Goodfella Geplaatst 2 november 2007 Share Geplaatst 2 november 2007 Lijstjes van Jochem, Leandro Davide, Wouter, Dennie91, Sengo en Ginola zijn verwerkt. Goodfella maakt er nog een top 100 van denk ik ? Consider it done ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 die top 8 staat vast, de rest heb ik zomaar wat aangevuld wat voor goede nummers me te binnenkwamen (ik heb maar wat rap rap gepost, want kiezen is zo moeilijk, al weet ik zeker dat ik een deel van men favoriete weer vergeten ben) 1.Led Zeppelin - Stairway To Heaven 2.Deep Purple - Child in Time 3.Queen - Innuendo 4.The Doors - The End 5.Pink Floyd - Echoes 6.The Eagles - Hotel California 7.Alice Cooper - Halo Of Flies 8.Iron Butterfly - In Da Gadda da Vida 9.Guns N' Roses - Sweet Child o' Mine 10.The Who - We Won't Get Fooled Again 11.The Beatles - I Want You (She's So Heavy) 12.Guns N' Roses - November Rain 13.AC/DC - Whole Lotta Rosie 14.Pink floyd - Comfortbably Numb 15.Dire Straits - Sultans of Swing 16.Yes - And You and I 17.Led Zeppelin - Achilles Last Stand 18.Ten Years After - I'm Going Home (live @ woodstock 1969) 19.Queen - The March of the Black Queen 20.Led Zeppelin - Tangerine 21.Supertramp - Fool's Overture 22.Pink Floyd - Money 23.Creedence Clearwater Revival - I Heard It Trough The Grapevine 24.Rush - 2112 25.Queen - Bohemian Rhapsody 26.Black Sabbath - Paranoid 27.The Rolling Stones - Gimme Shelter 28.Grandfunk Railroad - I'm Your Captain 29.Lynyrd Skynyrd - Free Bird (live) 30.Cream - White Room 31.Golden Earring - Radar Love 32.Jetro Tull - Aqualung 33.Led Zeppelin - Dazed & Confused (live) 34.King Crimson - 21st Century Schizoid Man 35.Metallica - Nothing Else Matters 36.Ritchtie Blackmore's Rainbow - Catch The Rainbow 37.Deep Purple - Smoke on the Water 38.Dream Theater - Metropolos; pt I 39.Crosy, Still, Nash & Young - Judy Blues Suite 40.Allman Brothers - Jessica 41.Guns N' Roses - Estranged 42.David Bowie - Station to Station 43.Emerson, Lake & Palmer - Welcome back my friends 44.Peter Frampton - Do You Feel Like I (We) Do 45.Gary Moore - Still got the Blues 46.Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night 47.Simon & Garfunkel - Sound of Silence 48.Alan Parson's Project - Games People play 49.Ram Jam - Black Betty 50.Free - All Right Now Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 November Rain op 12 en 41 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 November Rain op 12 en 41 ;) klote, ik zal het vlug eens aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Toplijst, FcbLover! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Toplijst, FcbLover! Dank je ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Alsjeblieft hier is mijn lijstje ;). Niet iets wat veel voorkomt ;). 1.Frans Ferdinand - Take me Out 2.Good Charlotte - I Don't Wanne Be In Love 3.Queen - Dont Stop Me Now 4.50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technologie 5.U2 - Beautiful Day 6.Queen - Bohemian Rapsody 7.A1 - Take on Me 8.Daddy Yankee ft. Snoop Dogg - Gangster Zone 9.Wisin y Yandel - Rakata 10.PANIC! At The Disco - But It's Better if you Do 11.PANIC! At The Disco - I Write Sins not Tragedies 12.Green Day - Boulevard of Broken Dreams 13.Good Charlotte - I Just Wanna Live 14.Simple Plan - Welcome to My Life 15.Maroon 5 - This Love 16.Keane - This is The Last Time 17.3 Doors Down - Kryptonite 18.Enrique Iglesias - Amigo Vulnerable 19.Keane - Crystall Ball 20.Gavin deGrew - I Don't Wanne Be 21.Justin Timberlake - My Love 22.Linkin Park - Breaking the Habit 23.Nick en Simon - Verloren 24.Jeroen van der Boom - Jij bent zo 25.Acda en de Munnik - Groen als Gras 26.N*SYNC - It's Gonna Be Me 27.Pussycatt Dolls-Sway 28.Red Hot Chilli Peppers - By The Way 29.Queen - I Want To Break Free 30.R-Kelly ft. Wisin y Yandel - Burn it Up 31.Walters & Kazha - The War is Not Over 32.Bow Wow - Let's Get Down 33.The Corrs - Breathless 34.Tommy Lee - Good Times 35.U2 ft. Green Day - The Saints Are Coming 36.Blue - You Make Me Wanne 37.Brian McFadden - Real to Me 38.Fort Minor - Believe Me 39.Gypsy Kings - Volare 40.James Morrison - You Give Me Something 41.John Bon Jovie - It's My Life 42.Kaiser Chiefs - Ruby 43.Nick Carter - I Got You 44.Racoon - Love You More 45.Sean Kingston - Me Love 46. UEFA Champions League Theme 47.Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert 48.Nirvana - Smells Like Teen Spirits 49.Keane - Nothing in My Way 50.Gavin DeGraw - Follow Through Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Nummer zeven, is de band A1, of moet dat Aha zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SKoM Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 1- Breaking Benjamin - Break My Fall 2- Rise Against - Tonight We Dance 3- Metallica - Nothing Else Matters 4- Circus Maximus - Glory of the Empire 5- Foo Fighters - Pretender 6- Metallica - Fade to Black 7- Breaking Benjamin - Diary of Jane 8- Foo Fighters - Best of You 9- 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie 10- Alter Bridge - Come to Life 11- The Dandy Warhols - Bohemian Like You 12- Me First and the Gimme Gimmes - Phantom of the Opera 13- Daughtry - Home 14- Killswitch Engage - My Last Serenade 15- Evanescence - My Tourniquet 16- Aluto - Michi(Violin Version) 17- Sean Stone - The Fighting Priest 18- 3 Doors Down - Kryptonite 19- Rolling Stones (ft. Neptunes) - Sympathy for the Devil 20- System of a Down - Solder Side 21- Tenacious D - Dude 22- Tenacious D - Double Team 23- Guns 'n Roses - Sweet Child O'Mine 24- The Offspring - Can't Get My Head Around You 25- The Offspring - Kids Aren't Alright 26- Breaking Benjamin - Dance with the Devil 27- Nickelback - How You Remind Me 28- Muse - Time is Running Out 29- Incubus - Megalomaniac 30- Green Day - Jesus of Suburbia 31- Oasis - Wonderwall 32- The Clash - I Fought the Law 33- Eric Clapton - Tears in Heaven 34- System of a Down - Lonely Day 35- Daughtry - Over You 36- Queens of the Stone Age - Little Sister 37- 30 Seconds to Mars - The Kill 38- Breaking Benjamin - Blow Me Away(HALO 2 Soundtrack) 39- Eric Clapton - Layla 40- Billy Joel - Piano Man 41- Red Hot Chili Peppers - Road Trippin' 42- System of a Down - Aerials 43- Rise Against - Blood to Bleed 44- Puddle of Mudd - Blurry 45- Puddle of Mudd - Drift & Die 46- Rise Against - Injection 47- System of a Down - Hypnotized 48- Shinedown - Save Me 49- Queens of the Stone Age - In My Head 50- Good Charlotte - The Chronicles of Life and Death Blijft toch lastig om zulke lijsten samen te stellen, maar ik denk dat toch een aardige combinatie is tussen alltime favorites en mijn huidige toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Nummer zeven, is de band A1, of moet dat Aha zijn? De Groep is idd A1, een cover van het lied van Aha ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 helaas is de enige fatsoenlijke cover van reel big fish. a1 is voor dat nummer wat de a-teens voor abba waren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 november 2007 Auteur Share Geplaatst 7 november 2007 4.50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technologie Dit nummer is 2 weken uit ofzo.. vind je dat echt het 4de beste nummer ooit ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 4.50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technologie Dit nummer is 2 weken uit ofzo.. vind je dat echt het 4de beste nummer ooit ? pubers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SKoM Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Ik neem aan dat iedereen nog steeds recht heeft op zijn eigen mening, dus dit is niet echt respectvol zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 je mening posten die zo enorm beinvloedt wordt door de waan van de dag is eigenlijk pure spam iedereen heeft recht op een mening, maar als die mening eigelijk nergens op gebaseerd is dan is het uitten van die mening gewoon vervuiling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Ik neem aan dat iedereen nog steeds recht heeft op zijn eigen mening, dus dit is niet echt respectvol zo. Tja, het is geen belediging hoor. Het is gewoon een feit dat wetenloze kinderen alles goed vinden wat nu gedraaid wordt op de radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Over die cover van A1 ik mag het toch een goed nummer vinden om te horen ? En Ayo Technologie heb ik al iets langer als 2 weken, maar als jullie mij gewetenloos willen noemen okey. Moet ik een nummer 3 jaar luisteren voor ik kan beoordelen of ik het een goed nummer vind? Als ik de muziek van Justin goed vind en ik vind ook dit nummer een goed nummer om te luisteren ben ik dan wetenloos? Als jij dat vind okey, ik vind het gewoon een goed nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 november 2007 Auteur Share Geplaatst 7 november 2007 En Ayo Technologie heb ik al iets langer als 2 weken, maar als jullie mij gewetenloos willen noemen okey. Moet ik een nummer 3 jaar luisteren voor ik kan beoordelen of ik het een goed nummer vind? Als ik de muziek van Justin goed vind en ik vind ook dit nummer een goed nummer om te luisteren ben ik dan wetenloos? Als jij dat vind okey, ik vind het gewoon een goed nummer. Iedereen is vrij zijn eigen lijst te posten, ik ga zelf nooit iemand aanvallen omdat hij bepaalde nummers nomineert ofzo. Dat je een nummer 3 jaar moet luisteren voor je het goed vind. In principe niet, maar je hebt wel een punt hier.. Ik ben van mening dat je geen nummers moet nomineren die pas uit zijn.. die vond je dan erg goed, maar 1 van de beste ooit? Ik ben eens benieuwd of je dat nummers van 50 cent volgend jaar nog bij je beste 50 ooit zou hebben. Ik denk van niet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SKoM Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 je mening posten die zo enorm beinvloedt wordt door de waan van de dag is eigenlijk pure spam iedereen heeft recht op een mening, maar als die mening eigelijk nergens op gebaseerd is dan is het uitten van die mening gewoon vervuiling. Wat loop jij hier nou te blaten dan? Het is geen politiek waar iemand een statement over heeft. Het gaat om het wel of niet mooi vinden van een nummer, moet hij dan zijn mening beargumenteren door aan te geven wat hij mooi vindt aan het nummer? Ga jij dat maar eens doen bij 50 nummers. Verder snap ik het probleem niet van een nummer dat twee weken oud is. Smaak verandert in de loop van de tijd, het zou me dan ook niks verbazen als over 2 weken weer andere nummers in die top 50 van hem staan. Het is en blijft een momentopname voor het grootste gedeelte. @ FcbLover, ik snap dat het geen belediging is, maar als iedereen elkaars lijstje gaat bekritiseren of dergelijke dan blijf je bezig ;) Dat is alles. En als hij in zijn eentje dat nummer nomineert en verder niemand komt het zoiezo niet in de MU Top 50, dus dat maakt dan toch ook weinig uit verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FcbLover Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 @ FcbLover, ik snap dat het geen belediging is, maar als iedereen elkaars lijstje gaat bekritiseren of dergelijke dan blijf je bezig ;) Dat is alles. geen probleem, mijn reactie was dan ook maar beetje flauw ;) Ik zal me inhouden in het vervolg ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 En Ayo Technologie heb ik al iets langer als 2 weken, maar als jullie mij gewetenloos willen noemen okey. Moet ik een nummer 3 jaar luisteren voor ik kan beoordelen of ik het een goed nummer vind? Als ik de muziek van Justin goed vind en ik vind ook dit nummer een goed nummer om te luisteren ben ik dan wetenloos? Als jij dat vind okey, ik vind het gewoon een goed nummer. Iedereen is vrij zijn eigen lijst te posten, ik ga zelf nooit iemand aanvallen omdat hij bepaalde nummers nomineert ofzo. Dat je een nummer 3 jaar moet luisteren voor je het goed vind. In principe niet, maar je hebt wel een punt hier.. Ik ben van mening dat je geen nummers moet nomineren die pas uit zijn.. die vond je dan erg goed, maar 1 van de beste ooit? Ik ben eens benieuwd of je dat nummers van 50 cent volgend jaar nog bij je beste 50 ooit zou hebben. Ik denk van niet :) Dat weet ik niet he ;). Maar dat zullen we volgend jaar wel zien, je kan natuurlijk gelijk hebben. In ieder geval geen ramp voor de mensen die het afkraken als ik de enige ben komt het toch op plaats 3000 ofzo ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 november 2007 Auteur Share Geplaatst 7 november 2007 Verder snap ik het probleem niet van een nummer dat twee weken oud is. Smaak verandert in de loop van de tijd, het zou me dan ook niks verbazen als over 2 weken weer andere nummers in die top 50 van hem staan. Ja, dat is eerder de definitie van de wekelijkste radio Top 50, niet van een top 50 aller tijden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SKoM Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Verder snap ik het probleem niet van een nummer dat twee weken oud is. Smaak verandert in de loop van de tijd, het zou me dan ook niks verbazen als over 2 weken weer andere nummers in die top 50 van hem staan. Ja, dat is eerder de definitie van de wekelijkste radio Top 50, niet van een top 50 aller tijden.. Klopt :P Daarom heb ik zelf wel een Top 50 Aller Tijden gemaakt, voor zover mogelijk. Maar iedereen heeft daar dus een beetje andere gedachte achter zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 7 november 2007 Share Geplaatst 7 november 2007 Wat loop jij hier nou te blaten dan? Het is geen politiek waar iemand een statement over heeft. Het gaat om het wel of niet mooi vinden van een nummer, moet hij dan zijn mening beargumenteren door aan te geven wat hij mooi vindt aan het nummer? Ga jij dat maar eens doen bij 50 nummers. Verder snap ik het probleem niet van een nummer dat twee weken oud is. Smaak verandert in de loop van de tijd, het zou me dan ook niks verbazen als over 2 weken weer andere nummers in die top 50 van hem staan. Het is en blijft een momentopname voor het grootste gedeelte. @ FcbLover, ik snap dat het geen belediging is, maar als iedereen elkaars lijstje gaat bekritiseren of dergelijke dan blijf je bezig ;) Dat is alles. En als hij in zijn eentje dat nummer nomineert en verder niemand komt het zoiezo niet in de MU Top 50, dus dat maakt dan toch ook weinig uit verder. aangeven van 50 nummers waarom ik ze mooi vind? geen probleem. het is wel vergelijkbaar met politiek. als iemand nu a zegt, over twee weken b zegt en over 4 weken c zegt, dan is de waarde van a eigenlijk gewoon gelijk aan 0 (mits er gevraagd wordt om een beetje consistent te zijn). ja, het is een momentopname, maar als die op elk moment compleet anders kan zijn hecht ik er geen waarde aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 8 november 2007 Share Geplaatst 8 november 2007 Laat iedereen lekker zijn lijstje maken. Sommigen vinden bepaalde muziek na 2 weken al goed voor een Top50 notering terwijl ik dat na 25 jaar nog niet vind, en andersom zal dat net zo zijn. In mijn top100/250/500 zal bijvoorbeeld Justin Nozuka ook wel een keer voorkomen terwijl die nummers relatief nieuw zijn en zelfs in de befaamde Top2000 stond Katie Melua met dr 9 miljoen fietsen ergens bovenin omdat het nummer net uit was. Leef en laat leven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten