Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op 25 mei 2013 heb ik je de volgende PM gestuurd:

Ik kan ze niet opslaan Izsco.. Had ik toen ook al problemen mee.. Zou je ze kunnen omzetten in een soort bestand waarmee jij altijd je kits maakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ze niet opslaan Izsco.. Had ik toen ook al problemen mee.. Zou je ze kunnen omzetten in een soort bestand waarmee jij altijd je kits maakt?

Rechtermuisknop afbeelding opslaan als werkt bij mij prima.

Huishoudelijke mededeling:

Ik ben voor twee weken op vakantie. Heb wel internet, maar geen photoshop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: BK Häcken

Merk: Under Armor

Sponsor: Voor Thuis shirt :2vbvnsx.jpg Voor uit shirt: 25slpoy.gif

Thuis: Zwart met witte en oranje kleurige accenten van het logo. Graag redelijk strakke shirts (niet teveel poespas)

Uit: Wit met blauwgrijze en oranje kleurige accenten van het logo. (niet teveel poespas)

Derde: Iets heel anders. Andere kleuren en mag wel drukker met drukkere template bijv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: BK Häcken

Merk: Under Armor

Sponsor: Voor Thuis shirt :2vbvnsx.jpg Voor uit shirt: 25slpoy.gif

Thuis: Zwart met witte en oranje kleurige accenten van het logo. Graag redelijk strakke shirts (niet teveel poespas)

Uit: Wit met blauwgrijze en oranje kleurige accenten van het logo. (niet teveel poespas)

Derde: Iets heel anders. Andere kleuren en mag wel drukker met drukkere template bijv.

Untitled-1_zpsca29480b.pngThuiscopy_zps3dea2d6f.pngUitcopy_zps1ce7e79c.pngThirdcopy_zps784f9c85.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: RKC Waalwijk.

Merk: Nike

Sponsor: Managers United

Home: Traditioneel

Away: Dit is een beetje een aparte request. Ik hoop dat je je eigen creativiteit hierin kunt brengen, maar ik wil dus dat je een Donker shirt maakt met Neon accenten. Het Donker kan dus Donkerblauw of Zwart zijn en het Neon kun je feloranje, cyan, lime, felroze of iets dergelijks.

Third: Of iets in deze stijl, maar het is begrijpelijk als dat niet lukt. Mocht het teveel gevraagd zijn, dan kun je freestyle te werk gaan.

Alvast bedankt, Izsco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: FC Barcelona

Sponsor: Qatar Airways

Derde: Zwart/Grijs gestreept met gouden sponsor en Nike teken. (Zwart/Grijs een beetje dezelfde kleurencombinatie als het huidige uittenue van Man City)

Untitled-2_zps30d7d6d8.png33oqrr8.png2v3ofsx.pngFourthcopy_zpsa60558b2.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Thuis en uit: Credits to Hammer9

Club: RKC Waalwijk.

Sponsor: Managers United

Home: Traditioneel

Away: Dit is een beetje een aparte request. Ik hoop dat je je eigen creativiteit hierin kunt brengen, maar ik wil dus dat je een Donker shirt maakt met Neon accenten. Het Donker kan dus Donkerblauw of Zwart zijn en het Neon kun je feloranje, cyan, lime, felroze of iets dergelijks.

Third: Of iets in deze stijl, maar het is begrijpelijk als dat niet lukt. Mocht het teveel gevraagd zijn, dan kun je freestyle te werk gaan.

Alvast bedankt, Izsco.

Untitled-4_zps1578964a.pngThuiscopy_zps6f773aa0.pngUitcopy_zpsed86353e.pngThirdcopy_zps4f887f8d.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites