WiWa Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Ik moet hier mijn Warcraft-account omzetten naar een Battle.net-account, maar hier staat nergens een "accept"-button voor die ToU :cry:. Ik zit al vast op stap 1 :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Had een vriend van me ook. Die downloade ff firefox en het probleem was voltooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Zonet getest met mijn Firefox, werkte perfect :thumb: Bedankt Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Net even een Hunter gemaakt, lvl5 nu op naar Kharanos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Waar spelen jullie eigelijk (server en faction)? Heb zin opnieuw te beginnen voor deze zeven dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Vakantie, misschien dat ik ook weer zo'n trial gebruik die ik heb gekregen en dan ffkes voor 7 dagen ga spelen. Lvl 70 Paladin hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Dit is mijn account type: Account Type: Wrath of the Lich King Trial Account Heb ooit es zo'n trial gedaan van WotLK voor 10 dagen gratis. Maar moet ik nu ook eerst die uitbreiding gaan kopen voordat ik echt kan spelen weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Als je nu een echte account voor WoLK wil, wel denk ik. Als je tevreden bent met content tot TBC, dan hoeft het niet. Beter dan alles aan te klikken, denk ik. Ik kan echt niet met keyboard gamen, dus ik klikte op al mijn spells. Linkerjoystick = lopen R1 = target zoeken L1 = autoattack x = Jump Numpad, R2, L2 en die drie andere rechts bind ik mijn spells op. Negen slots voor spells moet volstaan denk ik. Spijtig dat je L2 of R2 niet als conditional kan gebruiken, zoals Shift + E maar dan L2 + O. De PC zou het niet herkennen als ingedrukt, las ik ergens. Rechterjoystick? Dunno, allicht camera. En voor mounts e.d. gebruik ik gewoon wel mijn muis, of misschien select-button. Oke, dit plan is lichtjes anders uitgedraaid ;) R1 = shift R2 = springen L1 = target mob L2 = autorun D-pad en dat rechtse gebruik ik voor spells. X en O voor meest gebruikte. Met shift (dankzij programma Xpadder kan hij die herkennen als ingedrukt) slaag ik er 16 spells (of macro's) te binden, wat me voorlopig genoeg lijkt. Linkerjoystick is om te bewegen, rechter enkel om links en rechts te draaien. Ik heb op zoek naar een keybinding om mijn camera ook horizontaal te draaien, maar ik vind die niet. Rechts omhoog en omlaag gebruik ik niet. Na voorlopige tests met wat low level characters lukt me dit vrij vlot. Alleen heb ik nog wel mijn muis nodig voor o.a. looten, grond van AoE bepalen en spreken met Q-gevers. Verder doe ik alles met mijn controller. Ik voel me iig sneller en mobieler dan als klikker, maar ik ben eens benieuwd wat het gaat geven in vb instances. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Toch kut dat je moet looten met je muis :cab: Ken je dat niet nog fixen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Toch kut dat je moet looten met je muis :cab: Ken je dat niet nog fixen ofzo? Daar werk ik nog aan. Voorlopig kan ik vb R3 binden als rechtermuisknop en als ik dan mijn muis ongeveer in het midden van het scherm laat staan en zo loop dat de muis over het lijk komt, dan kan ik looten. Wel erg omslachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 ik zit op Draenor: Alliance -> Ãœbernoob (lvl 74 (bijna 75) DK), Ebuzola (lvl 72 of 73 warlock) kga waarschijnlijk mijn lvl 74/75 hunter ook nog naar deze realm overzetten, of naar Silvermoon/Ragnaros, weet het nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik zit op Terrokar en ik heb vooralsnog alleen een alliance char gemaakt, maar ik kies niet voor een bepaalde faction, tis maar een spelletje dusjaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik vind Paladin toch echt wel de tofste class van allemaal =D Je kan alles, melee, beetje magic, healen. Helemaal mijn ding dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 ik hou van DK en warrior, love to tank :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Iedereen kom naar Stormrage Alliance :D! Het zou tof zijn als je hier zou komen Glenn (en Ruud? Nog een keer :D) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Dan moet ik dus al voor de 4e keer opnieuw beginnen door jou :cab: Mja, zorg ff dat ik een trial kan krijgen ofzo dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik ga je sowieso dik helpen met m'n DK :) Je krijgt ook wel ff wat gold als startkapitaal. Ik kom wel ff op msn voor trail gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ok, ik heb dus ook de trial geactiveerd. Ik ben nog nooit alliance geweest, dus wordt leuk :cab: WiWa: Kom ook naar de server: Stormrage en dan een Alliance mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik wil ook:P maar mijn tegoed is verlopen, weet iemand hoe ik die 7 dagen gratis krijg van battle.net? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik heb alleen maar mijn wow account moeten mergen bij battle.net. Toen stond er dat ik 7 free days kon krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik heb alleen maar mijn wow account moeten mergen bij battle.net. Toen stond er dat ik 7 free days kon krijgen. Samenvoegen met... :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Oh, dan ben ik genaaid, want ik heb die 7 days nooit gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Is toch zo dat ze met battle.net al je prive gesprekken enzo kunnen lezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Dat kon Blizzard sowieso al ;) Trouwens, ik ben begonnen op Stormrage (Alliance), al was het maar om rustig mijn addons aan de gang te krijgen. :p Ik twijfel nog qua class maar druid (zalige nieuwe skins) heeft momenteel mijn voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Nice, hoe heet je daar? Ik heet ehh... ff kijken hoor had een beetje moeilijke gedaan :p EDIT: Haonitaka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten