Romeluu Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Zo zo effe weer in het wow leven gestapt en heb een human paladin tot lvl 5 geleveled op de server stormrage :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Een reward voor meeste dmg done als dps is geen slecht idee trouwens. Maar dan moet je natuurlijk ook wat verzinnen voor tank/healer :O]: Tuurlijk niet, dan krijgt de 'noob' nooit eens goede gear, en diegene met dikke dps heeft waarschijnlijk al goede gear dusja, dit vind ik nergens op slaan. En een DK heb je echt binnen 1 weekje wel op 80 hoor, je hoeft niet eens extreem veel te spelen, gewoon de hele tijd AV doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Hier dit ben ik: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&n=Hodgewinkle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb lang gezocht naar en gewerkt aan een nieuwe UI, en dit is hem geworden. [spoiler=UI] Zelf gemaakt en lichter dan mijn oude. Ik mis enkel nog een whisper- en dmg/triggers-addon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb lang gezocht naar en gewerkt aan een nieuwe UI, en dit is hem geworden. [spoiler=UI] Zelf gemaakt en lichter dan mijn oude. Ik mis enkel nog een whisper- en dmg/triggers-addon. Als je het klaar hebt. Aub hier posten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Alliance lijkt me tog saaier dan horde hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb voorheen altijd Horde gedaan en doe nu voor het eerst Alliance (ook op Stormrage), tis echt niet saaier hoor, gewoon hetzelfde :cab: Tuurlijk niet, dan krijgt de 'noob' nooit eens goede gear, en diegene met dikke dps heeft waarschijnlijk al goede gear dusja, dit vind ik nergens op slaan. En een DK heb je echt binnen 1 weekje wel op 80 hoor, je hoeft niet eens extreem veel te spelen, gewoon de hele tijd AV doen. Binnen 1 weekje van 55 naar 80??? :cab: Wat is dan de beste manier om van 25 naar 55 te gaan? Gewoon instances nu er die nieuwe LFG is (echt heldig trouwens!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Het nieuwe LFG lijkt me de beste optie. Gewoon erop gaan terwijl je quest. Ik ga allicht een melee-alt maken voor bij mijn Draenei mage. Ras en gender wordt Dwarf female, maar de class is nog een raadsel. Rogue is wel cool, maar vrij repetitief tijdens PvE. Ik vind hen te kwetsbaar 1v1. Warrior (vooral Prot-tree trekt me aan, wat mijn andere warrior ook is) is wel tof solo, maar met controller vrees ik dat ik als tank slecht ben. Paladin is nice, maar 2h is niet echt mijn ding en tanken, zie warrior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Wat ben ik toch weer verslaafd zeg, al een maand. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Tuurlijk niet, dan krijgt de 'noob' nooit eens goede gear, en diegene met dikke dps heeft waarschijnlijk al goede gear dusja, dit vind ik nergens op slaan. En een DK heb je echt binnen 1 weekje wel op 80 hoor, je hoeft niet eens extreem veel te spelen, gewoon de hele tijd AV doen. Ik heb het ook niet over gear, maar een beetje gold ofzo. Van 55 naar 80 lukt nooit in een week hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 25 december 2009 Share Geplaatst 25 december 2009 Ik heb voorheen altijd Horde gedaan en doe nu voor het eerst Alliance (ook op Stormrage), tis echt niet saaier hoor, gewoon hetzelfde :cab: Binnen 1 weekje van 55 naar 80??? :cab: Wat is dan de beste manier om van 25 naar 55 te gaan? Gewoon instances nu er die nieuwe LFG is (echt heldig trouwens!) Hoe noemt uw character ? ben vandaag begonnen met een human te levelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Gewoon vet nice. Mijn Shammy is 40. :D meteen DW.. :D Heirlooms ftw! ps. iemand nog tips voor melee? Het is soms wat rommelig daar voorin. :m: Ben vechten van op afstand gewend o.a Hunter, Mage. Hoe zorg ik er voor dat het wat minder rommelig gaat? Waar zit die Switch target button ofzo? kan het niet vinden. Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Hoe noemt uw character ? ben vandaag begonnen met een human te levelen Zo uit mijn hoofd heet ik: Haonitaka @Rinus: Wat is DW? En met tab kan je sowieso van target wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 DW = dualwield, in dit geval tenminste. Kan ook Death Wish (warrior talent) zijn. Wowhead (website) doet hier erg raar. Ik kan die site niet eens deftig bezoeken :cry:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Wowhead doet het hier prima hoor, en anders gebruik je gewoon thottbot, maar dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Wowhead doet het hier prima hoor, en anders gebruik je gewoon thottbot, maar dat hoef ik jou denk ik niet te vertellen :p Ik ben geen fan meer van thottbot sinds ik wowhead heb leren kennen. En blijkbaar werkt wowhead hier niet in IE, maar wel met Firefox. Probleem opgelost dus :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Wowhead > Thottbot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ja ruim, maar als wowhead het niet doet zie ik het als tweede keus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
.Rick Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 Create a life and stop wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 Gast jij denkt wel een beetje heel veel he ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 http://www.vooroordelen.nl Waarom zit je trouwens in dit topic, als je toch niks zinnigs over het onderwerp te zeggen hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 Idd ge moet hier nix posten als ge nix over het onderwerp wilt weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Create a life and stop wow Be a men and say it in our face Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 Weet iemand een goede site waar veel informatie voor beginners zoals ik? Echt een beginnersguide. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 28 december 2009 Share Geplaatst 28 december 2009 WoWwiki, voor algemene feiten (lore e.d.) en gidsen (zoals classes en instances); en WoWhead ook voor gidsen (instances en quests) en alle informatie qua items, mobs, bosses, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten