Rinus Geplaatst 25 december 2008 Share Geplaatst 25 december 2008 Wil ergens op een nieuwe server een nieuwe char beginnen.. Iemand wat suggesties ? Thunderhorn, Alliance (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 december 2008 Share Geplaatst 25 december 2008 Wil ergens op een nieuwe server een nieuwe char beginnen.. Iemand wat suggesties ? Stormrage, Alliance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Lightning's Blade, niet te druk, niet te rustig, beetje gemiddeld. Hele behulpsame mensen en het is een RPPVP server. Dat is chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Heerlijk dat veilen op de AH. Sommige mensen verkopen zetten 150G op Buyout maar vergeten de 'Bid' prijs. Dus je kan voor minder dan 1 gold een item kopen en verkopen voor 150 gold :D Profit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Flex Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Zijn er mensen hier die op de server Hellscream spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Heb inmiddels mijn Death Knight gelvlt, hij begint op 55 en hij is nu 59. Erg leuke class maar wel een beetje overpowered. En jammer dat bijna iedereen een Death Knight heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Ik ga denk ik van Server veranderen. Thunderhorn is Twink troep. Heb liever een server waar alle prijzen een beetje realistisch zijn. In principe maakt het niet uit. Alle blauwe items heb ik voor veel geld kunnen verkopen, alleen die verrekte prijzen voor andere items zijn ook weer zo duur. :( Ik denk dat ik mijn char naar een andere server laat overzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Stormrage is gewoon perfect:) Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Stormrage is gewoon perfect:) Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu. Doorspelen!! Als je nu doorspeelt kun je naar Outlands, dan nog even doorbijten en ben je in notime lvl 80. Je was net als mij ik gaf ook te snel op als de verveling toe sloeg. :m: Zoals vandaag bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ja, 50-58 is zowat het ergste levelgebied in heel het spel. Geraak je daar door, dan is 80 zeer dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Flex Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Stormrage is gewoon perfect:) Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu. Ik kan begrijpen dat het nu verveelt, maar probeer nog even 3 levels hoger te komen. Dan kun je naar Outlands en dan begint het spel weer helemaal opnieuw. Items die veel beter zijn, veel meer exp die je krijgt, meer gold bij looten en quests, veel nieuwe gebieden en mooie dungeons. Ik zou zeggen hou even vol, level tot 58 en ga vervolgens door tot de 80. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ik heb nog een lvl 60 Troll Hunter, kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 :m:! Ik zal wel proberen door te gaan, denk ik:) Trouwens, kan je nou op level 60 al vliegen op een mount of niet:p? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Nee, vliegen is pas op level 70 voor iedereen, behalve druids. Die kunnen flight form op level 68 kopen. En dan kan je enkel in Outland vliegen. In Northrend moet je 77 zijn vooraleer je daar kan vliegen. Op Azeroth zelf kan je nooit vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Flex Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Nee, vliegen is pas op level 70 voor iedereen, behalve druids. Die kunnen flight form op level 68 kopen. En dan kan je enkel in Outland vliegen. In Northrend moet je 77 zijn vooraleer je daar kan vliegen. Op Azeroth zelf kan je nooit vliegen. Toch blijf ik dat eeuwig zonde vinden dat je niet Azeroth kan vliegen. Reizen duurt daar toch redelijk lang (zelfs voor mij als mage). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 met de teleports/portals van een mage kan je overal snel zijn, in mijn questgebied plaats ik mijn Heartstone en als ik ergens anders moet zijn teleport/portal ik en dan is het meestal maar heel kort vliegen vanuit daar. Inmiddels me DK van 59 naar 60 gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Azeroth is gewoon niet gemaakt om in te vliegen :) Het zou vol "gaten" zitten tussen de zones in maar ook gewoon elders. Het landschap vloeit niet in elkaar zoals Outland en Northrend-zones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ook al heb je gelijk WiWa, het blijft jammer:) Net nog ff op Hunter gezeten, nu ongeveer 3/5 xp bar. Ga nu WotLK kopen, tot zo:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Flex Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ook al heb je gelijk WiWa, het blijft jammer:) Net nog ff op Hunter gezeten, nu ongeveer 3/5 xp bar. Ga nu WotLK kopen, tot zo:) Feeling jeaulous...ik ga toch ook maar binnenkort WotLK kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Heb WotLK al :m: Ik denk eraan om mijn char te emigreren naar Terrokar of Azuremyst. Zijn nieuwe servers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 <<< mijn Death Knight. Heb net even Blood Furnace gedaan en makkelijk gelukt. Ik doe alleen vrij weinig dmg vergeleken met andere death knights.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Hehe, ik ga voorlopig nog geen Wotlk kopen.. Het levelen schiet niet echt op haha.. En in je eentje is der ook niet veel aan.. ben meer een party player zeg maar ahahah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Kom dan naar Stormrage:D Hij's binnen, was de laatste, wel echt kakkers daar hoor, 35€:cab:.. Normaal 29:evil:.. Nu instaleren en een DK maken :D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Ik vind Death Knights niet zo tof. Staan zelfs voorlaatste in mijn lijst qua favoriete class. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 december 2008 Share Geplaatst 29 december 2008 Iemand weleens zijn char overgezet naar een andere server? Hoe lang deed Blizz daarover? ik lees in de FAQ's dat het 5 dagen kan duren maar volgens vrienden is het in een uurtje gepiept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten