Lars990 Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Deze zien er echt goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2013 club : v.v. katwijk (logo met vier sterren) merk : puma sponsor : verzin maar iets ;) thuis : oranje met zwarte accenten uit: zwart met oranje derde : fantasy ( geen blauw met wit) Is er een mogelijkheid dat de nieuwe shirts van Feyenoord voor het seizoen 2013 -2014 nagemaakt worden? http://www.fr12.nl/nieuws/22235-nieuwe-feyenoordshirts-gepresenteerd--foto-.html Club: Feyenoord Merk: Puma Sponsor: Opel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Die van Paris FC zijn echt zó : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik ben benieuwd of de nieuwe Ajax kit hier voorbij gaat komen. Kan niet wachten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beaker Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Heel blij mee.... super goed gelukt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 club : Wimbledon FC merk : Nike sponsor : Football Manager thuis : Blauw uit logo, met gele (geel uit logo) en witte accenten uit: wit met rode en zwarte accenten derde : Donkerblauw, rood (barca-kleuren) gestreept met goude accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Bedankt!! Ze zijn perfect!! Mag ik ze ook bij mijn db zetten in het downloadcenter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 Bedankt!! Ze zijn perfect!! Mag ik ze ook bij mijn db zetten in het downloadcenter? Uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DonnyBrasco Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 [/url] Top werk hartelijk bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 Club : FC Den Bosch Merk : Le Coq Sponsor : Coca Cola thuis : Blauw/Wit Uit : Wit Zwart Zo ongeveer als dit Derde : Zwart Geel Bijzonderheden : Zou je polo kraagjes willen gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Wat een prachtige kits weer. Ik kwam dit shirt nog tegen voor het nieuwe seizoen van Arsenal. [spoiler=Arsenal Kit] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chanty Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Wat een prachtige kits weer. Ik kwam dit shirt nog tegen voor het nieuwe seizoen van Arsenal. [spoiler=Arsenal Kit] Wat een mooi shirt, is dat het nieuwe shirt van Arsenal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2013 Club: RC Lens Merk: Adidas Sponsor: Zoals in dit shirt Derde: Zoals bovenstaand shirt, maar dan in de kleuren wit en zwart. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2013 Zou je voor mij een club met een groen/wit logo willen maken? Met de naam FC Carnisse alsjeblieft. club : FC Carnisse merk : eigenkeus sponsor : Brain Wash thuis : eigenkeus uit: eigenkeus Alvast heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Ik ben op zoek naar het "jubileum" uitshirt van PSV, die donker blauwe zegmaar.. Club: PSV Merk: Nike Sponsor: Philips Kleuren: Navy/Goud En naar de Liverpool kits uit het seizoen 2009-2010: Shirt: Thuis Club: Liverpool Merk: Adidas Sponsor: Carlsberg Kleuren: Rood/Wit Shirt: Uit Club: Liverpool Merk: Adidas Sponsor: Carlsberg Kleuren: Zwart/Goud Shirt: Derde Club: Liverpool Merk: Adidas Sponsor: Carlsberg Kleuren: Wit/Rood Als jij deze voor mij kan maken dan ben jij echt mijn held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Ik heb dat PSV shirt inmiddels gevonden op de vorige pagina! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 En ook de Liverpool kits daar gevonden, wat een toeval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Hartelijk bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Wat een prachtige kits weer. Ik kwam dit shirt nog tegen voor het nieuwe seizoen van Arsenal. [spoiler=Arsenal Kit] Hebben toch een sponsor contract getekend met Puma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Izsco, je bent een hele grote held man. Diep en diep respect voor je werk! Nog een vraagje, heb je het logo voor me zonder glans? Thanks!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Wat een mooi shirt, is dat het nieuwe shirt van Arsenal? Jup, dat is officieel bevestigd. Geweldig shirt inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Jup, dat is officieel bevestigd. Geweldig shirt inderdaad! Mag ik vragen waar dan? Want op zijn twitteraccount staan meer tenue's. Zijn allemaal gephotoshopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Club: Linfield Merk: Umbro Sponsor: Translink Thuis: Donkerblauw met hele kleine witte accenten (sponsorloos) Uit: Rood met hele kleine donkerblauwe accenten Derde: Oranje (of een ander leuk kleurtje) met donkerblauwe accenten Extra: 7 sterren boven het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2013 Club: Linfield Merk: Umbro Sponsor: Translink Thuis: Donkerblauw met hele kleine witte accenten (sponsorloos) Uit: Rood met hele kleine donkerblauwe accenten Derde: Oranje (of een ander leuk kleurtje) met donkerblauwe accenten Extra: 7 sterren boven het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten