Chrisbor Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Zou jij misschien voor mij een logo en een paar kits willen maken? Het gaat om 'Red Bull Roermond' met het standaard Red Bull logo en de standaard Red Bull kits? Heb het logo al voor je gemaakt :p [spoiler=Logo] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrLoohuis Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Zou je misschien een kit van Valencia willen maken? SS style Merk: Puma Sponsor: PS3 Home; Wit met zwarte en fel oranje accenten Away; Fel Oranje met zwarte en witte accenten Third; Rood/wit, geblokt zoals Kroatie altijd heeft ;) Extra; Be Creatif :) Succes, bvd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 december 2011 Auteur Share Geplaatst 2 december 2011 Hey Izsco, zou jij het logo van Perugia willen remaken? Gewoon hetzelfde, maar een beetje opgepimpt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swiepje Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Oei, sorry :$ Maar toch bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Lekker logo Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Eventjes een request, niet voor de nations league maar voor mijn eigen game: Team: RB Leipzig Sponsor: Adidas Sponsor: Red Bull Thuis: Wit met rode accenten Uit: Donkerblauw met witte accenten Third: Rood met witte accenten Extra verzoek: zou leuk zijn als er een watermerk gebruikt wordt van een van de stieren, maar je ziet maar :) Graag driemaal dezelfde kraag gebruiken! Alvast enorm bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 december 2011 Auteur Share Geplaatst 3 december 2011 Zou jij misschien voor mij een logo en een paar kits willen maken? Het gaat om 'Red Bull Roermond' met het standaard Red Bull logo en de standaard Red Bull kits? Heb het logo al voor je gemaakt :p [spoiler=Logo] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Oja, Izsco, voor mijn request zou ik het leuker vinden als et logo van red bull er volledig opstaat als je snapt wat ik bedoel, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 december 2011 Auteur Share Geplaatst 3 december 2011 Zou je misschien een kit van Valencia willen maken? SS style Merk: Puma Sponsor: PS3 Home; Wit met zwarte en fel oranje accenten Away; Fel Oranje met zwarte en witte accenten Third; Rood/wit, geblokt zoals Kroatie altijd heeft ;) Extra; Be Creatif :) Succes, bvd! Gekozen voor een extra shirt, vanwege je verschrikkelijke derde request. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Inderdaad, een verschrikkelijke request. Dit zijn absoluut niet één van je beste kits. Altijd weer dat vleermuisje op je kit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 [spoiler=Kits] Ziet er geniaal uit, prachtig werk Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Troubadour Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Izsco, ik heb een request.... ;) Zou je voor mij nieuwe Ajax shirts willen maken? Met als sponsor Playboy. Verder zijn het gewoon de originele kleuren van Ajax! Voor het uit-shirt mag je je fantasie gebruiken ;) Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 december 2011 Auteur Share Geplaatst 4 december 2011 Eventjes een request, niet voor de nations league maar voor mijn eigen game: Team: RB Leipzig Sponsor: Adidas Sponsor: Red Bull Thuis: Wit met rode accenten Uit: Donkerblauw met witte accenten Third: Rood met witte accenten Extra verzoek: zou leuk zijn als er een watermerk gebruikt wordt van een van de stieren, maar je ziet maar :) Graag driemaal dezelfde kraag gebruiken! Alvast enorm bedankt! Izsco, ik heb een request.... ;) Zou je voor mij nieuwe Ajax shirts willen maken? Met als sponsor Playboy. Verder zijn het gewoon de originele kleuren van Ajax! Voor het uit-shirt mag je je fantasie gebruiken ;) Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Troubadour Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 _O_ Wat gruwelijk!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Thanks a lot Izsco! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Ajax is echt heldig! Vooral home. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Die third van Salzburg.. Man mijn broek wordt er nat van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Select Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Ajax is zeker goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
babyboy_keffa Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 hooi zou je hem op nieuwe willen plaatsen want hij doet het niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Had deze ook nooit gezien. Ziet er echt super uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nilis Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Zou je dit shirt kunnen proberen na te maken zover dat dat lukt ? http://3.bp.blogspot.com/_FhusC2a2cyg/TMffv7ACtmI/AAAAAAAABnI/NYZqd2r4Xwo/s1600/liverpool-1986-87-home-shirt-crown-paints.png En ook een uitshirt en derde shirt in dezelfde stijl, maar in een andere kleur ? http://4.bp.blogspot.com/_LhPbw4XtM-o/TSVdMdEP9wI/AAAAAAAABOI/5uI5_mKrSBY/S1600-R/102110liver-bird-liverpool.gif En zou je dit logo kunnen maken in het wit alsjeblieft, dat ik die in FM kan zetten. Zou echt relaxt zijn als dat zou kunnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 december 2011 Auteur Share Geplaatst 6 december 2011 Zou je dit shirt kunnen proberen na te maken zover dat dat lukt ? http://3.bp.blogspot.com/_FhusC2a2cyg/TMffv7ACtmI/AAAAAAAABnI/NYZqd2r4Xwo/s1600/liverpool-1986-87-home-shirt-crown-paints.png En ook een uitshirt en derde shirt in dezelfde stijl, maar in een andere kleur ? http://4.bp.blogspot.com/_LhPbw4XtM-o/TSVdMdEP9wI/AAAAAAAABOI/5uI5_mKrSBY/S1600-R/102110liver-bird-liverpool.gif En zou je dit logo kunnen maken in het wit alsjeblieft, dat ik die in FM kan zetten. Zou echt relaxt zijn als dat zou kunnen! England kitpack link: http://www.sendspace.com/file/qhurwt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ww94 Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Team: Las Palmas UD Sponsor: Islas Canarias Sponsor: AirEuropa Thuis: Geel met blauwe accenten (hoop dat je er wat moois van kan maken) Uit: Geen voorkeur Third: Geen voorkeur Extra: Mocht je de sponsoren apart op een shirt zetten dan gelieve de eerste sponsor op het uitshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Heey, zou je na de request van ww94 ook naar mijn request kunnen kijken? :) Club: St Albans City Logo: [spoiler=logo] Thuisshirt: Hoofdkleur geel met zwarte accenten Uitshirt: Zwart met rode accenten Derde shirt: Eigen keuze Sponsor: Nike of Adidas Shirtsponsor: [spoiler=Shirtsponsor] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nilis Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 England kitpack link: http://www.sendspace.com/file/qhurwt nice! bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten