Izsco Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik ben wel voorstander van eenduidige rugnummers, zoals in Engeland enzo. Heb voor de Nederlandse competitie even een voorbeeldje gemaakt: [spoiler=andere kleuren] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Lekker Izsco _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Echt mooi nummers, maar ik vind persoonlijk dat de eredivisie geen "mooi" logo er voor heef om op zo'n rugnummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Op kits: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ziet er vet uit man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 vind de tekst zelf heel mooi, alleen de nummers vind ik niet zo... wat nou als je gewoon die zwarte nummer doet, met daar omheen zo'n wit/zwarte stroke? Dus zeg maar het zwarte in het midden als je begrijpt wat ik bedoel, ik denk dat dat er veel mooier uit zal zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Misschien deze nummers iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik vind het nummer mooi, maar ik vond van de andere de lettertype van de naam mooier ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Je bent het zeker nog niet verleerd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Select Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Opzich zijn de kits wel mooi, alleen de adidas strepen bij 1 en 3 vind ik niks.. (voor zover het nog adidas strepen zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2011 Is het zo beter Select? Ik ben en blijf gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Select Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Dit is inderdaad veel beter, nu zijn het lekkere kits. Ik vond het een beetje een raar gezicht met die adidas strepen, maar smaken verschillen. Goed werk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Doe je nog wel logo's eigenlijk? Niet dat ik er een nodig heb, maar voor het geval dat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja hoor, logo's blijven gewoon welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2011 Bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
footballfanDB Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nieuwe slogan: Izsco Quitely Brilliant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Alledrie zijn zoals gewoonlijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OlinhoO Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Lekker_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Rune, als ik dit zie hoop ik alleenmaar meer dat je nog een keer terug komt.. Zoo prachtig!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2011 Bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten