Izsco Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2011 @ Niejo Nee hoor... _O__O__O__O__O_ Izsco ik heb een request, ik heb een nieuwe club gemaakt waar ik nog geen kits of logo bij heb, zou jij deze voor mij kunnen maken? Naam: SC Den Bosch Logo: graag een rond logo met SC Den Bosch erin, 2010 graag ook erin. Het liefst ook een beetje modern. De Kleuren graag Voornamelijk wit met Paarse en Donkerblauwe lijnen. Merk: Nike Style: Cataloque Thuis: Paars met wit Uit: Donkerblauw met wit Sponsor: geen Ook de kits graag modern, alvast bedankt! Alvast het logo. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Hij ziet er netjes uit alleen beetje schandalig dat je voor Den Bosch geen draak gebruikt:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2011 Ja snap ik, maar dit is SC Den Bosch en niet FC Den Bosch. Ik wou niet te veel naar de draken toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik zag dat het geen FC Den Bosch was maar D'n Draak is gewoon het symbool van de stad Den Bosch ;). Maar toch een mooi logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik zag dat het geen FC Den Bosch was maar D'n Draak is gewoon het symbool van de stad Den Bosch ;). Maar toch een mooi logo. Ik heb er nog een logootje bij gezet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Voor mij hoef je dat echt niet te doen maar deze is ook weer super:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2011 Je hebt overtuigingskracht! :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 @ Niejo Nee hoor... ff gauw je submodschap misbruiken hé ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 _O_ prachtig bedankt, als je voor de kits die met die draak wilt gebruiken ben ik je erg dankbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2011 _O__O__O__O__O_ Izsco ik heb een request, ik heb een nieuwe club gemaakt waar ik nog geen kits of logo bij heb, zou jij deze voor mij kunnen maken? Naam: SC Den Bosch Logo: graag een rond logo met SC Den Bosch erin, 2010 graag ook erin. Het liefst ook een beetje modern. De Kleuren graag Voornamelijk wit met Paarse en Donkerblauwe lijnen. Merk: Nike Style: Cataloque Thuis: Paars met wit Uit: Donkerblauw met wit Sponsor: geen Ook de kits graag modern, alvast bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulrq77 Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Prachtig gedaan Izsco 1000 maal dank. Nog even een klein vraagje, hoe voeg ik deze kits toe aan mijn ingame die al bezig is? dankje ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 _O__O__O__O__O__O_ Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 goed gereproduceerd hoor, maar wat een afzichtelijke shirts... (op die 3e na) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 sponsor is niet zo lekker izsco, maar let maar niet meer op mn pm heb ze al gevonden de logos;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tahuna Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Hey, Ik heb nu al tot het jaar 2028 een spel lopen met mijn favoriete club Lierse, toch kijk ik elk jaar naar dezelfde shirts. Ik vind de kits die je maakt erg de moeite waard en zou willen vragen of je er voor mij zou willen maken moest je ergens tijd vinden. Club: K. Lierse SK Merk: Jako --> kleur moet niet wit blijven, liever een kleur die bij de kit past Sponsor: Wadi Degia --> kleur moet zeker niet blauw blijven, liever een kleur die goed bij de kit past Thuis tenue: Geel met zwarte accenten Uit tenue: Zwart met gele accenten Derde: Wit met zwarte accenten Alvast Heel Erg Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Football1901 Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Je blijft zoals altijd weer fantastische kits produceren, Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
footballfanDB Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Hey Izsco, Ik ben een groot fan van je! Je kits zijn echt briljant! Ik zou het te gek vinden als je voor mijn club (tevens mijn eigen club IRL) nieuwe shirts zou kunnen maken. Style: SS'09-11 Club: Madese Boys http://www.voetbalcentrum.nl/media/logo/1515_small.gif Sponsor: unicef Merk: nike of umbro, kies zelf maar Kleuren home: Rood met witte details Kleuren away: iets met donkerblauw Kleuren 3rd: eigen creatie, want ik weet dat je er toch wel iets prachtigs van maakt Extra: misschien kun je het wapen van Made erin verwerken (het is de rechterafbeelding) http://www.ngw.nl/heraldrywiki/images/9/96/Madedrim.gif Bij voorbaat heel erg veel dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst 25 juni 2011 Share Geplaatst 25 juni 2011 Nu ik al in m'n vierde seizoen met Betis zit, beginnen die standaard kits toch behoorlijk saai te worden. Ik zou het tof vinden als je voor mij nieuwe kits weet te maken! Club: Real Betis Logo Sponsor: Fujifilm Logo Merk: Adidas (Logo bij voorkeur in het zwart) Kleuren thuisshirt: Groen-wit gestreept Kleuren uitshirt: Mag je helemaal zelf weten, zolang er maar geen donkere kleur overheerst. Kleuren derde shirt: Iets aparts, bij voorkeur met een donkere kleur. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Prachtig gedaan Izsco 1000 maal dank. Nog even een klein vraagje, hoe voeg ik deze kits toe aan mijn ingame die al bezig is? dankje ;d Er is een topic waar je kunt nalezen hoe je kits in een game plaatst. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21424 Hey, Ik heb nu al tot het jaar 2028 een spel lopen met mijn favoriete club Lierse, toch kijk ik elk jaar naar dezelfde shirts. Ik vind de kits die je maakt erg de moeite waard en zou willen vragen of je er voor mij zou willen maken moest je ergens tijd vinden. Club: K. Lierse SK Merk: Jako --> kleur moet niet wit blijven, liever een kleur die bij de kit past Sponsor: Wadi Degia --> kleur moet zeker niet blauw blijven, liever een kleur die goed bij de kit past Thuis tenue: Geel met zwarte accenten Uit tenue: Zwart met gele accenten Derde: Wit met zwarte accenten Alvast Heel Erg Bedankt! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Kijk dat zijn nette shirts. Beter speelden ze daarin rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tahuna Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Wauw! echt geweldige kits! :< en ik ben het compleet eens met hierboven, ze zouden beter eens naar jouw bellen ipv de kits die ze nu hebben irl ;) Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OlinhoO Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 :thumb:Mooi werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Die kits van Lierse zijn echt nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten