Juca Geplaatst 25 september 2010 Share Geplaatst 25 september 2010 Garcia, wat een held soms he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Ik denk toch dat het de eerste nederlaag gaat worden. PSV ligt Groningen totaal niet. Maja hoop natuurlijk stiekem op een gelijkspel. :) Klopte dus wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Zo'n gestolen punt voelt opzich wel lekker: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Andersson op de bank. :< Ik hoop dat Garcia nog wat minuten krijgt. Opstelling: Luciano, Kieftenbeld, Ivens, Granqvist, Stenman, Hiariej, Sparv, V.d. Laak, Pedersen, Tadic en Matavz. Enevoldssen gepasserd, waardoor die trieste Koen v.d. Laak speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Hiariej geblesseerd. Lijkt op een hamstringblessure, zal er wss paar week uit moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ja, zure blessures zijn dat. We speelden de eerste 20 minuten erg goed, maar daarna ging het wat minder. Ben benieuwd hoe het gaat in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2010 Tadic ;e Die laat het ook maar niet zien he. Het is nu wel gedaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Tadic maar even prikkelen en in de wissel zetten, want dit is z'n 4e gele kaart in 8 wedstrijden. En dat als aanvallende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2010 Haha konings, ik dacht echt dat het over was. Maar knappe goal hoor, nog moeilijker om te maken dan het leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Nja, helaas 4-2 verloren. Maar niet erg want Twente is voetballend de beste ploeg in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 oktober 2010 Share Geplaatst 8 oktober 2010 Matavz heeft zn hattrickje binnen bij Slovenie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 8 oktober 2010 Share Geplaatst 8 oktober 2010 Dat moet ie een keer bij ons doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 8 oktober 2010 Share Geplaatst 8 oktober 2010 Holla maakt na maanden blessureleed rentree bij FC Groningen Vrijdag, 8 oktober 2010 om 19:44 Danny Holla heeft vrijdagavond zijn rentree gemaakt in het eerste elftal van FC Groningen. De middenvelder, die in maart een gecompliceerde beenbreuk opliep, speelde in de verloren wedstrijd tegen VfL Osnabrück 77 minuten mee voor het elftal van Pieter Huistra, zo meldt FC Groningen op haar website. Tegen de club uit de Tweede Bundesliga liet Holla zich in de tweede helft ook gelden met een schot van afstand, maar de middenvelder kon niet voorkomen dat Osnabrück uiteindelijk met de overwinning aan de haal ging (1-0). Holla werd een kwartier voor tijd vervangen door jongeling Danny Post. Voor zijn blessure gold de middenvelder als een sterkhouder op het Groningse middenveld; hij speelde 64 duels voor de noorderlingen, waarin hij zeven doelpunten wist te produceren. In zijn eerste volledige seizoen bij Groningen werd hij door de supporters verkozen tot speler van het jaar. Mogelijk maakt Holla volgende week tegen Heerenveen zijn rentree in een competitiewedstrijd voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2010 Holla was qua niveau sowieso flink afgezakt tov zn doorbraak. Veel te veel overtredingen en afstandsschoten die nergens op sloegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 oktober 2010 Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ja dat klopt wel maar toch. Hij kan mooi de anderen scherp houden nu door goed te trainen. En met terug keer moeten we blij zijn, eindelijk af van die lange blessures Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Zondag Heerenveen (d). Benieuwd of Andersson en/of Holla ook nog speeltijd krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Holla sowieso niet, dat kan gewoon niet. Daar is het te snel voor. Andersson waarschijnlijk ook niet, is toch geen wedstrijd waarin veel risico's worden genomen.. Heb er iig zin in:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 15 oktober 2010 Share Geplaatst 15 oktober 2010 Gewoon zelfde opstelling als tegen Twente lijkt me met 2 aanpassingen. Luciano, Lachman, Ivens, Granqvist, Stenman, Kieftenbeld, Sparv, Enevoldsen, Pedersen, Tadic en Matavz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ik heb er zin in, ook als mis ik 15 minuten van de 1e helft. Mag penals schieten in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Klopt het dat je inmiddels weer in Groningen woont? 'Na mijn vertrek bij Anderlecht ben ik inderdaad weer in Groningen gaan wonen. Zondag moet ik dus eerst vanaf huis met de auto richting Heerenveen rijden om vervolgens met de bus weer richting Euroborg te gaan. En dat terwijl ik daar op de fiets binnen tien minuten kan zijn, haha!' dat is ook niet praktisch.. kan ron die jongen niet gewoon naar het stadion laten fietsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Jans vreest voor fluitconcert: ‘Daarmee doen ze me tekort’ Ron Jans keert zondag weer terug in het stadion waar hij vele jaren heeft doorgebracht als trainer. Met zijn nieuwe club SC Heerenveen gaat hij dan op bezoek bij FC Groningen, toch wel één van de grootste rivalen van de Friezen. Het zal dan ook een heftige middag worden, weet Jans ook. Al vreest hij wel dat hij niet al te vriendelijk zal worden ontvangen in de Euroborg. Ondanks zijn jaren van inzet bij de club houdt Jans er rekening mee dat het eens een kil welkom zou kunnen worden. Hij vreest dan ook dat er fluitconcerten zullen ontstaan, ondanks dat hij dat niet logisch vindt. “Maar ik hou er rekening mee dat een aantal mensen me zal uitfluiten. Daarmee doen ze me echter wel te kortâ€, aldus de oefenmeester in een interview tegenover het AD. “Ik weet zeker dat de meeste mensen vinden dat ik het in Groningen goed heb gedaan en geen fluitconcert verdien.†Daarentegen kan hij het wel waarderen als men op een respectvolle manier de spot drijft met de trainer. “Omdat FC Groningen nu hoger staat dan Heerenveen hebben ze wel gegronde redenen om me te dollen. Maar daar heb ik geen enkel probleem mee." Zal dit gaan gebeuren? Ik hoop persoonlijk dat hij een applaus krijgt, tuurlijk hij is naar de rivaal gegaan en ook ik heb vind het nog steeds raar om hem te zien op de bank van de friesche club... Toch denk ik dat er wel een spandoek zal komen met een leuke tekst:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Het blijkt dat Hiariej alsnog fit is en waarschijnlijk gewoon zal starten. Zal uiteraard ten kostte gaan van Lachman. Kruiswijk gedoe; kan je niet maken. Je bent een team. Samen uit, samen thuis Jans gedoe; Een applaus met spandoek is mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Succes morgen heren. Ik heb er totaal geen vertrouwen in gezien de afgelopen 2/3 duels van Heerenveen, maarja, een derby is weer een totaal andere wedstrijd natuurlijk. Moet ook eerlijk zeggen dat het 'derbygevoel' totaal niet leeft bij mij. Misschien omdat ik een verlies al heb ingecalculeerd. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ik zou zo snel niet op een verlies rekenen. Geen van beide teams zijn zeker van tevoren. Dat is nooit zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten