WiWa Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ik heb het nog nooit gedaan dus kan niet helpen. :( Vijf dagen lijkt me wel lang :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ik vind Death Knights niet zo tof. Staan zelfs voorlaatste in mijn lijst qua favoriete class. Ik vind leuke klassen: Mage, Warlock, Death Knight. niet geweldig en niet saai vind ik: Druid, Warrior, Rogue, Hunter Mindere klassen vind ik: Paladin, Priest, Shaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Favoriet nr1: BM Hunter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Kom dan naar Stormrage:D Hij's binnen, was de laatste, wel echt kakkers daar hoor, 35€:cab:.. Normaal 29:evil:.. Nu instaleren en een DK maken :D! Ik kom maar eens naar Stormrage dan.. haha! Waar zit je? Horde / Alliance? [edit] Terug gevonden... Alliance... K wil wel eens wat starten op Horde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Draenei Death Knight _O_ Gravit, waarom nou weer Horde.. Allicance:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Omdat ik alles al op Alliance heb, en ik wil ook wel eens klappen uitdelen met een Orc / Blood Elf / Undead enzo :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 30 december 2008 Share Geplaatst 30 december 2008 Hunter & Paladin zijn mijn favorieten, gevolgd door Warrior en Shaman (Enhancement, mijn eerste 70). Druid en Priest vind ik ook best tof. Mage en Rogue speel ik af en toe , maar niet echt enthousiast meer. Death Knight is iets nieuws, heb er amper vijf levels mee gespeeld, maar ik vond em niet tof. Warlock vind ik het saaist. Het hele DoT-systeem is boring voor mij. Warlock heb ik maximaal tot level 25 ofzo gelvl'd, de rest, euhm, een pak hoger :D Oh ja, Lok'tar Ogar, for the horde. Vooral dan Troll, Tauren en Belf liefhebber, en UD-hater :) Als ik ooit terug Alliance speel, zal het een dwarf of draenei zijn. Die laatste ziet er trouwens echt zalig uit in plate-armor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 december 2008 Share Geplaatst 30 december 2008 Oke Fazio (Draenei DK) is nu gewoon me main hoor, 50 meer dps, uber wapens, te ver uitzien en hunter verveelde toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 december 2008 Share Geplaatst 30 december 2008 Op mijn server heeft een gekke gozer 2 Blood elf bandit masks voor 25G op de AH gezet.. ze zijn nu van mij. Ik gooi ze straks of over een paar dagen voor 900G op de AH. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 december 2008 Share Geplaatst 30 december 2008 Die zijn hier helemaal niet zo veel waard..:p Level60 nu, Death Knight is echt leuk:) Outland leveld echt veel sneller en veel meer gold voor quest, meer exp en de monsters droppen 5x zo veel zilver:D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 1 januari 2009 Share Geplaatst 1 januari 2009 Aangezien vandaag alles plat ligt heb ik het lot even een stukje geholpen en heb ik.. WC III en FT via de digitale lettertjes en nummertjes binnen gehaald. :m: Wil toch een stuk lore kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Flex Geplaatst 2 januari 2009 Share Geplaatst 2 januari 2009 Eindelijk WotLK gehaald en gelijk verder gaan levelen. Ding 71-72! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 januari 2009 Share Geplaatst 3 januari 2009 Ben nu een Shaman Alt aan het levelen. Verveel me. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 januari 2009 Share Geplaatst 3 januari 2009 Ik heb der effe geen kracht meer voor :w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 januari 2009 Share Geplaatst 3 januari 2009 Gravit, je bent nooit online of zit je alweer op ander server:p? Net level 64 geworden, en heb 2113 gehit op een level 1 slang maar dat boeit niet:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 januari 2009 Share Geplaatst 3 januari 2009 Ik speel effe niet haha.. Heb der effe geen kracht meer voor.. lol... Dat lvlen gaat zo verdomd traag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 januari 2009 Share Geplaatst 3 januari 2009 De verveling sloeg deze week echt hard toe. Komt denk ik omdat mijn guild dood is. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 Tips voor beginnende spelers?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 Tips voor beginnende spelers?? Voor 'snel geld' neem skinning/mining/herbalism. Je kan er maar twee van nemen. Dit zijn 'gather' proffesions. Heb vooral veel plezier, maar pas op dat je niet teveel WoW-ed. Verveling kan snel toeslaan. :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 En level 65 is een feit :oops:.. Heb trouwens als DK wel proffesions genomen om geld te verdienen, skinning en mining alleen die zijn nog vet laag en kan niks skinnen en mining waar ik nu ben enzo, dan is het wel weer kut als je op level 55 begint.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 Tips voor beginnende spelers?? Die gold-tip van Rinus zeker volgen :) Daarnaast is een goeie guild, eentje met mensen van jouw level, erg handig. Er zijn op elke server wel "leveling guilds" dus zo eentje vind je wel. Dan heb je snel de sociale smaak van het game te pakken :) Hét belangrijkste is geniet! Ga niet naar 80 rushen, ge moet gewoon op je eigen tempo plezier hebben, anders is er niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik2850 Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 mijn professionels zijn mining en blacksmitting speel 2 weekjes maar niet te lang hoor ben ook pas lvl 19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 4 januari 2009 Share Geplaatst 4 januari 2009 mijn professionels zijn mining en blacksmitting speel 2 weekjes maar niet te lang hoor ben ook pas lvl 19 Welke class? Want Mining en Blacksmithing zijn enkel goed voor Paladin en Warriors :) (of DK maar die heb je niet gezien het level). De andere classes kunnen toch geen plate dragen en voor de wapens moet je het ook niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Gok warrior, zijn de meeste beginnelingen;) En level 66 is een feit:oops:, 4x in 3 dagen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 5x in 4 is nu ook een feit:oops: Wat screens, doe ze in spoiler want ik speel op een te groot beeld vandaar: [spoiler=groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten