Stefan Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Uit _O_ Hartstikke bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2012 FC Twente 2012-2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 (bewerkt) Wat een kits! Ziekelijk man, echt respect. Bij deze dan ook een verzoekje: Club: Worksop Town FC Merk: Nike Sponser: Vans Kleur thuis: Oranje met zwarte accenten Kleur uit: In ieder geval iets met blauw erin, qua andere kleuren en model totale vrijheid Kleur 3e: Totale vrijheid. Kijk er al echt naar uit, alvast bedankt! 22 juni 2012 bewerkt door Fenomeno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Club: Wolverhampton Wanderers Merk: Adidas Sponsor: ESPN Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Donderblauw met witte en lichtblauwe accenten Derde: n.v.t. Extra: - Ik bewonder je werk enorm en hoop dat je mijn grote verwachting waar kan maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2012 Club: Bayer Leverkusen Merk: Adidas Sponsor: Bayer Thuis: Traditioneel Rood/Zwart. Uit: Zwart met enkele witte accenten. Derde: Wit met enkele zwarte accenten. Extra: CL Badge + zou je eventueel op elk shirt een kleine Duitse 'driekleur' in dunne verticale banen kunnen doen? Dat om de shirts beetje een Duitse 'touch' te geven. Ik ben erg benieuwd waarmee je me gaat verrassen! :*) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorik. Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Thanks! Ze zijn echt super geworden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Club: FC Groningen Merk: Nike Sponsor: Noord Lease Thuis: Standaard Groningen Uit: Zwart met een apart accent, die jij zelf mag bepalen Third: Rood met een apart accent, die jij zelf mag bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2012 Club: FC Metalist Kharkiv Merk: Adidas Sponsor: Geen Thuis: Traditioneel Geel met donkerblauwe accenten Uit: Traditioneel Donkerblauw met gele accenten Derde: Oranje met zwarte accenten Extra: Respect button op de linkermouw. Op de rechtermouw graag het competitielogo >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Die derde _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat een kits! Ziekelijk man, echt respect. Bij deze dan ook een verzoekje: Club: Worksop Town FC Merk: Nike Sponser: Vans Kleur thuis: Oranje met zwarte accenten Kleur uit: In ieder geval iets met blauw erin, qua andere kleuren en model totale vrijheid Kleur 3e: Totale vrijheid. Kijk er al echt naar uit, alvast bedankt! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << - - - Updated - - - Club: Wolverhampton Wanderers Merk: Adidas Sponsor: ESPN Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Donderblauw met witte en lichtblauwe accenten Derde: n.v.t. Extra: - Ik bewonder je werk enorm en hoop dat je mijn grote verwachting waar kan maken! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 (bewerkt) Thanks Izsco, heldige kits. Ga ze meteen er in zetten en maak wel een in-game screentje. Held! _O_ edit: Third kit komt er niet in op een of andere rare manier... Dat vogel ik wel uit. In ieder geval hartstikke bedankt. 24 juni 2012 bewerkt door Fenomeno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Ontzettend bedankt weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2012 Club: FC Groningen Merk: Nike Sponsor: Noord Lease Thuis: Standaard Groningen Uit: Zwart met een apart accent, die jij zelf mag bepalen Third: Rood met een apart accent, die jij zelf mag bepalen. >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Thuis en uit zijn weer vreselijk mooi, ik had logo op uit en third wel anders gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Club: Fulham Merk: Kappa Sponsor: Hôtel Ritz Paris (mag aangepast worden qua lettertype etc.) Thuis: Traditioneel wit met zwarte accenten. Uit: Zwart met rode accenten. Derde: Rood met zwarte accenten. Ben benieuwd! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Graag de nieuwe shirts van Chelsea.. http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?selectorid=451 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2012 (bewerkt) AFC Ajax 2012-2013 27 juni 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 nette remake rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2012 Club: Fulham Merk: Kappa Sponsor: Hôtel Ritz Paris (mag aangepast worden qua lettertype etc.) Thuis: Traditioneel wit met zwarte accenten. Uit: Zwart met rode accenten. Derde: Rood met zwarte accenten. Ben benieuwd! :D >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gv10 Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Club: AC Milan Merk: Adidas Sponsor: Pantafolo d'oro Thuis: Zwart-rood gestreept Uit: Eigen invulling (geen zwart of wit) Derde: Eigen invulling (geen zwart of wit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2012 Club: AC Milan Merk: Adidas Sponsor: Pantafolo d'oro Thuis: Zwart-rood gestreept Uit: Eigen invulling (geen zwart of wit) Derde: Eigen invulling (geen zwart of wit) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adryan10 Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 (bewerkt) Zou je de shirt van deze club exact na kunnen maken? Club: Z.A.P. Breezand Merk: Muta Sponsor: [spoiler=Foto ] Thuis: [spoiler=Foto] Uit: Dus het zelfde als het thuis shirt, maar bij de uit shirt is dus het zwarte wit en de rest in dan paars. [spoiler=Foto] In die lijnen op de mouwen staat Z.A.P. steeds achter elkaar met daar tussen een kleine zwaluw. 29 juni 2012 bewerkt door Adryan10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Prachtig werk Izsco! Ben er zeer blij mee. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorikheijn Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Izsco, kan je misschien de shirts van dit seizoen van Fenerbache maken? Ik hoor het wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Schitterende Milan kits Rune... welke template is dat bij 2e? zelf gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten