Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Een reward voor meeste dmg done als dps is geen slecht idee trouwens. Maar dan moet je natuurlijk ook wat verzinnen voor tank/healer :O]:

Tuurlijk niet, dan krijgt de 'noob' nooit eens goede gear, en diegene met dikke dps heeft waarschijnlijk al goede gear dusja, dit vind ik nergens op slaan.

En een DK heb je echt binnen 1 weekje wel op 80 hoor, je hoeft niet eens extreem veel te spelen, gewoon de hele tijd AV doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voorheen altijd Horde gedaan en doe nu voor het eerst Alliance (ook op Stormrage), tis echt niet saaier hoor, gewoon hetzelfde :cab:

Tuurlijk niet, dan krijgt de 'noob' nooit eens goede gear, en diegene met dikke dps heeft waarschijnlijk al goede gear dusja, dit vind ik nergens op slaan.

En een DK heb je echt binnen 1 weekje wel op 80 hoor, je hoeft niet eens extreem veel te spelen, gewoon de hele tijd AV doen.

Binnen 1 weekje van 55 naar 80??? :cab:

Wat is dan de beste manier om van 25 naar 55 te gaan? Gewoon instances nu er die nieuwe LFG is (echt heldig trouwens!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe LFG lijkt me de beste optie. Gewoon erop gaan terwijl je quest.

Ik ga allicht een melee-alt maken voor bij mijn Draenei mage. Ras en gender wordt Dwarf female, maar de class is nog een raadsel.

Rogue is wel cool, maar vrij repetitief tijdens PvE. Ik vind hen te kwetsbaar 1v1.

Warrior (vooral Prot-tree trekt me aan, wat mijn andere warrior ook is) is wel tof solo, maar met controller vrees ik dat ik als tank slecht ben.

Paladin is nice, maar 2h is niet echt mijn ding en tanken, zie warrior.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook niet over gear, maar een beetje gold ofzo. Van 55 naar 80 lukt nooit in een week hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voorheen altijd Horde gedaan en doe nu voor het eerst Alliance (ook op Stormrage), tis echt niet saaier hoor, gewoon hetzelfde :cab:

Binnen 1 weekje van 55 naar 80??? :cab:

Wat is dan de beste manier om van 25 naar 55 te gaan? Gewoon instances nu er die nieuwe LFG is (echt heldig trouwens!)

Hoe noemt uw character ? ben vandaag begonnen met een human te levelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon vet nice. Mijn Shammy is 40. :D meteen DW.. :D Heirlooms ftw!

ps. iemand nog tips voor melee? Het is soms wat rommelig daar voorin. :m: Ben vechten van op afstand gewend o.a Hunter, Mage.

Hoe zorg ik er voor dat het wat minder rommelig gaat? Waar zit die Switch target button ofzo? kan het niet vinden.

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wowhead doet het hier prima hoor, en anders gebruik je gewoon thottbot, maar dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen :p

Ik ben geen fan meer van thottbot sinds ik wowhead heb leren kennen. En blijkbaar werkt wowhead hier niet in IE, maar wel met Firefox. Probleem opgelost dus :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites