stefan_helmond Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 hoe sla ik hem op?:oops: heb windows vista Gewoon ergens opslaan, uitpakken met winrar, het textbestandje kopiëeren, en dan plakken in C schijf>Windows>Fonts. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 ik krijg steeds dit: ! C:\Users\Gebruiker\Desktop\candela.zip: Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 Moet je in het mapje Fonts rechtermuisknop doen en dan nieuw lettertype installeren, dan zoek je het mapje waar je het hebt uitgepakt en installeert de pc het zelf ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubinhoFCT Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 Ziet er goed uit, dankje! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piacenza Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 Club: Piacenza Calcio Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Unicef Thuis tenue: hoofdkleur:Rood met Wit ( maak er maar wat orgineels van) Uit tenue: een beetje zoals het Adidas trofeo trainingspak maar dan als hoofdkleur oranje , 3e Tenue: Wit met een zwart kruis Dit is voor mij de 1e keer dat ik iets met kits doe dus als ik iets fout heb gedaan moet je het zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2009 Hierbij mijn eerste request wat kits betreft Club: FC Roermond (fantasy) Style: ss '08 Merk: Adidas Sponsor: http://www.consulsync.nl (graag plaatje (logo) dat linksboven staat gebruiken) Thuis tenue: Rood & Geel Uit tenue: Grijs & Blauw 3e Tenue: Alleen (licht)Groen Maak er wat moois van:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 meesterlijk thuisshirt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2009 Club: Piacenza Calcio Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Unicef Thuis tenue: hoofdkleur:Rood met Wit ( maak er maar wat orgineels van) Uit tenue: een beetje zoals het Adidas trofeo trainingspak maar dan als hoofdkleur oranje , 3e Tenue: Wit met een zwart kruis Dit is voor mij de 1e keer dat ik iets met kits doe dus als ik iets fout heb gedaan moet je het zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 Ik wil je niet opjagen, maar heb je mijn request over het hoofd gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 Kun jij alstublieft zo eentje maken met naam Flor Lux, nummer 9 en Airness template '4'? en het Blauw wat meer Genks? Moeilijke request denk ik.. maar zou je hem AUB willen maken? Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2009 Ik wil je niet opjagen, maar heb je mijn request over het hoofd gezien? Nee hoor, nog geen zin in gehad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 Oh ok , fijn dat je dat even meld, neem je tijd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2009 Kun jij alstublieft zo eentje maken met naam Flor Lux, nummer 9 en Airness template '4'? en het Blauw wat meer Genks? Moeilijke request denk ik.. maar zou je hem AUB willen maken? Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2009 Oh ok , fijn dat je dat even meld, neem je tijd ;) Zoek jij nog even naar wat betere plaatjes van de achterkant? Ik zie namelijk de linker zij/achter kant niet goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 28 mei 2009 Share Geplaatst 28 mei 2009 Ik kon een ander goed plaatje vinden dus heb ik deze maar, hopelijk is deze een beetje beter. [spoiler=plaatje] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2009 Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Jeezes Man! Dit is hem gewoon! Nu heb ik nog 1 laatste vraag, dan ben je van me gezever af :p Zou je hem groot kunnen laten? want ik ga hem afprinten en groot is dat mooier, en zou je dan ook een downloadlink kunnen zetten? Merci maat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2009 Jeezes Man! Dit is hem gewoon! Nu heb ik nog 1 laatste vraag, dan ben je van me gezever af :p Zou je hem groot kunnen laten? want ik ga hem afprinten en groot is dat mooier, en zou je dan ook een downloadlink kunnen zetten? Merci maat! Bedankt voor de complimenten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Jeezes Man! Dit is hem gewoon! Nu heb ik nog 1 laatste vraag, dan ben je van me gezever af :p Zou je hem groot kunnen laten? want ik ga hem afprinten en groot is dat mooier, en zou je dan ook een downloadlink kunnen zetten? Merci maat! Gaat ge deze in da boek voor Flux zette? Wij hebbe gwn een domme gedicht :cab: Nja, jullie zijn wel de voetbal klas he :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thomoto4 Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 [/Quote] MASTERLIJK THNX:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piacenza Geplaatst 31 mei 2009 Share Geplaatst 31 mei 2009 Thanks!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brassurs Geplaatst 31 mei 2009 Share Geplaatst 31 mei 2009 Club: FC Red Bull Amersfoort Style: - Merk: Adidas Sponsor: Thuis tenue: Wit met Rood [zoals hierboven] Uit tenue: Donkerblauw met Wit [Zelfde stijl als hierboven] 3e Tenue: Rood met wit [Zelfde stijl als hierboven] Zou je ook meteen een configje kunnen maken? Id: 1394631750 Alvast héél erg bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik zou graag de shirts van KV Woluwe-Zaventem in het spel verwerkt zien, mits dit mogelijk is. Home: Away: Logo: Het linkse deel. En voor het derde shirt mag je je eens goed uitleven. Liefst in de SS stijl. Bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2009 Club: FC Red Bull Amersfoort Style: - Merk: Adidas Sponsor: Thuis tenue: Wit met Rood [zoals hierboven] Uit tenue: Donkerblauw met Wit [Zelfde stijl als hierboven] 3e Tenue: Rood met wit [Zelfde stijl als hierboven] Zou je ook meteen een configje kunnen maken? Id: 1394631750 Alvast héél erg bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Bedankt voor de kits(en PSd) zien er prachtig uit! Ken je misschien link van het lettertype geven, ken `m niet vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten