Miz Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Dat is adidas_404. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 ah thanks. ik moet de nieuwe SS templates nog downloaden, hoewel ik ze niet heel hard nodig ga hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2012 Zou je de shirt van deze club exact na kunnen maken? Club: Z.A.P. Breezand Merk: Muta Sponsor: [spoiler=Foto ] Thuis: [spoiler=Foto] Uit: Dus het zelfde als het thuis shirt, maar bij de uit shirt is dus het zwarte wit en de rest in dan paars. [spoiler=Foto] In die lijnen op de mouwen staat Z.A.P. steeds achter elkaar met daar tussen een kleine zwaluw. >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adryan10 Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Wat zijn ze mooi zeg, echt bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heatran Geplaatst 2 juli 2012 Share Geplaatst 2 juli 2012 Izsco, omdat ze bij jou zo mooi zijn nog een request van mij! Club: Heracles Almelo Merk: Umbro Sponsor: Ten Cate (huidige sponsor) Thuis: traditionele zwart/witte strepen Uit: Blauw, maar verder mag je jouw magie erop los laten! Hoop dat het lukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Ey kan je misschien voor mij een liverpool setje maken? Club: Liverpool FC Merk: Adidas Sponsor: Standard Chartered Thuis: Rood met geel/goud Uit: Geel/goud met rode accenten en zwarte accenten Third: leef je uit :P ik zou graag op alle shirts het logo hebben wat je ook voor mij maakt (als het goed is XD) met 125 year, en dan aan de zijkant van het shirt van boven naar beneden 125 year anniversary. Alvast bedankt voor de moeite :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2012 Izsco, omdat ze bij jou zo mooi zijn nog een request van mij! Club: Heracles Almelo Merk: Umbro Sponsor: Ten Cate (huidige sponsor) Thuis: traditionele zwart/witte strepen Uit: Blauw, maar verder mag je jouw magie erop los laten! Hoop dat het lukt! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << - - - Updated - - - Ey kan je misschien voor mij een liverpool setje maken? Club: Liverpool FC Merk: Adidas Sponsor: Standard Chartered Thuis: Rood met geel/goud Uit: Geel/goud met rode accenten en zwarte accenten Third: leef je uit :P ik zou graag op alle shirts het logo hebben wat je ook voor mij maakt (als het goed is XD) met 125 year, en dan aan de zijkant van het shirt van boven naar beneden 125 year anniversary. Alvast bedankt voor de moeite :) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Club: U.S. Borgo a Buggiano 1920 Merk: Kappa Sponsor: Magneti Marelli Thuis: Licht blauw (de kleur blauw van het logo) met witte accenten Uit: Wit met de licht blauwe accenten Third: leef je uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 (bewerkt) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Nice!! Zou je misschien alleen voor het uitshirt iets meer richting geel kunnen gaan? 5 juli 2012 bewerkt door jazou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
venomix Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Izco hier mijn request Club: Loxwood Merk: Adidas Sponsor: Red Bull Thuis: Zwart met wit Uit: Rood met beetje zwart Third:eigen inspiratie :) alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Club: U.S. Borgo a Buggiano 1920 Merk: Kappa Sponsor: Magneti Marelli Thuis: Licht blauw (de kleur blauw van het logo) met witte accenten Uit: Wit met de licht blauwe accenten Third: leef je uit >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Tinkerbell Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Zal ook nog een request plaatsen. Club: Club Brugge (Heb geen goed logo gevonden) Merk: Puma Sponsor: Belfius http://www.hoet-hoet.eu/medias/medias/M/12148.jpg Thuis: blauw-zwart gestreept http://www.clubshop.be/nl/producten/detail/home-shirt-jr-1213 Uit: geel met zwart accent http://www.clubshop.be/nl/producten/detail/away-shirt-jr-1213 Third: Eigen Inspiratie Thx!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrLoohuis Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Vraagje, hoe krijg je zo'n glans over je logo ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2012 Daar moet je een actionfile voor hebben, die hebben een paar mensen. Staat wel ergens hier op de site. Voor presenteren van shirts wil ik je vragen een andere logo stijl te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2012 Izco hier mijn request Club: Loxwood Merk: Adidas Sponsor: Red Bull Thuis: Zwart met wit Uit: Rood met beetje zwart Third:eigen inspiratie :) alvast bedankt! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Wat creatief, heerlijke kits _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Dank, shirts zien er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) ADO Den Haag (Izsco) Ajax (Izsco) AZ (Izsco) FC Groningen (Izsco) FC Twente (Izsco) FC Utrecht (Izsco) Feyenoord (Izsco) Heracles Almelo (Izsco) NAC Breda (Izsco) NEC (Izsco) PEC Zwolle (Izsco) PSV (Izsco) RKC Waalwijk (Izsco) Roda JC Kerkrade (Izsco) sc Heerenveen (Izsco) Vitesse (Izsco) VVV-Venlo (Izsco) Willem II (Izsco) Iemand die weet hoe de missende kits eruit gaan zien? Stuur dan ff een PM. 11 juli 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnificent Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) Hey, bij deze mijn verzoekje: Club: Queens Park Rangers Merk: Adidas oude logo of Umbro Sponsor: Air Asia (Originele sponsor) Thuis: Wit - Blauw (brede balken) met evt kleine rode accenten/details Uit: Eigen keus, maar hoofdkleur rood Derde: Eigen keus Extra: Premier League Badge op de mouw Alvast bedankt! 9 juli 2012 bewerkt door Magnificent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RedNeckJoost Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Echt wat zijn die eredivisie kits mooi! puntje die mij opviel: - ajax uitshirt: lijn van 'aegon' naar linksonder is beetje kartelig en niet recht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2012 Echt wat zijn die eredivisie kits mooi! puntje die mij opviel: - ajax uitshirt: lijn van 'aegon' naar linksonder is beetje kartelig en niet recht Bedankt voor het meedenken, heb het aangepast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Club: Liverpool FC Merk: Adidas Sponsor: Maersk Thuis: Rood (met wellicht kleine witte accenten) Uit: Overwegend wit met wat kleine zwarte accenten Derde: Eigen keus Extra: Premier League Badge op de mouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Club: Team Great Britain Merk: Adidas Sponsor: Geen Thuis: http://www.kitbag.com/stores/kitbag/products/kit_selector.aspx?pid=102975&portal=B6H7JP6B&cmp= Uit: http://www.kitbag.com/stores/kitbag/products/kit_selector.aspx?pid=102979&portal=B6H7JP6B&cmp= Derde: Niet Nodig maar mocht je nog iets leuks weten ga je gang:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2012 Hey, bij deze mijn verzoekje: Club: Queens Park Rangers Merk: Adidas oude logo of Umbro Sponsor: Air Asia (Originele sponsor) Thuis: Wit - Blauw (brede balken) met evt kleine rode accenten/details Uit: Eigen keus, maar hoofdkleur rood Derde: Eigen keus Extra: Premier League Badge op de mouw Alvast bedankt! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnificent Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 _O_ Bedankt! Heerlijk hoe je dat oude logo erin heb verwerkt bij alle 3 de shirts en als detail in het uitshirt! Knap staaltje werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten