Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Kom dan naar Stormrage:D

Hij's binnen, was de laatste, wel echt kakkers daar hoor, 35€:cab:.. Normaal 29:evil:.. Nu instaleren en een DK maken :D!

Ik kom maar eens naar Stormrage dan.. haha!

Waar zit je? Horde / Alliance?

[edit]

Terug gevonden... Alliance...

K wil wel eens wat starten op Horde..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hunter & Paladin zijn mijn favorieten, gevolgd door Warrior en Shaman (Enhancement, mijn eerste 70). Druid en Priest vind ik ook best tof. Mage en Rogue speel ik af en toe , maar niet echt enthousiast meer. Death Knight is iets nieuws, heb er amper vijf levels mee gespeeld, maar ik vond em niet tof. Warlock vind ik het saaist. Het hele DoT-systeem is boring voor mij. Warlock heb ik maximaal tot level 25 ofzo gelvl'd, de rest, euhm, een pak hoger :D

Oh ja, Lok'tar Ogar, for the horde. Vooral dan Troll, Tauren en Belf liefhebber, en UD-hater :) Als ik ooit terug Alliance speel, zal het een dwarf of draenei zijn. Die laatste ziet er trouwens echt zalig uit in plate-armor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En level 65 is een feit :oops:..

Heb trouwens als DK wel proffesions genomen om geld te verdienen, skinning en mining alleen die zijn nog vet laag en kan niks skinnen en mining waar ik nu ben enzo, dan is het wel weer kut als je op level 55 begint..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tips voor beginnende spelers??

Die gold-tip van Rinus zeker volgen :)

Daarnaast is een goeie guild, eentje met mensen van jouw level, erg handig. Er zijn op elke server wel "leveling guilds" dus zo eentje vind je wel. Dan heb je snel de sociale smaak van het game te pakken :)

Hét belangrijkste is geniet! Ga niet naar 80 rushen, ge moet gewoon op je eigen tempo plezier hebben, anders is er niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn professionels zijn mining en blacksmitting speel 2 weekjes maar niet te lang hoor ben ook pas lvl 19

Welke class? Want Mining en Blacksmithing zijn enkel goed voor Paladin en Warriors :) (of DK maar die heb je niet gezien het level). De andere classes kunnen toch geen plate dragen en voor de wapens moet je het ook niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites