Tim' Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Hey, ik vroeg me eigen af of je het nieuwe uitshirt van Ajax ook in Catalogue-stijl kunt maken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Weer een seizoentje verder. Zou je alsjeblieft deze kits voor me willen maken? :oops: Club: AFC Ajax Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Unicef Thuis tenue: Traditioneel wit-rood-wit, wel een ander effect op de mouwen als normaal graag. Uit tenue: Zwart met rode en witte accenten. 3e Tenue: Eigen creatie. Extra: Graag op de thuis- en uitkit een gouden Eredivisiebadge, op de derde een Champions League badge. Ook drie sterren boven het logo. Laat je creativiteit zijn gang maar gaan :) Alvast heel erg bedankt, friggyfraggy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Naam club: SZVV Clubkleuren: Wit met donkerblauwe accenten Details: Iets simpels, als schalke of ed. met het jaar 2010 er in Alvast bedankt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Mooie logo's! Vooral FC Pixel vind ik best goed gevonden. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Welke is voor Multimedia FC Pixel of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2011 Weer een seizoentje verder. Zou je alsjeblieft deze kits voor me willen maken? :oops: Club: AFC Ajax Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Unicef Thuis tenue: Traditioneel wit-rood-wit, wel een ander effect op de mouwen als normaal graag. Uit tenue: Zwart met rode en witte accenten. 3e Tenue: Eigen creatie. Extra: Graag op de thuis- en uitkit een gouden Eredivisiebadge, op de derde een Champions League badge. Ook drie sterren boven het logo. Laat je creativiteit zijn gang maar gaan :) Alvast heel erg bedankt, friggyfraggy. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Drie sterren _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Geweldige kits _O_ Bedankt! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2011 Naam club: SZVV Clubkleuren: Wit met donkerblauwe accenten Details: Iets simpels, als schalke of ed. met het jaar 2010 er in Alvast bedankt:) Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Lovely Izsco! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 15 mei 2011 Share Geplaatst 15 mei 2011 Ziet er heerlijk uit Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 De derde van novellisten is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 De eerste van Eiltaire FC spreekt mij juist enorm aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 benieuwd naar FC Pixel,, zie dat het in erg goede handen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Hey Izsco, Bij deze een request voor men Valencia game. Ik zou graag een uit, thuis en alternatief tenue willen hebben van Valencia. In de originele kleuren maar liefst wel met volgende sponsor: Alvast hartelijk bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Tof dat je weer terug bent :D Club: FC Twente Style: SS Merk: Oude Adidas Logo Sponsor: San Diego Zoo Thuis tenue: Rood met een vleugje wit. Uit tenue: Zoals deze, alleen met andere kleurencombinatie (wat vrolijker) 3e Tenue: Go Crazy Extra: 3 sterren boven het FC Twente logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Multimedia kits zijn lekker hopelijk scoor ik er wat doelpuntjes mee;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Heey Izsco, Fantastische Kits voor al die clubs! Ik heb een redelijk grote aanvraag maar het hoeft niet ineens allemaal af. Club: FC Den Bosch Style: Catalogue Merk: Adidas Classic Sponsor: naar eigen keuze Thuis tenue: Den Bosch blauw met als uitlijning wit. Uit tenue: Oranje met als uitlijning wit. Extra: graag geen polo soort kraag dan de tweede request. Het nieuw PSV Uitshirt Link En dan mijn derde request: Club: Salisbury City Style: Catalogue Merk: Umbro Sponsor: Salisbury City Council Thuis tenue: Wit met als uitlijning Zwart. Uit tenue: Oranje met als uitlijning wit. Alvast bedankt, en zoals eerder al gezegd het heeft geen haast! EDIT: Ik zou ook HEEl graag willen dat je een nieuw logo zou kunnen maken voor Salisbury City, Hen bijnaam is The Whites. dus ik zou graag iets met wit en een vaogel willen. verder laat ik alles aan jou over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spar Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Club: sc Heerenveen Style: SS Merk: jako Sponsor: geen Uit tenue: het nieuwe meest lelijke uit tenue van heerenveen ooit, die ajax wanabee extra: kika logo op mouw hier het voorbeeldje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robvandam420 Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Club: sc Heerenveen Style: SS Merk: jako Sponsor: geen Uit tenue: het nieuwe meest lelijke uit tenue van heerenveen ooit, die ajax wanabee extra: kika logo op mouw hier het voorbeeldje dan de tweede request. Het nieuw PSV Uitshirt Link Ik ben Izsco niet en niet zo goed, maar ik heb vanmiddag en vanavond het Heerenveen en PSV uitshirt gemaakt: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=3002524&postcount=55 Ik wil het topic niet kapen, alleen een bijdrage leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 Hey Izsco, Bij deze een request voor men Valencia game. Ik zou graag een uit, thuis en alternatief tenue willen hebben van Valencia. In de originele kleuren maar liefst wel met volgende sponsor: Alvast hartelijk bedankt. Tof dat je weer terug bent :D Club: FC Twente Style: SS Merk: Oude Adidas Logo Sponsor: San Diego Zoo Thuis tenue: Rood met een vleugje wit. Uit tenue: Zoals deze, alleen met andere kleurencombinatie (wat vrolijker) 3e Tenue: Go Crazy Extra: 3 sterren boven het FC Twente logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten