Apprabab Geplaatst 16 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2009 Nja Meervogels zijn Nederlands Kampioen geworden dus wel logies dat we met zulke cijfers verliezen, ik moet volgende week tegen Pernix, en week daarop klein toernooitje tegen Die Haghe en Phoenix, dus ik krijg het wel weer lekker druk. :D Logisch:LO: Maar inderdaad wel lekker druk ja. Dat zijn tenminste nog eens namen voor een toernooitje. Wij hebben geloof ik KVA A1 (is wel goed), BEP A1 (uit Purmerend) en Furore (nieuwe fusieclub uit Krommenie, echt slecht:cab:) als tegenstanders. Winnen dus terwijl je met je handen op je rug uit je neus probeert te peuteren:m: @Guarni: dan moet je waarschijnlijk ook tegen Groen Geel B1 spelen. Tegen m'n zusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Logisch:LO: Maar inderdaad wel lekker druk ja. Dat zijn tenminste nog eens namen voor een toernooitje. Wij hebben geloof ik KVA A1 (is wel goed), BEP A1 (uit Purmerend) en Furore (nieuwe fusieclub uit Krommenie, echt slecht:cab:) als tegenstanders. Winnen dus terwijl je met je handen op je rug uit je neus probeert te peuteren:m: @Guarni: dan moet je waarschijnlijk ook tegen Groen Geel B1 spelen. Tegen m'n zusje. Die zijn vorig jaar laatste geëindigd in hoofdklasse veld bij mijn A1 in de competitie met 0 punten. Heb ik nog tegen gescoord terwijl ik 10minuten speelde. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 16 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2009 Klopt, daarom was hun beste heer (geloof ik), Marc, bij ons op een soort van stage omdat hij weg wilde bij BEP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 @ Skullkid: Je bedoeld Ilse volgens mij! @ Barbapappa: Wie is je zusje? Klopt het eigenlijk dat Stef en Mandy naar de A1 zijn gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 16 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2009 @ Skullkid: Je bedoeld Ilse volgens mij! @ Barbapappa: Wie is je zusje? Klopt het eigenlijk dat Stef en Mandy naar de A1 zijn gegaan? Stef, Mandy en Sandra ja. Alleen Elserieke, Jordy, Jeffrey en Sanne (mijn zusje) zijn nog over van de originele B1. Alhoewel Sanne (mijn zusje dus) er pas in de 2e veldhelft ingekomen is toen Lisa naar de A1 werd gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 @ Skullkid: Je bedoeld Ilse volgens mij! Haha ja, klopt. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 17 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2009 Morgen eerste training weer, heb er echt debiel veel zin in:cab: Heb het echt al veel te lang zonder moeten doen en dan mis ik ook nog een oefenwedstrijd door Lowlands!:moop: Nah, voor Lowlands wil ik best wel een trainingkje en een oefenwedstrijdje missen hoor, wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 Morgen eerste training weer, heb er echt debiel veel zin in:cab: Heb het echt al veel te lang zonder moeten doen en dan mis ik ook nog een oefenwedstrijd door Lowlands!:moop: Nah, voor Lowlands wil ik best wel een trainingkje en een oefenwedstrijdje missen hoor, wel jammer. Ik ook weer, maar ik heb er wel echt veel zin in :banana: In welk team zit je dit jaar eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 Morgen eerste training weer, heb er echt debiel veel zin in:cab: Heb het echt al veel te lang zonder moeten doen en dan mis ik ook nog een oefenwedstrijd door Lowlands!:moop: Nah, voor Lowlands wil ik best wel een trainingkje en een oefenwedstrijdje missen hoor, wel jammer. Heb er al 3 gehad. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 18 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2009 Ik ook weer, maar ik heb er wel echt veel zin in :banana: In welk team zit je dit jaar eigenlijk? A2, en we spelen tweede klasse. Ik heb er trouwens ook wel echt heel veel zin in, alleen dat van Lowlands dat was meer een soort van sarcastisch grapje;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 5 september 2009 Auteur Share Geplaatst 5 september 2009 Maar weer eens een klein topicschopje:cab: Morgen mijn eerste competitiewedstrijd, tegen Ados A1. Daarvoor moet ik reserve zitten bij de A1 en daarna natuurlijk gewoon het tweede en het eerste kijken. Ze spelen toch na ons, dus da's lekker makkelijk. Guarni, hoeveel heb jij gespeeld? Je zit toch bij GG B1 in de competitie? Die hebben vandaag gewonnen van Fortuna, echt een geweldige wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Maar weer eens een klein topicschopje:cab: Morgen mijn eerste competitiewedstrijd, tegen Ados A1. Daarvoor moet ik reserve zitten bij de A1 en daarna natuurlijk gewoon het tweede en het eerste kijken. Ze spelen toch na ons, dus da's lekker makkelijk. Guarni, hoeveel heb jij gespeeld? Je zit toch bij GG B1 in de competitie? Die hebben vandaag gewonnen van Fortuna, echt een geweldige wedstrijd. Ik had met 9-5 van KCC verloren, heel erg geflateerd. Geweldige wedstrijd? daar wil ik wel meer over weten! Morgen moet ik tegen GG, wordt zo als ouds weer een mooie pot hoop ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 12 september 2009 Auteur Share Geplaatst 12 september 2009 Ik had met 9-5 van KCC verloren, heel erg geflateerd. Geweldige wedstrijd? daar wil ik wel meer over weten! Morgen moet ik tegen GG, wordt zo als ouds weer een mooie pot hoop ik! Ga er maar van uit dat ze winnen:naugty: Maar neen, het was gewoon goed hoe ze speelden. Jordy was ijzersterk, net zoals Jeffrey. Sanne speelde ook supergoed, maar de rest van de dames was wat minder. Voor de rest merk je het denk ik zelf wel als je straks ingemaakt wordt;c EDIT: haha, zie je, 11-6;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 14 september 2009 Share Geplaatst 14 september 2009 Ga er maar van uit dat ze winnen:naugty: Maar neen, het was gewoon goed hoe ze speelden. Jordy was ijzersterk, net zoals Jeffrey. Sanne speelde ook supergoed, maar de rest van de dames was wat minder. Voor de rest merk je het denk ik zelf wel als je straks ingemaakt wordt;c EDIT: haha, zie je, 11-6;c Tjaa, Jordy scoort er 5 ofzo;) Maarja vandaag heb ik voorselectie Noord-West ;sm; Wat heb jij gedaan Barbapappa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 14 september 2009 Auteur Share Geplaatst 14 september 2009 Tjaa, Jordy scoort er 5 ofzo;) Maarja vandaag heb ik voorselectie Noord-West ;sm; Wat heb jij gedaan Barbapappa? 2e keer verloren, maar we hadden gewoon moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vejar Geplaatst 14 september 2009 Share Geplaatst 14 september 2009 Ik heb dit weekend ook verloren (Belgische korfbal ftw :p) Onterecht, zun hadden 15 kansen, maar maken er 10. Wij zaten aan een stuk of 50 kansen, scoorden er 5, niets wou binnen gaan. Zelf stond ik zo ziek als iets op het veld, maar heb toch nog de meeste kansen weten bijeen te sprokkelen, alleen zat de korf echt niet mee; wel 3 mooie doorbraken waar een korf is uit gevallen duzjha :). Maar onterecht verloren dus ook... Vorige week trouwens ook, dit was wel terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 15 oktober 2009 Share Geplaatst 15 oktober 2009 Even proberen nieuw leven in dit topic blazen. Ik moet zaterdag tegen KZ, we moeten winnen om aansluiting te houden met de middenmoot... Maar ik weet niet of jullie de KL volgen? zo ja voorspel de eindstand hier, en zeg wie er promoveert en of de nummer 9 er inblijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 16 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2009 GG 1 promoveert uiteindelijk na een lang en zwaar seizoen, waarbij KZ verrassend degradeerd;c Zo zou mijn ideale zaalseizoen er uit zien. Alhoewel nog een keertje Ahoy met KZ mee ook wel leuk is. Morgen reserve zitten bij onze A1, wel leuk. Zitten al m'n oude teamgenootjes zo'n beetje in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 In de zaal nieuwe selecties. :banana: Met de A1 gaan misschien naar België voor een oefenwedstrijd en spelen we een oefenwedstrijd tegen Excelsior en in de HC-cup tegen Phoenix en Meervogels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 21 oktober 2009 Share Geplaatst 21 oktober 2009 Nice, is wel grappig, bij ons ook selectie bij de A1, omdat iemand er van af gegaan is.. Hij was het niet eens met het beleid ofzo, best vaag, maar een vriend van mij heeft nu hele grote kans op A1, maar daardoor in de A2 spelen ze met 3 heren waardoor er altijd een heer mee spelen, en aangezien ik altijd reserve zit met een andere gozer mogen wij hopelijk om en om spelen, dus dat is wel super chill! Welke klasse spelen jullie in de zaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 22 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2009 Bij mij gaat het ook eindelijk lekkerder, ik ben nou de vaste reserve van de A1 en ik mag misschien de voorbereiding meedraaien. De selectie gaat ook weer open, want er komt weer een heer terug van een blessure (gescheurde kruisbanden). Er valt dus iemand af van de A1, maar gelukkig is wel toegezegd dat we samen reserve mogen staan:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 oktober 2009 Share Geplaatst 22 oktober 2009 Nice, is wel grappig, bij ons ook selectie bij de A1, omdat iemand er van af gegaan is.. Hij was het niet eens met het beleid ofzo, best vaag, maar een vriend van mij heeft nu hele grote kans op A1, maar daardoor in de A2 spelen ze met 3 heren waardoor er altijd een heer mee spelen, en aangezien ik altijd reserve zit met een andere gozer mogen wij hopelijk om en om spelen, dus dat is wel super chill! Welke klasse spelen jullie in de zaal? A1: Overgangsklasse A2: 1e Klasse Maar de A2 word waarschijnlijke dikke fail in de eerste klasse aangezien het team dit jaar 3x slechter is dan de A2 vorig jaar. De A1 moet proberen kampioen te worden, en hopelijk met mij erbij. Ik moet trouwens met de selectie tegen Boekenberg in België, 1 van de betere clubs in België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 Haha, ik heb echt de het mooiste: Ik moet zaterdag thuis oefenwedstrijd tegen GG, en de week daarna competitie en ik begin met een thuiswedstrijd tegen GG, beetje raar geregeld. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 3 november 2009 Auteur Share Geplaatst 3 november 2009 Jullie verliezen toch weer. M'n zusje ftw;c Wij moeten aankomende zondag tegen Sporting Delta A1. Het programma van die dag gaat als volgt: GG A2 - Sporting Delta A2 GG A1 - Sporting Delta A1 GG 2 - Sporting Delta 2 GG 1 - Sporting Delta 1 GG 3 - Sporting Delta 3 Geweldig leuk natuurlijk. Moet reserve staan bij A1, dus waarschijnlijk ook spelen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuarniNL Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 Haha, zijn jullie soms goed bevriend met Sporting Delta? :P Annette de Graaf naar TOP! Kan ze een beetje korfballen? Moet natuurlijk wel weten wat we in huis krijgen! Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten