Bully Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Heb nog maar een paar kits nodig om Spanje compleet te maken Stijl: SS Club: Levante Merk: Adidas Sponsor: géén Thuis: Donkerrood met donkerblauw, de mouwen net andersom Uit: Zwart met wit, mouwen ook andersom Derde: Felgeel (als het kan nog iets met het wapen van de stad Valencia) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2011 Heb nog maar een paar kits nodig om Spanje compleet te maken Stijl: SS Club: Levante Merk: Adidas Sponsor: géén Thuis: Donkerrood met donkerblauw, de mouwen net andersom Uit: Zwart met wit, mouwen ook andersom Derde: Felgeel (als het kan nog iets met het wapen van de stad Valencia) Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Thnx Izsco :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast basjes Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Mooie kits Rune en nog gefeliciteerd met je nieuwe functie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Stijl: SS Club: Hellas Verona Merk: Geen voorkeur Sponsor: Veronafiere Thuis: Donkerblauw met dunne verticale gele streepjes Uit: Geel met kleine donkerblauwe accenten Thanx alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2011 Stijl: SS Club: Hellas Verona Merk: Geen voorkeur Sponsor: Veronafiere Thuis: Donkerblauw met dunne verticale gele streepjes Uit: Geel met kleine donkerblauwe accenten Thanx alvast. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Nice, nice. Heel nice :D Bedankt Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 idd en wat een snelle service btw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HeroMan Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Die van Hellas Verona! Die zijn mooi hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgs Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Hallo, Ik heb een nieuwe competitie en club aangemaakt in de editor, de club is ook een Red Bull team net als Salzburg, Leipzig en New York maar dan in Nederland. Ik heb de club ACV vervangen, dus de ID zal van de amateurclub ACV zijn. Kan ik daar dan ook een kit voor krijgen? Zo ja, hoe? Of moet ik gewoon een kit van Salzburg kopieren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Hallo, Ik heb een nieuwe competitie en club aangemaakt in de editor, de club is ook een Red Bull team net als Salzburg, Leipzig en New York maar dan in Nederland. Ik heb de club ACV vervangen, dus de ID zal van de amateurclub ACV zijn. Kan ik daar dan ook een kit voor krijgen? Zo ja, hoe? Of moet ik gewoon een kit van Salzburg kopieren? Vul dit lijstje in en Izsco tovert wel iets in elkaar... Stijl : Club : Logo : Merk : Sponsor : Thuis : Uit : Third : Extra : ID: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rgs Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Stijl : SS Club : Red Bulls Logo : Red Bulls Merk : Adidas Sponsor : Red Bull Thuis : Wit, Rood, Donkerblauw (net als de New York Red Bulls ongeveer) Uit : Donkerblauw, Wit, Rood Third : Rood, Wit, Donkerblauw Extra : ID: 2319 logo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Misschien is het handig om aan te geven welk logo je voor Red Bulls wilt. Zoek even op google en zet de link met de knop EDIT in je vorige post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Club: Boston United Style: SS'11 Merk: Maakt mij niet uit Sponsor: [spoiler=Apple] Thuis tenue: Oranje met zwarte accenten Uit tenue: Licht blauw met donker blauwe accenten 3e Tenue: Maak er maar iets moois van Logo: [spoiler=Boston United] Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puntakotta Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoi, Zou je voor mij 2 shirts voor mijn game met Rodez kunnen ontwerpen? Daarbij gelijk een vraag: Hoe krijg ik die shirts daarna werkelijk "in game" ? Dus waar te plaatsen ed. alvast bedankt!! Stijl : SS Club : Rodez Aveyron Football Logo : http://fclavaur.footeo.com/actualite/2010/12/08/lavaur-rodez-af-2.html Merk : Le coq sportif Sponsor : Bouygues Télécom Thuis : Rood,Okergeel (goudachtig mag ook) Uit : Zwart, lichtblauw Third : Wit, Rood Extra : Wees creatief ;) ID: Ik hoop dat ik het zo goed heb doorgegeven! Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2011 Club: Boston United Style: SS'11 Merk: Maakt mij niet uit Sponsor: [spoiler=Apple] Thuis tenue: Oranje met zwarte accenten Uit tenue: Licht blauw met donker blauwe accenten 3e Tenue: Maak er maar iets moois van Logo: [spoiler=Boston United] Bij voorbaat dank! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan' Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 die 1ste _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Izsco slaat weer toe:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Stijl : SS10-11 Club : Arsenal Merk : Puma Sponsor : Bwin.com Thuis : Rood-wit Uit : Wit met rood accenten Third : Doe maar wat je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2011 Hoi, Zou je voor mij 2 shirts voor mijn game met Rodez kunnen ontwerpen? Daarbij gelijk een vraag: Hoe krijg ik die shirts daarna werkelijk "in game" ? Dus waar te plaatsen ed. alvast bedankt!! Stijl : SS Club : Rodez Aveyron Football Logo : http://fclavaur.footeo.com/actualite/2010/12/08/lavaur-rodez-af-2.html Merk : Le coq sportif Sponsor : Bouygues Télécom Thuis : Rood,Okergeel (goudachtig mag ook) Uit : Zwart, lichtblauw Third : Wit, Rood Extra : Wees creatief ;) ID: Ik hoop dat ik het zo goed heb doorgegeven! Succes Er staat dat je geduld moet hebben voor een request. Dat heb je blijkbaar niet. Eerder heb ik al aangegeven dat ik niet doe aan dubbele requests. Het is wel vervelend dat je nu de request ook nog doet bij Rubenajax. De kits waaraan ik al was begonnen zal ik verwijderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puntakotta Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Izsco, Laat ik ten eerste aangeven dat ik je besluit respecteer. Daarnaast wil ik me graag wel even verklaren. Ik weet niet wat jij bedoelt met dubbele request? Ik gaf in mijn verhaaltje aan dat ik graag 2 shirts wil, hiermee bedoel ik een thuis en uit-shirt. Toen ik het "lijstje" invulde zag ik dat ik ook een derde shirt kon aangeven. Het feit dat ik mijn request ook bij Rubenajax doe, ik lees vaak het forum maar ben hier niet erg actief (lees: typ niet veel berichten). Daarom wilde ik graag van 2 "ontwerpers" de shirts. Mocht dit niet mogen of kunnen, dan heb ik hier geen weet van gehad. Buiten kijf staat dat ik jullie werk als kit makers zeer zeker respecteer. Ik hoop dat ik zo het één en ander heb kunnen verklaren. Groet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Rune bedoeld vooral dat hij in elke post aangeeft dat elke request gemaakt word, zolang je maar geduld hebt. Soms heeft hij hem een dag later, soms 3 dagen. Maar uiteindelijk maakt hij hem wel, als hij er dan aan begint en ziet dat jij dezelfde request vanwege ongeduld hebt geplaatst bij een andere kit maker dan demotiveert dat de kitmaker heel erg om met jou project verder te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puntakotta Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Het is geen kwestie van ongeduld, ik wilde gewoon graag van 2 ontwerpers een kit. Maargoed, wat ik eerder al zei: Ik respecteer zijn beslissing. Ik hoop dat Rune in dit geval vergevingsgezind is, en alsnog een kit wil maken. Dus bij deze Rune: Wil je dat? Groet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik zal wel een ontwerp maken, want je request is wel leuk. Komt niet vandaag, misschien wel morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Mooie shirts Rune voor mijn Boston United! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten