Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Holla maakt na maanden blessureleed rentree bij FC Groningen

Vrijdag, 8 oktober 2010 om 19:44

Danny Holla heeft vrijdagavond zijn rentree gemaakt in het eerste elftal van FC Groningen. De middenvelder, die in maart een gecompliceerde beenbreuk opliep, speelde in de verloren wedstrijd tegen VfL Osnabrück 77 minuten mee voor het elftal van Pieter Huistra, zo meldt FC Groningen op haar website.

Tegen de club uit de Tweede Bundesliga liet Holla zich in de tweede helft ook gelden met een schot van afstand, maar de middenvelder kon niet voorkomen dat Osnabrück uiteindelijk met de overwinning aan de haal ging (1-0). Holla werd een kwartier voor tijd vervangen door jongeling Danny Post.

Voor zijn blessure gold de middenvelder als een sterkhouder op het Groningse middenveld; hij speelde 64 duels voor de noorderlingen, waarin hij zeven doelpunten wist te produceren. In zijn eerste volledige seizoen bij Groningen werd hij door de supporters verkozen tot speler van het jaar. Mogelijk maakt Holla volgende week tegen Heerenveen zijn rentree in een competitiewedstrijd voor Groningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt het dat je inmiddels weer in Groningen woont?

'Na mijn vertrek bij Anderlecht ben ik inderdaad weer in Groningen gaan wonen. Zondag moet ik dus eerst vanaf huis met de auto richting Heerenveen rijden om vervolgens met de bus weer richting Euroborg te gaan. En dat terwijl ik daar op de fiets binnen tien minuten kan zijn, haha!'

dat is ook niet praktisch.. kan ron die jongen niet gewoon naar het stadion laten fietsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jans vreest voor fluitconcert: ‘Daarmee doen ze me tekort’

Ron Jans keert zondag weer terug in het stadion waar hij vele jaren heeft doorgebracht als trainer. Met zijn nieuwe club SC Heerenveen gaat hij dan op bezoek bij FC Groningen, toch wel één van de grootste rivalen van de Friezen. Het zal dan ook een heftige middag worden, weet Jans ook. Al vreest hij wel dat hij niet al te vriendelijk zal worden ontvangen in de Euroborg.

Ondanks zijn jaren van inzet bij de club houdt Jans er rekening mee dat het eens een kil welkom zou kunnen worden. Hij vreest dan ook dat er fluitconcerten zullen ontstaan, ondanks dat hij dat niet logisch vindt. “Maar ik hou er rekening mee dat een aantal mensen me zal uitfluiten. Daarmee doen ze me echter wel te kortâ€, aldus de oefenmeester in een interview tegenover het AD.

“Ik weet zeker dat de meeste mensen vinden dat ik het in Groningen goed heb gedaan en geen fluitconcert verdien.†Daarentegen kan hij het wel waarderen als men op een respectvolle manier de spot drijft met de trainer. “Omdat FC Groningen nu hoger staat dan Heerenveen hebben ze wel gegronde redenen om me te dollen. Maar daar heb ik geen enkel probleem mee."

Zal dit gaan gebeuren? Ik hoop persoonlijk dat hij een applaus krijgt, tuurlijk hij is naar de rivaal gegaan en ook ik heb vind het nog steeds raar om hem te zien op de bank van de friesche club... Toch denk ik dat er wel een spandoek zal komen met een leuke tekst:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes morgen heren. Ik heb er totaal geen vertrouwen in gezien de afgelopen 2/3 duels van Heerenveen, maarja, een derby is weer een totaal andere wedstrijd natuurlijk.

Moet ook eerlijk zeggen dat het 'derbygevoel' totaal niet leeft bij mij. Misschien omdat ik een verlies al heb ingecalculeerd. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites