Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Mijn handen jeuken weer naar WoW! Ik heb het een paar maanden geleden een tijd lang gespeeld (toen zat ik een tijdje in die MU guildXD), alleen las ik de storyline meer dan dat ik aan het spelen was:-D Toch weer is flink denken aan nieuw geldpotje voor WoW:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt chil dat nieuwe dungeon systeem hoor, maar wel lelijk dat je nooit meer contact kan hebben met gasten uit andere realms. Heb net in een paar uur tijd een stuk of 10 instances met de zelfde healer + tank gedaan, 't zijn beide wel aardige gozers en chil om nog een keer mee te party'en maar nu kan ik ze nooit meer spreken. Op friendlist zetten kan niet, en whisperen ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch logisch aangezien op elke realm andere prijzen gelden?

Idd dat vind ik niet zo gek. Wat wel raar is dat quest item die nodig zijn ook niet getrade kunnen worden. Ik deed laatst Uldaman, en daar heb je zeg maar 2 items waarvan je er samen 1 moet maken en daar dan een boss mee kan spawnen. Helaas had ik er 1, en iemand anders de andere. Ze waren niet soulbound, maar konden ze niet traden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste WoW spelers,

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=25205

Hier is een topic over een bijzondere MMO van Star Wars. Tevens zijn er een paar bijzondere eigenschappen aan toegevoegd zoals een dialogen systeem tijdens de filmjes, heeft iedereen in het spel een stem (spel is fully voiced) en een cover systeem voor de mensen die een geweer gebruiken. Dus mensen die van MMO's houden, neem een kijkje in dit topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele nette character Rinus. Ik lees btw ook dat er best veel nog geen 80 hebben hier maar steeds opnieuw beginnen, je moet gewoon ff 1 character tot 80 levelen, dan word je alles duidelijk en weet je ook wat je wil. Damn, ik krijg ook weer zin om te gaan WoWen:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik jou was zou ik die DK even gaan AV'en en wat quests gaan doen tot 80. Dan kom je er vanzelf achter wat je nou echt wilt. Mij beviel het raiden niet echt op een of andere manier, het enige wat ik leuk vond was klote op allerlei manieren en een nieuwe char. levelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites