Izsco Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2012 Team: Stjarnan Garðabær Klik voor logo. Sponsor: Icelandair Klik voor logo. Merk: Nike Thuis: Graag dit shirt, maar dan in het blauw van Stjarnan. Uit: Dit shirt s.v.p., alleen dan natuurlijk met de correcte logo's en in het wit. Bij voorbaat dank voor de prachtige shirts, want ik weet dat ze prachtig worden. >> Vinsamlegast << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Manuel (y). Wederom een verzoekje van mijn kant. Club: 1860 Munchen Merk: Armani Sponser: Capsule Corp Kleur thuis: Lichtblauw/wit Kleur uit: Donkergroen/blauw Kleur 3e: Omgekeerd van thuis Aantal sterren boven het logo: 4 stuks :D Mijn dank is groot, zoals altijd (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 >> Vinsamlegast << Takk. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2012 Manuel (y). Wederom een verzoekje van mijn kant. Club: 1860 Munchen Merk: Armani Sponser: Capsule Corp Kleur thuis: Lichtblauw/wit Kleur uit: Donkergroen/blauw Kleur 3e: Omgekeerd van thuis Aantal sterren boven het logo: 4 stuks :D Mijn dank is groot, zoals altijd (L) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Heerlijke weer, echt damn heerlijk. Zal de screentjes maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Club: Celtic FC & Glasgow Rangers Merk: Nike Sponser: Guinness Kleur thuis Celtic: Groen & Wit Kleur uit Celtic: Doe maar iets Kleur 3e Celtic: Doe maar iets :) Shirts van Glasgow: Kies ook maar iets Sorry dat het er twee in één keer zijn, maar om het wat realistisch te houden moeten ze zelfde sponsor hebben :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Damn, this is sick!: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 (bewerkt) Nog eentje die moet aangepast worden voor de Nations League :) Team: Egypte Sponsor: Orascom Construction Industries Sponsor: Adidas Thuis: Bordeaux met witte accenten Uit: Wit met zwarte accenten Derde: Eigen keus Alvast bedankt! Edit: Steijns heeft ze al gemaakt, maar niet met de sponsor die ik vroeg. Hij heeft geen tijd om ze te hermaken met de sponsor die ik wil :) Als jij net als hem vindt dat dit van weinig respect getuigt, dan moet je het maar even melden :) 1 juni 2012 bewerkt door Tourie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Heerlijke set dit, het Armani-logo heb je er echt prachtig in verwerkt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gv10 Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Zou je deze kunnen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasW Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Echt lelijke shirts die van Barca:P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
audiontour Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 (bewerkt) Hee Izsco, Ik zou graag een nieuw logo willen voor mijn zelfgemaakte club. Club: Oeteldonk FC Kleuren: Rood, wit en geel Het liefst een ronde vorm en dan een groen kikkerhoofd in het midden als het kan. Het liefste dan de tekst 'Oeteldonk FC' in het logo verwerkt net als bij het logo van Chelsea is gedaan. Voor de rest mag je zelf je creativiteit gebruiken! Zou je er dan ook shirts bij kunnen maken? Thuis: Kleuren: Rood, wit en geel Voor de rest mag je alles naar jouw smaak invullen. Uit: Kleuren: Zwart en geel Ook hier mag je alles voor de rest zelf invullen. Bij beide shirts het liefst Bavaria als sponsor. Alvast bedankt! 5 juni 2012 bewerkt door Handzeep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 (bewerkt) Club: Arsenal Merk: Nike Sponser: Fly Emirates Kleur thuis: http://arsenaldirect.arsenal.com/ Kleur uit: Zelfde als nu alleen andere vormgeving en eigen creatie Kleur 3e: Zelfde als nu alleen andere vormgeving en eigen creatie 8 juni 2012 bewerkt door MR.#1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2012 (bewerkt) Club: Celtic FC & Glasgow Rangers Merk: Nike Sponser: Guinness Kleur thuis Celtic: Groen & Wit Kleur uit Celtic: Doe maar iets Kleur 3e Celtic: Doe maar iets :) Shirts van Glasgow: Kies ook maar iets Sorry dat het er twee in één keer zijn, maar om het wat realistisch te houden moeten ze zelfde sponsor hebben :) >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << 5 juni 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 _O_ Niets anders is mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heatran Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Zou je de volgende request kunnen maken? Land: Nederland Merk: Adidas Sponser: - Kleur thuis: Oranje - Zwart, zelfde als nu zeg maar Kleur uit: Wit (hoofdkleur) - Licht Blauw Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasW Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Izsco in de vorm van zijn leven. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Nieuwe shirts voor Belgie Merk: Adidas Thuis: Rood Uit: Zwart 3: Wit ik geef je voor de rest alle vrijheid! Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Beste Izsco, bij deze ook een request van mijn kant. Club: Real Madrid Merk: Adidas (eventueel mag het zonder adidas-strepen) Sponsor: Siemens Thuis: Wit eventueel zwarte of donkerblauwe accenten Uit: Donkerblauw met eventueel witte accenten Derde: Eigen Keus, een beetje iets klassieks Extra: Een soort retro-klassieke stijl voor de set Bij voorbaat enorm veel dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2012 Hee Izsco, Ik zou graag een nieuw logo willen voor mijn zelfgemaakte club. Club: Oeteldonk FC Kleuren: Rood, wit en geel Het liefst een ronde vorm en dan een groen kikkerhoofd in het midden als het kan. Het liefste dan de tekst 'Oeteldonk FC' in het logo verwerkt net als bij het logo van Chelsea is gedaan. Voor de rest mag je zelf je creativiteit gebruiken! Zou je er dan ook shirts bij kunnen maken? Thuis: Kleuren: Rood, wit en geel Voor de rest mag je alles naar jouw smaak invullen. Uit: Kleuren: Zwart en geel Ook hier mag je alles voor de rest zelf invullen. Bij beide shirts het liefst Bavaria als sponsor. Alvast bedankt! >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 10 juni 2012 Share Geplaatst 10 juni 2012 Bedankt Rune, ze zijn echt super! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2012 Club: Arsenal Merk: Nike Sponser: Fly Emirates Kleur thuis: http://arsenaldirect.arsenal.com/ Kleur uit: Zelfde als nu alleen andere vormgeving en eigen creatie Kleur 3e: Zelfde als nu alleen andere vormgeving en eigen creatie >> Bij tevredenheid zie ik graag een screenshotje van de kits en/of logo's in mijn PM-inbox! << Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 10 juni 2012 Share Geplaatst 10 juni 2012 Wat blijven ze toch heerlijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten