FM Chelsea Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Prachtig past die sponsor erbij Alle 3 de shirts zijn geweldig! Hartstikke bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 november 2010 Auteur Share Geplaatst 27 november 2010 Goeiemiddag. Ik heb een request voor kit van Lokeren. Club: Lokeren Merk: Diadora, anders Nike Sponsor: Ik weet niet echt een goede sponsor, hoeft niet te groot te zijn, en niet zo een sponsor van 3 letters of dergelijke, niet te opvallend Thuis tenue: .. Uit Tenue: .. 3e Tenue: .. Logo : [spoiler=Lokeren] Alvast Bedankt! Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Jij bent echt geweldig in dit hé. Hartelijk bedankt hoor man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 november 2010 Auteur Share Geplaatst 28 november 2010 Club : Bangor City Sponsor : Volkswagen Kledingmerk : Nike of Adidas, wat volgens jou mooier staat :) Thuis : Blauw met witte accenten Uit : Rood-rozig met witte accenten Third: Geel met zwarte accenten Clublogo op de rechterborst: http://aoutravisao.files.wordpress.com/2010/07/bangor_city_fc_logo.png Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Prachtig! Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Club: Grótta Merk: Nike Style: Catalogue Sponsor: Mag je zelf weten, wel graag iets uit IJsland, kon zelf niets vinden. Thuis tenue: Blauw met gele accenten. Uit Tenue: Gele met blauwe accenten. 3e Tenue: Mag je zelf bedenken! Logo: [spoiler=logo] http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://imagecache.soccerway.com/new/teams/150x150/10000.gif&imgrefurl=http://www.soccerway.com/teams/iceland/grotta-seltjarnarnes/&usg=__QWOT1RSBhQyPSAlIGxCTiA9bAic=&h=150&w=150&sz=4&hl=nl&start=0&sig2=4fGeZ5roJDt6HtRG_FggsQ&zoom=1&tbnid=5oVq4Xiw5F0RiM:&tbnh=120&tbnw=120&ei=VFDyTIDDE4qUOvqs2P4J&prev=/images%3Fq%3DIF%2BGrotta%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D612%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=433&oei=VFDyTIDDE4qUOvqs2P4J&esq=1&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=35&ty=24 Al vast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 28 november 2010 Auteur Share Geplaatst 28 november 2010 Ik heb een verzoek voor je :D Weet niet of je nog kits maakt maar ik zou graag een nieuwe sets kits voor FC Twente willen. Club: FC Twente Merk: Nike Sponsor: [spoiler=sponsor] Logo: [spoiler=logo] Thuis tenue: Het tenue van Twente is eigenlijk gewoon rood, Misschien dat je er iets leuks van kan maken? Retro stijl bijvoorbeeld? Uit Tenue: Iets met de kleur lichtblauw zou me mooi lijken. 3e Tenue: Een mooi helder wit shirt met een rood tintje eraan zou mooi. Nog een klein verzoekje, zou je deze patch onderaan alle 3 de shirtjes kunnen zetten? [spoiler=patch] Alvast hartelijk bedankt! _O_ Voor alle andere requests: Heb geduld! Ik wil graag een mooi kitje van Senegal hebben, mede omdat dat mooier staat bij het posten in mijn novelle :). Stijl: Ik heb geen flauw idee -> geen verstand van Land: Senegal Merk: Puma Sponsor: Geen Thuis: http://tinyurl.com/3yecouf Uit: http://tinyurl.com/32pzwb8 Je bent méér dan welkom om je eigen invloeden te geven aan deze shirtjes, zo zijn ze namelijk een beetje saai.... Dit wil ik echter wel graag een beetje als 'basis'. Als je nog wat nodig hebt hoor ik het graag... Alvast bedankt! Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 :< Daar kan geen kitprogramma tegen op! Schitterend weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 29 november 2010 Auteur Share Geplaatst 29 november 2010 Stijl: catalogue Club: Vigor Wuitens Hamme Merk: Nike Sponsor: Colruyt -> http://www.brandsoftheworld.com/logo/colruyt Thuis: Blauw-zwart gestreept Uit: Wit-blauw Derde: Dezelfde kleuren, doe maar wat je kan. Voor alle andere requests... Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Die Senegal kits zijn echt nice _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Stijl: SS 10-11 Club (met logo): Ajax Merk: Nike Sponsor: Aegon Thuis: Klassiek maar wel iets aparts, wel gewoon 1 rode rechte baan (rood-wit dus) Uit: Zwart met rood Evt. Derde: Als je tijd en zin hebt Extra: Andreaskruizen er in verwerkt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schoen97 Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Stijl: catalogue Club: AC milan Merk: Adidas Sponsor: Bwin Derde: zwart shirt met mooie ronden rood dingen doe maar iets mooi met rood cirkels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 november 2010 Auteur Share Geplaatst 30 november 2010 Club: Grótta Merk: Nike Style: Catalogue Sponsor: Mag je zelf weten, wel graag iets uit IJsland, kon zelf niets vinden. Thuis tenue: Blauw met gele accenten. Uit Tenue: Gele met blauwe accenten. 3e Tenue: Mag je zelf bedenken! Logo: [spoiler=logo] http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://imagecache.soccerway.com/new/teams/150x150/10000.gif&imgrefurl=http://www.soccerway.com/teams/iceland/grotta-seltjarnarnes/&usg=__QWOT1RSBhQyPSAlIGxCTiA9bAic=&h=150&w=150&sz=4&hl=nl&start=0&sig2=4fGeZ5roJDt6HtRG_FggsQ&zoom=1&tbnid=5oVq4Xiw5F0RiM:&tbnh=120&tbnw=120&ei=VFDyTIDDE4qUOvqs2P4J&prev=/images%3Fq%3DIF%2BGrotta%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D612%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=433&oei=VFDyTIDDE4qUOvqs2P4J&esq=1&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=35&ty=24 Al vast bedankt! Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Die Hamme shirts zijn prachtig! _O_ Bedankt Izsco!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 november 2010 Auteur Share Geplaatst 30 november 2010 Stijl: SS 10-11 Club (met logo): Ajax Merk: Nike Sponsor: Aegon Thuis: Klassiek maar wel iets aparts, wel gewoon 1 rode rechte baan (rood-wit dus) Uit: Zwart met rood Evt. Derde: Als je tijd en zin hebt Extra: Andreaskruizen er in verwerkt :) Aan het rood-wit van Ajax valt niet te toornen, net zo als je het Feyenoord shirt niet gaat veranderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bagwell Geplaatst 30 november 2010 Share Geplaatst 30 november 2010 Hele mooie kits! Ik ben ook bezig met Ajax en zou graag het huidige thuisshirt met drie sterren willen. En dan zonder die afschuwelijke strepen op de mouwen. Het uitshirt een beetje in dezelfde stijl als die je hiervoor posten, prachtig design! En een eventueel derde shirt in de stijl van Aris Thessaloniki, geel zwart dus. Ik hoop dat je me kunt helpen. Hoofdsponsor maakt me niet zoveel uit, AEGON vind ik prima. En wellicht kan je de andreaskruizen erin verwerken zoals in 2008. Heel vaag en groot in de rode baan dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Izsco, heb jij misschien nog ergens het alternatieve shirt van Feyenoord (dat gele) in Catalogue, want ik kan hem nergens vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 De Ajax shirts zijn ziek :O Heel erg bedankt man!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Criz Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Stijl: SS 10-11 Club (met logo): West Ham United Merk: Macron Sponsor: Lillywhites Thuis: Paars en lichtblauw (orginele kleuren) + wit Uit: Goudkleurig Derde: Lichtblauw met paars AB! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 december 2010 Auteur Share Geplaatst 1 december 2010 Stijl: catalogue Club: AC milan Merk: Adidas Sponsor: Bwin Derde: zwart shirt met mooie ronden rood dingen doe maar iets mooi met rood cirkels. Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bagwell Geplaatst 1 december 2010 Share Geplaatst 1 december 2010 Heel erg nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 december 2010 Auteur Share Geplaatst 1 december 2010 Hele mooie kits! Ik ben ook bezig met Ajax en zou graag het huidige thuisshirt met drie sterren willen. En dan zonder die afschuwelijke strepen op de mouwen. Het uitshirt een beetje in dezelfde stijl als die je hiervoor posten, prachtig design! En een eventueel derde shirt in de stijl van Aris Thessaloniki, geel zwart dus. Ik hoop dat je me kunt helpen. Hoofdsponsor maakt me niet zoveel uit, AEGON vind ik prima. En wellicht kan je de andreaskruizen erin verwerken zoals in 2008. Heel vaag en groot in de rode baan dus? Voor alle andere requests: Heb geduld! Stijl: SS 10-11 Club (met logo): West Ham United Merk: Macron Sponsor: Lillywhites Thuis: Paars en lichtblauw (orginele kleuren) + wit Uit: Goudkleurig Derde: Lichtblauw met paars AB! :) Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 Zou je die kits via PM willen sturen? (de links). Ik zie ze namelijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bagwell Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 Je bent een genie! Heeeeeeel erg bedankt, ik vind ze briljant! Edit: Ik heb wel een puntje :$ Rood - Wit - Rood klopt denk ik niet? Kan je daar of Wit - Rood - Wit of Rood - Zwart - Rood van maken :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Criz Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 Prachtig Izsco! Alleen zou je die tekst van het logo van Lillywhites daaronder kunnen weghalen? Was niet de bedoeling dat dat er ook op moest staan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten