningen laten zien waar hij de afgelopen anderhalf jaar in de hoofdmacht van Ajax niet in slaagde. Goed voetballen en doelpunten maken. "Ik wil komend seizoen zeventien goals maken voor FC Groningen", zegt de twintigjarige Suk in het weekblad Voetbal International. "Ik wil geen al te hoge verwachtingen scheppen, maar als ik de kans krijg, zal ik 'm pakken." "Ik ben ongelooflijk gemotiveerd om mijn verblijf in Groningen tot een succes te maken", benadrukt Suk, die bij Ajax via een proefperiode een contract kreeg. "Ik had er eigenlijk al geen hoop meer op, toen het verlossende telefoontje van Martin Jol kwam. Of ik binnen een half uur op De Toekomst kon zijn voor een wedstrijd met de beloften. Dit was de kans waarop ik had gewacht. Ik lag nog in bed, heb me snel gewassen en ben met het openbaar vervoer naar De Arena gegaan. Vanaf de halte Strandvliet/Arena is het nog ver lopen naar De Toekomst." "Door de stromende regen heb ik heel hard gerend", vervolgt Suk. "Ik was een kwartier te laat, maar mocht op geleende voetbalschoenen alsnog meedoen." Hoewel Suk nog weinig heeft bewezen, laat hij over zijn toekomstige doelstellingen geen misverstand bestaan. "Ik ben niet snel tevreden, mijn carrière is pas geslaagd als ik in een grote competitie topscorer ben en de Gouden Bal win. Tot die tijd zal ik niet rusten." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 @Palacio; Ik denk dat ie de sleutels van Grygera zoekt?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Joop ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja ik was er ook. Helmond shirtje klopt, kan er maar 1 zijn, of had je meer dan 3 Helmond Sport supporters verwacht? Bij een geel reclamebord toch ? voor zown tentje ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Jammer dat Huistra niet wat meer tegen amateurs wilde spelen in het begin van de voorbereiding. Vind ik de enige leuke oefenwedstrijdjes die er zijn. Wedstrijden zoals tegen Helmond Sport vind ik dus echt geen klap aan. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Bij een geel reclamebord toch ? voor zown tentje ofzo? Weetniet, iig achter de goal. Volgens mij was ik de enige met een rood shirt hoor hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Korte impressie van de eerste wedstrijd tegen RWE met wat doelpunten. [YOUTUBE]73v5S1kbamg&[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Die Suk is zo'n geweldige kerel _O_ Ook leuk hoe die altijd een cultheld word eerst bij Ajax en nu ook bij Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 H-WlAp2526c&feature=player_embedded Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 3-1 winst op Germinal Beerschot vanmiddag, doelpuntenmakers Suk, Matavz en Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Peter, 't verslag van de eerste oefenwedstrijd staat online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Oke oke, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten