Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zie hier dat derde shirt, dat vind ik echt geweldig!

Zou je, indien je tijd hebt, een kit kunnen maken voor Leverkusen, zelfde stijl en sponsor. De derde kit dan ipv dat groen, rood (niet te donker) als home-kit, de rest zie je maar.

Alvast bedankt!

of3jbr.jpg9zt8nq.jpg6zc6yp.jpg35ambup.jpg2s8h478.jpg

29xu6gk.jpg

Heb geduld als je een request plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Izsco, jij hebt kits gemaakt voor Hapoel Tel-Aviv voor mij, maar ik kan ze niet in het spel krijgen, omdat er geen kitpack van Israel is. Alleen mijn kits invoegen lukt niet, omdat er geen config is voor de hele competitie. Weet jij hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Izsco, jij hebt kits gemaakt voor Hapoel Tel-Aviv voor mij, maar ik kan ze niet in het spel krijgen, omdat er geen kitpack van Israel is. Alleen mijn kits invoegen lukt niet, omdat er geen config is voor de hele competitie. Weet jij hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bij voorbaat dank.

Is niet nodig hoor, je kunt ook gewoon een mapje maken met de naam Hapoel en dat tussen de rest vd kits plaatsen. Zolang de config file klopt maakt het weinig uit waar de kits opgeslagen worden, kan ook gerust voor elke club een aparte file zijn. Hoeft niet voor de hele competitie te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je vraagt specifiek bij Iszco aan of je kits wilt, of je wacht tot er bij de algemene request topic een willekeurig iemand die kits voor je maakt. Je mag niet bij beide dezelfde requests plaatsen.

Ik zou bezig gaan, maar ik laat het nu aan jou over Izsco ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Club: vv ONR http://www.tweenul.nl/multimedia/archive/00015/ONR_15229a.JPG

Style: SS'09-11

Merk: Masita

Sponsor: Joy

[spoiler=]JOY_RGB%281%29.jpg

Thuis tenue: Oranje, blauwe details

Uit tenue: Blauw met wit, verzin maar iets mooi

Als hiervan iets voor me zou willen maken, zou echt top zijn!

Alvast Bedankt!(y)

2e17p6w.jpg16m2eiu.jpg2ywfmg3.jpg2s8h478.jpg

29xu6gk.jpg

Heb geduld als je een request plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stijl: SS' 10

Club (met logo): De Opperbazen http://i56.tinypic.com/icny35.png

Merk: Nike

Sponsor: http://www.primavloer-stedebroec.nl/Gert.gif

Thuis: Wit, met een kleine dunne lijn, of een ander klein mooi accent, in een kleur die er goed bij past, doe anders maar blauw of rood, ivm sponsor/logo.

Het moet niet te moeilijk zijn, want misschien dat ik dit shirt ga laten maken voor een zaalvoetbalteam.

Extra:

Link naar opmerking
Deel via andere websites