Massei Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 ik las het vanochtend in de krant ja, is een mooi shirt, alleen jammer dat psv er in speelt ;) hahaha, hebben we hier met een ajacied te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2009 Club: Ajax Style: SS'09 Merk: Adidas Sponsor: Sony Thuis tenue: Wit-Rood Uit tenue: Zwart-rood 3e Tenue: Rood Wit- Ajax logo op de achtergrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 wow! heel erg mooi! @ Mitch, moet ik die request ook nog doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 wow! heel erg mooi! @ Mitch, moet ik die request ook nog doen? Ja, heel graag zelfs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 hahaha, hebben we hier met een ajacied te maken? zou je bijna denken he ;) ik woon zelf onder de rook van eindhoven, maar de enige club in lighttown is FCE voor mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 14 juni 2009 Share Geplaatst 14 juni 2009 Zou ik toruwens ook nog de grote mogen Iszco? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2009 Borussia Dortmund Ajax groot [spoiler=thuis, uit, third] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2009 Ajax Officieel 09/10 Zoals ik eerder had aangegeven: [-] Met geborduurd logo [-] Met witte kraag [-] Met bedrukking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 15 juni 2009 Share Geplaatst 15 juni 2009 Hey Izsco, zou je een kit en een kitback kunnen maken voor m'n ploeg waarvan je ook het logo had gemaakt. (Dus uit en thuis) Alle opties geef ik aan jou. (Sponser, merk, etc.) [spoiler=Logo] PS: Maak het niet te moeilijk want ik ga het namaken op PES 2009 :m: Dankje ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 16 juni 2009 Share Geplaatst 16 juni 2009 WOW ! Nice man! Dankje, nu nog namaken op PES ;e Hopelijk word het een niet al te moeilijke klus :m: EDIT: Zou je ook dat logo (tekstje) van Hipnetix (vooraan) kunnen posten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2009 Hypnetix Wit Hypnetix Groen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 16 juni 2009 Share Geplaatst 16 juni 2009 Wow, die groene is mooi zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 De kits zijn af in PES. :naughty: Alleen speel ik op een laptop (tijdelijk) die geen HQ aan kan dus de pics zijn nogal LQ :m: maarjah dat verpest het spelplezier nu toch niet (door de kits) _O_ [spoiler=Kits] Dankje Izsco ! :mrgy: PS: Hipnetix is trouwens verkeerd gespeld xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 ze zien er hard uit ze lijken ook heel veel mooi gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2009 De kits zijn af in PES. :naughty: Alleen speel ik op een laptop (tijdelijk) die geen HQ aan kan dus de pics zijn nogal LQ :m: maarjah dat verpest het spelplezier nu toch niet (door de kits) _O_ [spoiler=Kits] Dankje Izsco ! :mrgy: PS: Hipnetix is trouwens verkeerd gespeld xD Weet ik, maar Hypnetix is wel iets en Hipnetix is alleen een alias of een nickname... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 kan je ff die gdb van ajax sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Weet ik, maar Hypnetix is wel iets en Hipnetix is alleen een alias of een nickname... Oh, ook goed, dacht dat je een spelling fout had gemaakt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2009 kan je ff die gdb van ajax sturen http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_27&iPage=1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 ow dat heb je dan slim gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 kan je voor mij een kitback van Ajax thuis maken?:) Graag met bedrukking: R. DAMEN - 7 alvast bedankt;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 juni 2009 Share Geplaatst 19 juni 2009 Ajax Officieel 09/10 Zoals ik eerder had aangegeven: [-] Met geborduurd logo [-] Met witte kraag [-] Met bedrukking Zou je voor mij een kitback met Wijnen en 7 maken (Zowel thuis als uit;))?? Had alles al gemaakt en zag bij DB2707 een request staan voor een kitback. Dacht deze ook maar even te maken. (DB2707 verdient echter wel een kitback-request want hij maakt heerlijke kitbacks!) Late reactie, maar ik had dit topic helemaal niet gelezen... Hartelijk bedankt!! Ben in mijn novelle nog niet zó ver :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2009 Ik ben een lang weekend weg, dus de requests komen NA het weekend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 20 juni 2009 Share Geplaatst 20 juni 2009 oke, take your time!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2009 Hoogvelder: (7. | R. Damen) StanleyW: (7. | Wijnen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten