Simonsav Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 CM/FM Scene Music Top 50 – 2007 Het eindejaar nadert, dus we zijn er weer! Voor het vierde opeenvolgende jaar zullen de verschillende Nederlandstalige CM/FM fora en zijn leden weer verblijd worden met het vooruitzicht op de mooiste muzieklijst van de Benelux. De afgelopen jaren waren grote successen, heel wat mensen maakten hun eigen lijstje en dat leverde telkens een toffe top 50 op. Drie jaar geleden werd de hoogste plaats ingenomen door November Rain van Guns n' Roses, een plaats die het jaar nadien werd ingenomen door Clocks van Coldplay. Daar lieten Axl Rose en co het niet bij en veroverden vorig jaar opnieuw de toppositie. Uiteraard hopen we dat we dit jaar weer evenveel lijstjes mogen ontvangen van jullie allemaal, en dat jullie natuurlijk evenveel plezier beleven in het samenstellen van jullie eigen lijstjes! Hier staat het topic van vorig jaar. Hoe zal alles in z’n werk gaan ? Dat zal in ieder geval niet veel verschillen met de voorbije jaren. Er wordt opnieuw een beroep gedaan op de users van de Nederlandstalige fora uit het CM/FM wereldje. Die fora zijn CMB, Managers United, FMGO, FM Inside en FTR. Bij het samenstellen van je lijst heb je de keuze uit 4 mogelijkheden. Een top 10, top 25, top 50 en top 100. Dit heeft vooral ook te maken met het systeem van puntentelling. Met deze formaten kan ik namelijk een goede verhouding in puntenaantallen doorrekenen. Het systeem staat hieronder duidelijk weergegeven. Net zoals vorig jaar wordt een grotere lijst beter beloond dan een kleine lijst, dit bij wijze van aanmoediging tot lange lijstjes. Ook zoals vorige jaren is er opnieuw een beperking tot het aantal nummers van eenzelfde artiest per lijst. Je kan dus geen top 10 indienen met 6 nummers van dezelfde band bijvoorbeeld. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- => Het is niet verboden een langere lijst te maken! Zo kregen we al een top 500 van Heiko en een top 300 van Gino, en ben ik zelf van plan een top 250 samen te stellen dit jaar. Normaal gezien krijgen de nummers vanaf 101 geen punten meer toegedeeld, tenzij ik nog een goede maatregel vind om dit wel te doen. Ook hier gelden restricties qua aantal nummers per artiest. Je kan in je top 100 maximum 9 nummers van eenzelfde artiest hebben, vanaf 101 valt de regel echter weg en heb je vrije keuze. <= Top 10 ● Maximum 2 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-90-80-...-20-10 Top 25 ● Maximum 3 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-96-92-...-12-8-4 Top 50 ● Maximum 6 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-98-96-...-6-4-2 Top 100 ● Maximum 9 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-99-98-...-3-2-1 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ !! BELANGRIJK !! - Je kunt je eigen lijstje opgeven door het te posten in dit topic. We verzoeken jullie echter wel om je lijstje maar op 1 forum te posten, zodat we geen problemen krijgen met mensen die op verschillende fora posten onder verschillende nicknames. Wil je dan toch op andere fora ook je lijst posten, vermeld dan even erbij dat je (onder een andere naam) al ergens anders postte. - Mensen die vorig jaar al meegestemd hebben, kunnen op elk moment hun lijstje van vorig jaar nog eens terugvragen. Aanvraag via PM, of via MSN. Of je kijkt natuurlijk gewoon in het topic van vorig jaar. - Houd er rekening mee dat dit een lijst Aller Tijden is , en dus geen lijst van je huidige favoriete nummers (recente nummers dus). - Het is overigens ook aan te raden hier even jullie tijd voor te nemen. Zo'n lijstje samenstellen kan best lastig zijn, dus haast en spoed is zelden goed. Maar je kan het natuurlijk nog aanpassen... voór de deadline. - Hou tijdens het stemmen ook rekening met de organisators. Zorg ervoor dat je telkens de juiste artiest en titel opgeeft. Klein voorbeeldje van iets wat een vorige editie voorkwam: iemand gaf Rowwen Hèze – Limburg op en iemand anders stemde op Rowwen Hèze – Kwestie van geduld terwijl dat dus hetzelfde nummer is. Dat soort dingen is alleen maar verwarrend voor ons. - Het kan natuurlijk zijn dat je vorig jaar hard gewerkt hebt om een lijst te maken, en dat je daar dit jaar om bepaalde redenen geen zin in hebt. Dan kun je ook opteren om je lijstje van vorig jaar (die je eigenlijk wel nog steeds goed vindt) opnieuw te gebruiken. Even melden in het topic, of bij mij, en het is zo gedaan. Een exacte deadline heb ik nog niet, maar die ligt meestal rond de 2de/3de week van december! Wees dus op tijd om te stemmen. Wat betreft het aanpassen van een eerder geposte lijst, zorg dat je het altijd meld bij mij, oftewel via PM, op MSN of gewoon in een nieuwe post in dit topic. !! Als je jouw lijstje aanpast zonder het te melden, is de kans bijzonder klein dat ik de wijziging opmerk en dus nog kan aanpassen !! Iedereen dus veel plezier met het samenstellen van zijn lijstje, en wie zich afvraagt wat er vorig jaar zoal in de lijst stond: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2007 CM/FM Scene Music Top 50 – 2007 Het eindejaar nadert, dus we zijn er weer! Voor het vierde opeenvolgende jaar zullen de verschillende Nederlandstalige CM/FM fora en zijn leden weer verblijd worden met het vooruitzicht op de mooiste muzieklijst van de Benelux. De afgelopen jaren waren grote successen, heel wat mensen maakten hun eigen lijstje en dat leverde telkens een toffe top 50 op. Drie jaar geleden werd de hoogste plaats ingenomen door November Rain van Guns n' Roses, een plaats die het jaar nadien werd ingenomen door Clocks van Coldplay. Daar lieten Axl Rose en co het niet bij en veroverden vorig jaar opnieuw de toppositie. Uiteraard hopen we dat we dit jaar weer evenveel lijstjes mogen ontvangen van jullie allemaal, en dat jullie natuurlijk evenveel plezier beleven in het samenstellen van jullie eigen lijstjes! Hier staat het topic van vorig jaar. Hoe zal alles in z’n werk gaan ? Dat zal in ieder geval niet veel verschillen met de voorbije jaren. Er wordt opnieuw een beroep gedaan op de users van de Nederlandstalige fora uit het CM/FM wereldje. Die fora zijn CMB, Managers United, FMGO, FM Inside en FTR. Bij het samenstellen van je lijst heb je de keuze uit 4 mogelijkheden. Een top 10, top 25, top 50 en top 100. Dit heeft vooral ook te maken met het systeem van puntentelling. Met deze formaten kan ik namelijk een goede verhouding in puntenaantallen doorrekenen. Het systeem staat hieronder duidelijk weergegeven. Net zoals vorig jaar wordt een grotere lijst beter beloond dan een kleine lijst, dit bij wijze van aanmoediging tot lange lijstjes. Ook zoals vorige jaren is er opnieuw een beperking tot het aantal nummers van eenzelfde artiest per lijst. Je kan dus geen top 10 indienen met 6 nummers van dezelfde band bijvoorbeeld. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- => Het is niet verboden een langere lijst te maken! Zo kregen we al een top 500 van Heiko en een top 300 van Gino, en ben ik zelf van plan een top 250 samen te stellen dit jaar. Normaal gezien krijgen de nummers vanaf 101 geen punten meer toegedeeld, tenzij ik nog een goede maatregel vind om dit wel te doen. Ook hier gelden restricties qua aantal nummers per artiest. Je kan in je top 100 maximum 9 nummers van eenzelfde artiest hebben, vanaf 101 valt de regel echter weg en heb je vrije keuze. <= Top 10 ● Maximum 2 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-90-80-...-20-10 Top 25 ● Maximum 3 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-96-92-...-12-8-4 Top 50 ● Maximum 6 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-98-96-...-6-4-2 Top 100 ● Maximum 9 nummers van dezelfde artiest. ● Puntenverdeling: 100-99-98-...-3-2-1 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ !! BELANGRIJK !! - Je kunt je eigen lijstje opgeven door het te posten in dit topic. We verzoeken jullie echter wel om je lijstje maar op 1 forum te posten, zodat we geen problemen krijgen met mensen die op verschillende fora posten onder verschillende nicknames. Wil je dan toch op andere fora ook je lijst posten, vermeld dan even erbij dat je (onder een andere naam) al ergens anders postte. - Mensen die vorig jaar al meegestemd hebben, kunnen op elk moment hun lijstje van vorig jaar nog eens terugvragen. Aanvraag via PM, of via MSN. Of je kijkt natuurlijk gewoon in het topic van vorig jaar. - Houd er rekening mee dat dit een lijst Aller Tijden is , en dus geen lijst van je huidige favoriete nummers (recente nummers dus). - Het is overigens ook aan te raden hier even jullie tijd voor te nemen. Zo'n lijstje samenstellen kan best lastig zijn, dus haast en spoed is zelden goed. Maar je kan het natuurlijk nog aanpassen... voór de deadline. - Hou tijdens het stemmen ook rekening met de organisators. Zorg ervoor dat je telkens de juiste artiest en titel opgeeft. Klein voorbeeldje van iets wat een vorige editie voorkwam: iemand gaf Rowwen Hèze – Limburg op en iemand anders stemde op Rowwen Hèze – Kwestie van geduld terwijl dat dus hetzelfde nummer is. Dat soort dingen is alleen maar verwarrend voor ons. - Het kan natuurlijk zijn dat je vorig jaar hard gewerkt hebt om een lijst te maken, en dat je daar dit jaar om bepaalde redenen geen zin in hebt. Dan kun je ook opteren om je lijstje van vorig jaar (die je eigenlijk wel nog steeds goed vindt) opnieuw te gebruiken. Even melden in het topic, of bij mij, en het is zo gedaan. Een exacte deadline heb ik nog niet, maar die ligt meestal rond de 2de/3de week van december! Wees dus op tijd om te stemmen. Wat betreft het aanpassen van een eerder geposte lijst, zorg dat je het altijd meld bij mij, oftewel via PM, op MSN of gewoon in een nieuwe post in dit topic. !! Als je jouw lijstje aanpast zonder het te melden, is de kans bijzonder klein dat ik de wijziging opmerk en dus nog kan aanpassen !! Iedereen dus veel plezier met het samenstellen van zijn lijstje, en wie zich afvraagt wat er vorig jaar zoal in de lijst stond: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2007 En als een modje dit topic even sticky kan maken..:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Done. Als je hulp nodig hebt, hoor ik het wel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jochem Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Ik ben al een poosje bezig met een Top100, dus mijn lijstje kan je binnenkort verwachten. Erg tof dat je dit wéér organiseert. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Ik zal denk ik ook nog wel een lijstje posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 ik ga proberen om een fatsoenlijke top 1000 (geen typfout) te maken..wilde ik toch al een tijdje doen. moet ik de lijst gewoon hier deponeren dan of naar iemand pm'en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Hier neerzetten mag ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 zal leuk zijn voor de leesbaarheid van het topic :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 De mensen slaan die pagina gewoon over als ze dr geen zin in hebben. Meeste zijn echter wel geïnteresseerd denk ik, ik iig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 28 oktober 2007 Share Geplaatst 28 oktober 2007 Ik ook, zal de komende week een lijstje plaatsen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jochem Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 1 Billy Joel - Piano Man 2 Eric Clapton - Tears in Heaven 3 The Eagles - Hotel California 4 Dire Straits - Sultans Of Swing 5 John Lennon - Imagine 6 Dire Straits - Romeo And Juliet 7 The Beatles - Hey Jude 8 Bob Dylan - Hurricane 9 Pink Floyd - Wish You Were Here 10 Alan Parsons Project - Old And Wise 11 Elton John - Tiny Dancer 12 Billy Joel - Goodnight Saigon 13 Kate Bush - Wuthering Heights 14 Dire Straits - Walk Of Life 15 The Beatles - Let It Be 16 Queen - Bohemian Rhapsody 17 Eric Clapton - Wonderful Tonight 18 The Beatles - Yesterday 19 Oasis - Wonderwall 20 Simon And Garfunkel - Bridge Over Troubled Water 21 Queen - Innuendo 22 Bob Dylan - Like A Rolling Stone 23 Coldplay - The Scientist 24 The Beatles - While My Guitar Gently Weeps 25 Dire Straits - Money For Nothing 26 Supertramp - The Logical Song 27 Robbie Williams - Angels 28 Simon And Garfunkel - Sound Of Silence 29 Procol Harum - A Wither Shade Of Pale 30 Radiohead - Street Spirit 31 Bob Dylan - Knockin' On Heavens Door 32 Dire Straits - Telegraph Road 33 Led Zeppelin - Stairway To Heaven 34 The Beatles - Blackbird 35 Guns 'n Roses - November Rain 36 The Verve - Bitter Sweet Symphony 37 Neil Young - Old Man 38 Red Hot Chili Peppers - Road Trippin' 39 David Bowie - Ziggy Stardust 40 Mark Knopfler - What It Is 41 Bob Dylan - Blowin' In The Wind 42 The Beatles - I Am The Walrus 43 Supertramp - Rudy 44 Coldplay - Clocks 45 Simon And Garfunkel - The Boxer 46 U2 - One 47 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue 48 The Moody Blues - Nights In White Satin 49 Fleetwood Mac - Go Your Own Way 50 Louis Armstrong - What A Wonderful World 51 Marvin Gaye - Sexual Healing 52 Dire Straits - Brothers In Arms 53 Rolling Stones - Paint It Black 54 Robbie Williams - She's The One 55 Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge 56 Bruce Springsteen - The River 57 The White Stripes - Seven Nation Army 58 R.E.M. - Losing My Religion 59 Frank Sinatra - My Way 60 Simon And Garfunkel - Mrs. Robinson 61 The Beatles - Something 62 The Doors - Riders On The Storm 63 Marvin Gaye - Lets Get It On 64 Fleetwood Mac - Dreams 65 Bob Dylan - I Want You 66 Sting - Shape of my heart 67 Freddy Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona 68 Supertramp - School 69 Seal - Kiss From A Rose 70 Kate Bush - Running Up That Hill 71 Simon And Garfunkel - El Condor Pasa 72 The Beatles - Eleanor Rigby 73 Sam Cooke - Wonderful World 74 The Scorpions - Wind Of Change 75 Eric Clapton - Layla 76 Supertramp - Crime Of The Century 77 R.E.M. - Everybody Hurts 78 Paul McCartney & Wings - Band On The Run 79 Bob Dylan - Mr. Tambourine Man 80 Fleetwood Mac - Black Magic Woman 81 Otis Redding - Sittin' On The Dock Of The Bay 82 The Beatles - Strawberry Fields Forever 83 Bryan Adams - Summer Of '69 84 Red Hot Chili Peppers - Other Side 85 Billy Joel - She's Always A Woman To Me 86 The Beach Boys - God Only Knows 87 Rolling Stones - Sympathy For The Devil 88 Genesis - Jesus He Knows Me 89 Elvis Presley - In The Ghetto 90 Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love 91 Joe Cocker - You Are So Beautiful 92 Frank Sinatra - Strangers In The Night 93 Robbie Williams - Feel 94 Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds 95 Peter Gabriel - Solsbury Hill 96 David Bowie - Oh! You Pretty Things 97 Queen - Killer Queen 98 The Eagles - Desperado 99 Neil Young - Out On The Weekend 100 David Bowie - Space Oddity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Tiny Dancer gaat bij mij ook hoog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Boes beter geef je dit jaar een lijstje nummers ipv een lijstje smoesjes ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik bekeek net mijn lijstje van de Music Top 50 2005, damn wat een lijstje :D 1.Radiohead - Street Spirit (Fade Out) 2. The Beatles - A Day In The Life 3. The Red Hot Chili Peppers - Sir Psycho Sexy 4. Jeff Buckley - Lover, You Should've Come Over 5. Kate Bush – Wuthering Heights 6. Radiohead - Paranoid Android 7. Kate Bush – Running Up That Hill 8. Damien Rice - I Remember 9. Saybia – Stranded 10. Elliott Smith - King's Crossing 11. Nick Cave and the Bad Seeds - Into My Arms 12. Teitur - I Was Just Thinking 13. Beethoven - Moonlight sonata 14. The Beatles - I Am the Walrus 15. Haydn - Cello Concerto No 1 in C - 3 Allegro 16. Eels – Flyswatter 17. John Frusciante – Carvel 18. Coldplay - Warning Sign 19. Nirvana – Lithium 20. Richard Ashcroft - Science Of Silence 21. The Arcade Fire - Neighborhood # 1 22. Nada Surf - Killian's Red 23. Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas 24. Jimi Hendrix - Voodoo Chile 25. Jacques Brel – Marieke 26. Nick Cave & The Bad Seeds - Lime Tree Arbour 27. Sigur Ros – Glosoli 28. The Red Hot Chili Peppers – Otherside 29. Antony and the Johsons – Hope There’s Someone 30. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 31. Nada Surf - Killian's Red 32. Oasis - Champagne Supernova 33. Dire Straits - Money for Nothing 34. John Frusciante - The Days Have Turned 35 Elliott Smith - Waltz #2 36 Richard Ashcroft - Check The Meaning 37. Gravenhurst - I Turn My Face to the Forest Floor 38. Bob Marley - Survival 39. Pixies - Debaser 40. John Frusciante - Untitled #3 41. Patrick Wolf - the childcatcher 42 Jimi Hendrix - Bleeding Heart 43. System of a Down - Chop Suey 44. Josh Ritter - Kathleen 45. Jasper Steverlinck - It Must Be Love 46. Mercury Rev - The Dark Is Rising 47. Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes 48. Limp Bizkit - Nookie 49. The Beach Boys – Surfing USA 50. Skik – Op fietse Vandaag als ik even een leerpauze heb begin ik aan die van dit jaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 1. Coldplay - The Scientist 2. Paolo Nutini - Last Request 3. Tokio Hotel - Monsoon 4. Mumm-Ra - Out Of The Question 5. Bloc Party - Kreuzberg 6. Fabrizio Moro - Pensa 7. Negramaro - L'Immeso 8. Snow Patrol - Run 9. Alicia Keys - Fallin 10. Coldplay - Clocks 11. Jose González - Heatbeats 12. The Killers - When You Where Young 13. Maxïmo Park - Books From Boxes 14. Mika - Grace Kelly 15. The Kooks - Naive 16. Verdena - Canos 17. Tribalistas - Velha Infancia 18. The Hoosiers - Worried About Ray 19. Cat Power - The Greatest 20. U2 - Pride (in the name of love) 21. Hot Hot Heat - Outta Heart 22. Maria Rita - Cara Valente 23. Bloc Party - Helicopter 24. Paolo Nutini - Rewind 25. Muse - Starlight 26. The Killers - Read My Mind 27. My Chemical Romance - I Don't Love You 28. Panic! At The Disco - I Write Sins No Tragedies 29. I Gemelli - Diversi - Tu Corri 30. Hard-Fi - Suburban Knights 31. Kate Nash - Foundations 32. Cassie - Me & You 33. Nelly Furtado - Try 34. Coldbie Caillat - Bubbly 35. U2 - The Sweetest Thing 36. Gabriel Rios - Broad Daylight 37. Jamie Cullum - All At Sea 38. RHCP - Snow 39. Norah Jones - Sunrise 40. Missy Higgins - Where I Stood 41. Michael Buble - Feeling Good 42. Coldplay - Amsterdam 43. Paolo Nutini - White Lies 44. Jamiroquai - Seven Days In Sunny June 45. Corrine Bailey Rae - Put Youre Records On 46. Verdena - Luna 47. Carel Kraayenhof - Adios Nonino 48. The Sheer - Understand 49. Biagio Antonacci - Sognami 50. Hoobastank - The Reason Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 1. Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis - Een wereld zonder jou 2. THC - Je bent niet alleen 3. Andre Hazes - Bedankt mijn vriend 4. Aerosmith - I dont wanna miss a thing 5. Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn 6. Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan 7. Acda en de Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen 8. 2pac - Dear mama 9. Volumia - Afscheid 10. Michael Buble - Home Zo dacht ik, probeer hier maar eens aan te tippen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik ben ook bezig. Eerst de top 300 van vorig jaar even volledig maken, dan aan de nieuwe beginnen. 5 nieuwe nummers in de top 10! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2007 Zo dacht ik, probeer hier maar eens aan te tippen Ja dat wordt echt moeilijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucas Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik ben ook begonnen met een lijstje, maar het is lastiger dan ik dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Waarom is het dit jaar een top 50 en niet meer 100? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Traditioneel wordt de top 50 uitgezonden, en in de dagen daarvoor afgeteld van 100 naar 51. Zo ook dit jaar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2007 Waarom is het dit jaar een top 50 en niet meer 100? Het is altijd een top 50, maar de nummers 100 tot 51 worden ook elk jaar gepresenteerd, als een soort "opwarmer" voor de top 50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 29 oktober 2007 Share Geplaatst 29 oktober 2007 Timing Simon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 1. Roads - Portishead 2. TROY - Pete Rock & CL Smooth 3. Retrospect for life - Common 4. Vienna - Ultravox 5. Half Day Closing - Portishead 6. Cherry Blossom Girl - Air 7. Blue Monday - New Order 8. You Got Me - The Roots 9. Stem/Long Stem - DJ Shadow 10. Mad About You - Hooverphonic 11. How Can We Hang On To A Dream - Tim Hardin 12. My Way - Frank Sinatra 13. I Aint No Joke - Eric B & Rakim 14. Come Clean - Jeru The Damaja 15. Miss World - Flunk 16. Perfect Day - Lou Reed 17. Vanmorgen Vloog Ze Nog - Robert Long e.a. (Tsjechov) 18. Twist In My Sobrierty - Tanita Tikaram 19. Children's Story - Slick Rick 20. You Never Know (feat Jean Grae) - Immortal Technique 21. This Is A Test - Paris 22. Anak - Freddy Aguilar 23. All I Need - Air 24. So What'cha Sayin - EPMD 25. Brass Monkey - Beastie Boys 26. Give The Drummer Some - Ultramagnetic MC's 27. Humming - Portishead 28. Glorybox- Portishead 29. Sexy Boy - Air 30. Take A Walk - Masta Ace 31. Suzanne - Leonard Cohen 32. Play Dead - Björk 33. Afrika Shox - Leftfield 34. You'll Never Walk Alone - Gary & The Pacemakers 35. Smack My Bitch Up - The Prodigy 36. The Tower - Ice T 37. 3030 - Deltron 3030 38. Kein Zurick - Wolfsheim 39. Lullaby - The Cure 40. All Caps - Madvillain 41. Hands Of A Stranger - Hard Knocks 42. I Lie And I Cheat - Won Ton Ton 43. Musica E - Eros Ramazotti 44. Mia - Gorki 45. Zwarte Koffie - Jawat feat. Opgezwolle 46. The Night The Earth Cried - Gravediggaz 47. Angel - Massive Attack 48. It's A Sin - Pet Shop Boys 49. The End Of The World - Skeeter Davis 50. The Power of Love - Frankie Goes To Hollywood 51. Voor Haar - Frans Halsema 52. I Used To Love H.E.R. - Common 53. The Formula - The D.O.C. 54. Nuthin' But A G Thang - Dr.Dre 55. Represent - Nas 56. Echte Pijn - Osdorp Posse 57. Luchini - Camp Lo 58. The Cause Of Death - Immortal Technique 59. Dance With The Devil - Immortal Technique 60. Ella, Elle L'a - France Gall 61. Army of Me - Björk 62. Teardrop _ Massive Attack 63. Ce Matin La - Air 64. Mysterons - Portishead 65. World War III - Gunshot 66. Ruff Karnage - Silver Bullet 67. Hurt - Christina Aguilera 68. A Forest - The Cure 69. E.T. The Extra Terrestrial - Outkast 70. 5 Dolla Nigga _ Slaughter Rico 71. The Man To Praise - Percee P 72. Voices - Godfather Don fest Kool Keith 73. Electric Relaxation _ A Tribe Called Quest 74. Routine - Urban Dance Squad 75. Belfast Child _ Simple Minds 76. Redemption SOng - Bob Marley 77. All The Things (Your Man Won't Do) - Joe 78. The City Sleeps - Mark Griffin (MC 900 Ft. Jesus) 79. Bang Bang (My Baby Shot Me Down) - Nancy Sinatra 80. Ready To Die - Notorious B.I.G. 81. In Rime - John Frusciante 82. Daylight - Aesop Rock 83. Once Upon A Time In The West - Ennio Morricone 84. Das Boot - U 96 85. Alone In Kyoto - Air 86. Orchard Road - Leo Sayer 87. Coming Around Again - Carly Simon 88. Eve Of The War - Jeff Wayne 89. Max - Paolo Conte 90. Such A Shame - Talk talk 91. You Played Yourself - Jeru The Damaja 92. Famous And Dany (like Amos'N'Andy) - Disposable Heroes of Hiphoprisy 93. Splash - Masta Ace 94. Vriendschap - Het Goede Doel 95. Over De Muur - Het Klein Orkest 96. The Logical Song - Supertramp 97. Save A Prayer - Duran Duran 98. Fool's Overture - Supertramp 99. Lavender - Marillion 100. Mad Izm - Channel Live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten