Alessandro Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Mijn handen jeuken weer naar WoW! Ik heb het een paar maanden geleden een tijd lang gespeeld (toen zat ik een tijdje in die MU guildXD), alleen las ik de storyline meer dan dat ik aan het spelen was:-D Toch weer is flink denken aan nieuw geldpotje voor WoW:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Zou tof zijn :) Ik ben inmiddels bijna level 37. Instances + beetje questen tussendoor is wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Echt chil dat nieuwe dungeon systeem hoor, maar wel lelijk dat je nooit meer contact kan hebben met gasten uit andere realms. Heb net in een paar uur tijd een stuk of 10 instances met de zelfde healer + tank gedaan, 't zijn beide wel aardige gozers en chil om nog een keer mee te party'en maar nu kan ik ze nooit meer spreken. Op friendlist zetten kan niet, en whisperen ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Hehe gisteren: Ony 25 OS 10 VOA 10 gedaan. :D Echt oppermachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 en het feit dat je niets kan ruilen (geld en stuff) buiten conjured items en die bind when picked up is ook erg stom ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Dat is toch logisch aangezien op elke realm andere prijzen gelden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Dat is toch logisch aangezien op elke realm andere prijzen gelden? Idd dat vind ik niet zo gek. Wat wel raar is dat quest item die nodig zijn ook niet getrade kunnen worden. Ik deed laatst Uldaman, en daar heb je zeg maar 2 items waarvan je er samen 1 moet maken en daar dan een boss mee kan spawnen. Helaas had ik er 1, en iemand anders de andere. Ze waren niet soulbound, maar konden ze niet traden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 ik ben LVL 80!!!!!! jihaaa =D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Beste WoW spelers, http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=25205 Hier is een topic over een bijzondere MMO van Star Wars. Tevens zijn er een paar bijzondere eigenschappen aan toegevoegd zoals een dialogen systeem tijdens de filmjes, heeft iedereen in het spel een stem (spel is fully voiced) en een cover systeem voor de mensen die een geweer gebruiken. Dus mensen die van MMO's houden, neem een kijkje in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NmD Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 en het feit dat je niets kan ruilen (geld en stuff) buiten conjured items en die bind when picked up is ook erg stom ;( Blame the goldsellers :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Gister van 67 naar 70 geleveld hehe, lang leve dubbel exp. Heb in die drie levels zo'n 400g verdiend, dus dat gaat lekker. Ik ga vandaag denk ik ff aan m'n profs werken, want daar kan je volgens mij guildies 1k mee verdienen in 70 tot 80. Fazio: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormrage&n=Fazio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 leuke DK Stefan., dit is ondertussen mijn na enkele Heroics :) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=%C3%9Cbernoob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Kan je eens een screentje geven hoe jij je Unholy talents hebt verdeeld :)? EDIT: Ow dat kan je ook gewoon daar zien hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Zonet 40 gehit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 januari 2010 Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik had gister m'n mining en skinning omhoog gehaald naar 300, en heb alles bij elkaar nu iest van 600g verdiend + heb nog iets van 150 thorium ores :-D Zit nu rond de 1k g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 2 januari 2010 Share Geplaatst 2 januari 2010 Vandaag nieuw poppetje aan gemaakt. Ik dacht ik heb nu een alliance poppetje dus ik dacht tis wel leuk om ook een horde te hebben. Heb nu dus een Tauren Druid van lvl8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 januari 2010 Share Geplaatst 2 januari 2010 ICC10 doen. ;) Ben al hard op weg om de top te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 januari 2010 Share Geplaatst 3 januari 2010 Rinus vertel eens wat meer over je char, post 'm anders ff via eu.wowarmory.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 januari 2010 Share Geplaatst 3 januari 2010 Gisteren gewoon ff 6 uur ICC gedaan.. Toen was het alweer 6 AM.. konden we de endbaas maar niet verslaan.. :P Wel toffe items gekregen en een heel hoop kennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 januari 2010 Share Geplaatst 3 januari 2010 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Urhonar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 4 januari 2010 Share Geplaatst 4 januari 2010 Hoppa level 11 met Aquile, een heldhaftige Gnome Mage :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 Hele nette character Rinus. Ik lees btw ook dat er best veel nog geen 80 hebben hier maar steeds opnieuw beginnen, je moet gewoon ff 1 character tot 80 levelen, dan word je alles duidelijk en weet je ook wat je wil. Damn, ik krijg ook weer zin om te gaan WoWen:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik ben nu weer mijn hunter aan het levelen :cab: Ik weet echt niet wat ik wil. Ik heb nu een level: 57 Hunter, 72 DK, 19 Mage, 40 Warlock, 7 Priest en 1 Warrior :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 Als ik jou was zou ik die DK even gaan AV'en en wat quests gaan doen tot 80. Dan kom je er vanzelf achter wat je nou echt wilt. Mij beviel het raiden niet echt op een of andere manier, het enige wat ik leuk vond was klote op allerlei manieren en een nieuwe char. levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik heb die DK net van 67 tot 72 geleveld, maar vind er echt geen reed aan. Deed het eigenlijk meer om het geld denk ik. In die 5 levels heb ik iets van 1,8k gold gemaakt dus dat zit nu wel snor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten