JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Nu wel. Bedankt, ze zijn echt super mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Een nieuwe novelle over het Oostblok en daar horen natuurlijk jouw kits bij zoals de twee voorgaande edities :) Style: Catalogue Club: Ujpest FC Graag dit logo vanwege 125-jarig bestaan ;) Merk: Puma Sponsor: Mestervonal, graag wel tekst en golf(?) Thuisshirt: Paars en wit gestreept zoals het huidige tenue Uitshirt: Hoofdkleur paars, met kleine witte accenten 3de shirt: Wit met paars en goud in de strepen zoals bij Portugal uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2011 Een nieuwe novelle over het Oostblok en daar horen natuurlijk jouw kits bij zoals de twee voorgaande edities :) Style: Catalogue Club: Ujpest FC Graag dit logo vanwege 125-jarig bestaan ;) Merk: Puma Sponsor: Mestervonal, graag wel tekst en golf(?) Thuisshirt: Paars en wit gestreept zoals het huidige tenue Uitshirt: Hoofdkleur paars, met kleine witte accenten 3de shirt: Wit met paars en goud in de strepen zoals bij Portugal uit Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Netjeees! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirJackR. Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Style: Catalogue Club: Feyenoord Merk: Nike Sponsor: 010 (Zou je hetzelfde lettertype kunnen gebruiken als PS3 maar er dan 010 van kunnen maken?) Thuisshirt: Hetzelfde als in het echt. Uitshirt: Zwart met rode accenten. 3de shirt: Zwart met witte accenten. Stijl Uitshirt: [spoiler=Stijl 1] Stijl Derde shirt: [spoiler=Stijl 3] Bij Stijl 3: Het rode moet zwart worden, het bordeauxrood moet lichtgrijs worden en het witte moet wit blijven als het kan. Edit: Zou je alsjeblieft in het 3e shirt de Kuip kunnen verwerken? Dit was ik vergeten te zeggen. Als dit niet meer kan is het niet zo erg ;) Mijn fout, mijn excuses. Alvast bedankt, Jack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Je bent echt mijn held Rune, prachtige kits _O__O_ Die zullen de novelle zeker kleur geven _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spijkenisser Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Je bent veruit de beste kitmaker van heel het forum, geweldig hoe je dit doet. Wilde ik even zeggen!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Style: SS Club: Sporting Gijon Merk: Nike Sponsor: Coca Cola Thuisshirt: Rood/wit als hoofdkleur (verticale balken) Uitshirt: Rood als hoofdkleur 3de shirt: Zwart als hoofdkleur Zou je het bestandje waarmee ik het in mn game kan zetten er ook bij willen geven? Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Style: Catalogue Club: Juventus Merk: Nike Sponsor: BetClic Thuis: Zwart wit (verti) Uit: Blauw met zwart en witte accenten Derde: Goud/geel met zwart en witte accenten Alvast _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 januari 2011 Share Geplaatst 4 januari 2011 Stijl: ss 09-11 Merk: Nike Club: FC Barcelona Sponsor: Qatar foundation Thuis: Rood met blauw Uit: Oranje met zwarte accenten Derde: eigen keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik dacht dat je voortaan alleen nog maar 160x160 deed :P? Maar zien er goed uit, mooi gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Stijl: Catalogue Merk: Nike Club: Manchester Unted Sponsor: Unicef Thuis: Rood met zwart en witte accenten Uit: Wit met rood en zwarte accenten Je mag er natuurlijk zelf je creativiteit in kwijt want dan ziet het er altijd prachtig uit, zou je er misschien ook een bestandje bij kunnen doen zodat ik ze in m'n game kan zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik dacht dat je voortaan alleen nog maar 160x160 deed :P? Maar zien er goed uit, mooi gemaakt! Er moet wel wat te zien zijn. Met 220 x 220 px is dat net even wat beter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Stijl: Catalogue Merk: Nike Club: Playboy Football Club Sponsor: Playboy.com Thuis: Roze Uit: eigen keuze Alternatief: eigen keuze Als logo graag het konijntje van playboy;) Edit: Zou je misschien het bestand erbij kunnen doen zodat ik ze in de game kan zetten:$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 [spoiler=request]Style: Catalogue Club: Feyenoord Merk: Nike Sponsor: 010 (Zou je hetzelfde lettertype kunnen gebruiken als PS3 maar er dan 010 van kunnen maken?) Thuisshirt: Hetzelfde als in het echt. Uitshirt: Zwart met rode accenten. 3de shirt: Zwart met witte accenten. Stijl Uitshirt: [spoiler=Stijl 1] Stijl Derde shirt: [spoiler=Stijl 3] Bij Stijl 3: Het rode moet zwart worden, het bordeauxrood moet lichtgrijs worden en het witte moet wit blijven als het kan. Edit: Zou je alsjeblieft in het 3e shirt de Kuip kunnen verwerken? Dit was ik vergeten te zeggen. Als dit niet meer kan is het niet zo erg ;) Mijn fout, mijn excuses. Alvast bedankt, Jack. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirJackR. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Wat een kits _O_ Echt SCHITTEREND! Heel erg bedankt! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Stijl: ss 09-11 Merk: Nike Club: FC Barcelona Sponsor: Qatar foundation Thuis: Rood met blauw Uit: Oranje met zwarte accenten Derde: eigen keuze Door Hammer9 en Madman99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Helaas bedoelde ik iets anders, zelfgemaakte;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Je hebt ze zelf gemaakt, ShadowSaiyan heeft ze gemaakt. Als ik ze wilde maken had ik ook kunnen meedoen met de battle ;) Zit niet bepaald om requests verlegen... :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Style: SS Club: Sporting Gijon Merk: Nike Sponsor: Coca Cola Thuisshirt: Rood/wit als hoofdkleur (verticale balken) Uitshirt: Rood als hoofdkleur 3de shirt: Zwart als hoofdkleur Zou je het bestandje waarmee ik het in mn game kan zetten er ook bij willen geven? Bij voorbaat dank. Klik op het logo voor het bestandje. Stijl: Catalogue Merk: Nike Club: Manchester Unted Sponsor: Unicef Thuis: Rood met zwart en witte accenten Uit: Wit met rood en zwarte accenten Je mag er natuurlijk zelf je creativiteit in kwijt want dan ziet het er altijd prachtig uit, zou je er misschien ook een bestandje bij kunnen doen zodat ik ze in m'n game kan zetten? Heb geduld als je een request plaatst. Stijl: Catalogue Merk: Nike Club: Playboy Football Club Sponsor: Playboy.com Thuis: Roze Uit: eigen keuze Alternatief: eigen keuze Als logo graag het konijntje van playboy;) Edit: Zou je misschien het bestand erbij kunnen doen zodat ik ze in de game kan zetten:$ Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 WTF _O_ dit is echt te ziekelijk, tnx man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Stijl: Catalogue Merk: Nike Club: Liechtenstein Sponsor: Hotel-Gasthof Löwen Thuis: Blauw met gouden accenten Uit: Wit met gouden accenten 3e tenue: Rood met gouden accenten. Kun je er a.u.b. ook een bestandje bijzetten om hem in mijn spel te krijgen!! Alvast bedankt.! Uniek ID: 778 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2011 Voor iedereen die kitsrequests plaatst en een configfile erbij wil. a. Dat kun je zelf ook best makkelijk Hierbij een link naar een topic waarin wordt uitgelegd hoe (en waarmee) je een config file maakt. Dat is nodig om de kits ingame te zien. plaats de kits én de config file in documenten/si/fm11/graphics/kits/ ... en dan komt het helemaal goed. (wel zorgen dat 'skin cache'uit staat en 'skin herladen' aan staat in "instellingen-->weergave en geluid" Thanks Niejo101 b. Ik ben niet van plan om alle ID's erbij te gaan zoeken, dus staat deze er niet bij, dan maak ik je configfile sowieso niet. PM'en heeft dan ook geen zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 5 januari 2011 Share Geplaatst 5 januari 2011 Hartstikke bedankt voor je kits. Ze zien er geweldig uit zoals altijd eigenlijk. Nogmaals bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Kapteyn Geplaatst 6 januari 2011 Share Geplaatst 6 januari 2011 Excusez-moi voor tweede request, maar 1 game at-a-time is wat frustrerend :] Style: SS Club: Newcastle United Merk: Adidas Sponsor: Northern Rock kleur en stijl: klik! Logo: klik Thuisshirt: Stijl als de klassieke uitvoering: klik Zwart/wit de kleuren dus en verder heb je de creatieve vrijheid. Uitshirt: Wederom gestreept, maar nu in de keuren #1 geel en #2 wit 3de shirt: In de Northern Rock bank stijl. Strak design met zwart als hoofdkleur en de details in wit en paars. (zie sponsor pic) + als het kan niet zoals het tegenwoordig gedaan is met het logo dat er gewoon een groot zwart vlak op de borst is met daarop het logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten