Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Vroeger had ik toch meer 'feeling' met de hele sfeer en het spel in WoW. Het is allemaal nogal behoorlijk simpel geworden. De toevoeging van de Dungeon Tool is handig, maar zorgt ook voor makkelijke exp. Je ziet veel minder van de content, omdat je overal doorheen vliegt. Toen ik eindelijk met mijn eerste alt naar Outlands mocht, was ik na twee gebieden alweer klaar om naar Northrend te gaan...

Buiten dat gisteren weer een beetje gegamed. Mijn tank pala weer een level up (40 momenteel). En mijn alt priest (lvl 70) weer wat laten levelen op mining en jewelcrafting. Op mijn main ben ik momenteel redelijk uitgekeken. Het enige wat ik echt nog wil doen is de Lich King neerhalen, maar hiervoor heb ik geen tijd. De raid duurt hiervoor te lang en past niet in mijn tijdsindeling. Misschien als Cata uit is er even doorheen knallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel voornamelijk op Twillight Hammer.

Zit nu Alliance maar wil ook wel iets op Horde gaan maken. Aangezien de Alliance me een beetje me strot uit komt. Veel 15-16 jarige knulletjes.. Terwijl Horde toch meer volwassen spelers heeft naar mijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb heeeeeel lang geleden even horde gespeeld, maar als jullie opnieuw gaan beginnen wil ik ragnaros aanbevelen, altijd veel nederlanders gezeten maar of ze er nog zitten weet ik niet. tevens heb ik daar nog altijd een alt van lvl 10 met 4K gold staan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehe.. Ja.. Heb het een beetje tot leven geschopt :oops:

Speelde je Alliance of Horde? :m:

Horde in eerste instantie, daarop alles gecleared pre-ICC (dus Ulduar, TOC etc) daarna naar m'n vanilla realm gegaan, Alliance gererolled en de nummer 1 guild gejoined. Daar Lich King heroic 25 gekilled, en daarna had ik het spel voor m'n gevoel wel uitgespeeld.

Main

Alt

Maarja, heb ook nog beta maar daar heb ik nog amper tijd ingestoken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die "vaktermen" zeggen me even niets joh :oops:

Ben pas nieuw in WoW he :m:.

Horde lijkt me wel leuker dan Alliance..

Kom anders naar Twillight Hammer. Ik speel het ook niet zo superveel namelijk.

Ik heb nog iedere dag spijt als haren op m'n hoofd dat ik ben geswitched naar Alliance. Horde is te vet, maar om nu wéér 10 chars te faction changen & server transferren schiet gewoon niet op.

Misschien kom ik wel ff met je meedoen ja, gewoon for old times sake.

En Rinus, valt wel mee hoor. Gewoon teveel tijd over de laatste maanden/jaren :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog iedere dag spijt als haren op m'n hoofd dat ik ben geswitched naar Alliance. Horde is te vet, maar om nu wéér 10 chars te faction changen & server transferren schiet gewoon niet op.

Misschien kom ik wel ff met je meedoen ja, gewoon for old times sake.

En Rinus, valt wel mee hoor. Gewoon teveel tijd over de laatste maanden/jaren :-D

Gewoon doen.. Samen op Horde beginnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites