Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ik ga denk ik van Server veranderen. Thunderhorn is Twink troep. Heb liever een server waar alle prijzen een beetje realistisch zijn. In principe maakt het niet uit. Alle blauwe items heb ik voor veel geld kunnen verkopen, alleen die verrekte prijzen voor andere items zijn ook weer zo duur. :( Ik denk dat ik mijn char naar een andere server laat overzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stormrage is gewoon perfect:)

Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu.

Doorspelen!! Als je nu doorspeelt kun je naar Outlands, dan nog even doorbijten en ben je in notime lvl 80. Je was net als mij ik gaf ook te snel op als de verveling toe sloeg. :m: Zoals vandaag bijna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stormrage is gewoon perfect:)

Hunter nu level 55, begint nu wel te vervelen, erg jammer;(.. Morgen WotLK kopen en DK maken, lijkt me wel lache(dik overpowerd trouwens, die dk's). Heb nu uit verveling een Dwarf Priest gemaakt wel leuk, level 6 nu.

Ik kan begrijpen dat het nu verveelt, maar probeer nog even 3 levels hoger te komen. Dan kun je naar Outlands en dan begint het spel weer helemaal opnieuw. Items die veel beter zijn, veel meer exp die je krijgt, meer gold bij looten en quests, veel nieuwe gebieden en mooie dungeons. Ik zou zeggen hou even vol, level tot 58 en ga vervolgens door tot de 80.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, vliegen is pas op level 70 voor iedereen, behalve druids. Die kunnen flight form op level 68 kopen.

En dan kan je enkel in Outland vliegen. In Northrend moet je 77 zijn vooraleer je daar kan vliegen. Op Azeroth zelf kan je nooit vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, vliegen is pas op level 70 voor iedereen, behalve druids. Die kunnen flight form op level 68 kopen.

En dan kan je enkel in Outland vliegen. In Northrend moet je 77 zijn vooraleer je daar kan vliegen. Op Azeroth zelf kan je nooit vliegen.

Toch blijf ik dat eeuwig zonde vinden dat je niet Azeroth kan vliegen. Reizen duurt daar toch redelijk lang (zelfs voor mij als mage).

Link naar opmerking
Deel via andere websites