Setzzie. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik heb er alweer zin in hoor, selectie nagenoeg compleet. Ik verwacht deze opstelling Luciano (Van Loo) Kappelhof/Kieftenbeld - Ivens (Van Dijk) - Kwakman (Van Dijk) - Johansson (Burnet) Hiariej/Holla - Sparv/Ajilore Bacuna/Enevoldsen (Van de Laak) - Andersson (Pedersen) - Tadic (Enevoldsen/ Van de Laak) Matavz (Suk) De hele rechterkant zal sowieso nog een verrassing wezen en op het middenveld zal het ook wel weer een verrassing wezen. Luis Pedro zal wel de 4e centrale verdediger worden, maar ik zou er toch nog een ervaren man bij aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Hier vergeet je toch Jones, die toch ook een geduchte kandidaat op rechts is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zag die Johansson nog lopen in de stad, knappe jongen is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Hier vergeet je toch Jones, die toch ook een geduchte kandidaat op rechts is. Kwam ik tijdens het eten ook achter, maar aangezien ik niks over die jongen weet vind ik het eerst wel goed zo. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Owja, die Jones hebben we ook nog. Hopelijk een goede speler die Enevoldsen uit de basis houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Morgen de eerste oefenwedstrijd tegen amateurs in Zandeweer, ik ben benieuwd naar de nieuwelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik ook, ga dit jaar de 1e oefenwedstrijd niet kijken zoals vorige jaren.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 FC Groningen wint de eerste oefenwedstrijd afgetekend met 0-13. Kees Kwakman, Danny Holla (2), Leandro Bacuna (4), Hyun-Jun Suk, Petter Andersson, Atilay Batbay, Henk Bos, Tom Hiariej en Tim Keurntjes waren verantwoordelijk voor de doelpunten. Aangename middag in Zandweer en heb nog een praatje kunnen maken met Pedersen en Van de Laak. Jones, Sparv, Matavz en Enevoldsen deden nog niet mee ivm interlands. Tadic was ziek en Johansson en Pedersen hebben pijntjes. Scoreverloop: 11. Holla (pen.) 0-1; 16. Bacuna 0-2; kopbal na voorzet Keurntjes 19. Bacuna 0-3; draait weg en schiet in verre hoek binnen 27. Holla 0-4; binnenkant paal/kruising 35. Andersson 0-5; komt naar binnen, droge schuiver in korte hoek 39. Bos 0-6; Kappelhof legt terug, Bos tik binnen 41. Hiariej 0-7; Holla lobt bal over verdediging en Hiariej werkt af 45. Kwakman 0-8; hakje na corner Keurntjes RUST 53. Bacuna 0-9; actie Suk, voorzet op Bacuna die binnentikt 78. Keurntjes 0-10; Suk legt klaar en Keurntjes scoort 82. Bacuna 0-11; voorzet Kieftenbeld, keep laat los en Bacuna tikt binnen 84. Suk 0-12; schot Batbay, rebound voor Suk 85. Batbay 0-13. nu zelf naar binnen en hard in dak van t doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Suk bij Groningen? Heb ik wat gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja zijn oude trainer Huistra heeft hem naar Groningen gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 suk heeft een contract voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar getekent bij groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Iets met onder een steen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Iets met een excursie in Barcelona zonder internet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Dan wist je wel dat je wat gemist had, vanwaar de vraag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Omdat ik boven mijn post zag staan dat Suk gescoord had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Klik Bovenste Of: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Wat me opviel was dat Virgil van Dijk, naast Suk, veruit de populairste speler was onder de jeugd. Die jongen heeft nog bijna een half uur (letterlijk) handtekeningen staan uitdelen en foto's laten maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Je zusje zeker weer. Hoe was het dan Mario. Alleen met Pedersen en Vd Laak in de kantine gepraat of ook nog met meer? Lees verslag wel ff op je site als je post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Haha, zusje weg van Kieftenbeld he. Al zal je dat wel op Hyves hebben gezien. Pedersen, v/d Laak dus en een bestuurslid echt gesproken, alleen weet z'n naam niet meer :p Echt zo'n gladjakker. Huistra alleen paar woorden uitgewisseld. En Marlies uiteraard he ;) Ja, 't was wel lache al met al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Speelde Nick Bakker mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, tweede helft. FC Groningen loot AZ in de tweede ronde van de KNVB beker... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, lekker is dat. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Haha, Nick Bakker speelde gewoon mee ja. Best wel hard, die vent zit al sinds 2003 in de jeugd van Groningen. Heb nog met 'm samen gespeeld bij Potetos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Huistra zei dat ze met een selectie werken van ongeveer 30 man en dan een zogenaamde A-kern en B-kern. Nick Bakker, Luis Pedro, Atilay Bakbay, Henk Bos, Tim Keurntjes, Halil Benmoussa, Renze Fij en Leonard Nienhuis zitten bij die B-kern. Alleen waren de laatste drie er zaterdag niet bij. Wat dat betreft hebben Keurntjes, Bos en Bakbay zich wel laten zien met hun goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 wat een pauper prijs voor een wedstrijd tegen HS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten