Ruben. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Heerlijke kits : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Geweldig! Senks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Club: 1. FC Magdeburg Merk: Uhlsport Sponsor: Wernesgrüner Thuis: Foto Uit: Foto (wit met blauwe accenten) Derde: Foto (links) Mijn dank is groot. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas. Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 De shirts van Inter zijn wel niet zoals Capitano het vroeg, hij zei dat het derde zo lelijk mogelijk moest zijn, dit derde shirt vind ik heel mooi. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Club: AC Milan Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis: Zoals deze Uit: Zoiets: Zoals deze Maar de kleuren rood en blauw worden donker rood en zwart. Derde: Eigen creatie Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peskens Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Bedankt Izsco voor deze mooie kit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapdorapper Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Club: Ajax Merk: Adidas Sponsor: AEGON Thuis: zoals Ajax, zeg maar nieuwer maken omdat ik heb bijna 3e seizoen (2014/2015) Uit: donkerblauw/beetje goud zoals http://4.bp.blogspot.com/-2qoEbggvwbE/T47hb29ikLI/AAAAAAAAAZo/eI4DH-8JMHM/s1600/Nike-Soccer-Australia-National-Team-Away-Kit-2012.jpg alvast bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Manuel (y) Ben weer aan het FMen, lekkere FM13 game met Leverkusen en nu vroeg ik me af of je deze shirtjes voor mij kon namaken in SS13 stijl? :) Alleen de sterren boven het logo hoeft nog niet, zo ver ben ik namelijk nog niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Hey Izsco, ik kan me een kit set herinneren die jij heb gemaakt van Vitesse, althans de stijl hoe ik hem herinner doet me aan jou denken, maar ik kan hem niet meer vinden.. Het was een kit met Qatar Airways als sponsor, het uitshirt was zwart met oranje, en het derde shirt roze met rood. Ik zou die kits heel graag in m'n game hebben, en ik heb geprobeerd met de zoekfunctie op het forum maar helaas geen resultaat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2013 Izsco, Graag zou ik kits willen van mijn amateurclub(ook aangemaakt in FM) Thuis tenue: Uit tenue: 3de tenue: Super bedankt alvast!! Club: 1. FC Magdeburg Merk: Uhlsport Sponsor: Wernesgrüner Thuis: Foto Uit: Foto (wit met blauwe accenten) Derde: Foto (links) Mijn dank is groot. :) Manuel (y) Ben weer aan het FMen, lekkere FM13 game met Leverkusen en nu vroeg ik me af of je deze shirtjes voor mij kon namaken in SS13 stijl? :) Alleen de sterren boven het logo hoeft nog niet, zo ver ben ik namelijk nog niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Leverkusen uit. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2013 Hey Izsco, ik kan me een kit set herinneren die jij heb gemaakt van Vitesse, althans de stijl hoe ik hem herinner doet me aan jou denken, maar ik kan hem niet meer vinden.. Het was een kit met Qatar Airways als sponsor, het uitshirt was zwart met oranje, en het derde shirt roze met rood. Ik zou die kits heel graag in m'n game hebben, en ik heb geprobeerd met de zoekfunctie op het forum maar helaas geen resultaat :( Ik kan het me niet heugen [MENTION=18381]Fizzle[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Bah, jammer, was zo'n mooie set, maarja, helaas pindakaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Going up Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Club: RWD Molenbeek Merk: Diadora Sponsor: Sony Thuis: Rood/wit/zwart Uit: volledig rood 3rd: volledig blauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Troubadour Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 (bewerkt) Crashdump dus is niet meer nodig voor mijn novelle helaas! :( 20 juni 2013 bewerkt door Troubadour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gielosje Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Club: AFC Ajax Merk: Umbro Sponsor: TDK Thuis: Rood/wit --> traditionele verdeling ;) Uit: iets wat hier op lijkt 3rd: Doe er iets leuks mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Club: Ajax Merk: Adidas Sponsor: AEGON Thuis: zoals Ajax, zeg maar nieuwer maken omdat ik heb bijna 3e seizoen (2014/2015) Uit: donkerblauw/beetje goud zoals http://4.bp.blogspot.com/-2qoEbggvwbE/T47hb29ikLI/AAAAAAAAAZo/eI4DH-8JMHM/s1600/Nike-Soccer-Australia-National-Team-Away-Kit-2012.jpg alvast bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapdorapper Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 AWESOME! I love 2 this shirt of Ajax! Welcome in 2014/2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Let op de details Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Mooi overal MVV ingezet! Hoort de inner collar van je thuisshirt wit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Jazekers. Dan komt de rode bies bij het thuisshirt wat beter uit èn dit zie je wel vaker bij wat goedkopere merken: Zie hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Dan heb ik niks gezegd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Ziet er gelikt uit!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Club: Borussia Dortmund Merk: Puma Sponsor: Evonik Thuis: http://maillotfoot10.11.over-blog.com/article-nouveau-maillot-domicile-2014-borussia-dortmund-117430319.html Uit: http://www.passionemaglie.it/2013/05/maglie-trikot-borussia-dortmund-2013-2014-puma/ CL shirt: Wees creatief, borduur maar verder op het shirt van dit seizoen voor de CL (graag ook met CL-badge op de mouwen) Succes topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten