Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Als je nu een echte account voor WoLK wil, wel denk ik. Als je tevreden bent met content tot TBC, dan hoeft het niet.

Beter dan alles aan te klikken, denk ik. Ik kan echt niet met keyboard gamen, dus ik klikte op al mijn spells.

Linkerjoystick = lopen

R1 = target zoeken

L1 = autoattack

x = Jump

Numpad, R2, L2 en die drie andere rechts bind ik mijn spells op. Negen slots voor spells moet volstaan denk ik. Spijtig dat je L2 of R2 niet als conditional kan gebruiken, zoals Shift + E maar dan L2 + O. De PC zou het niet herkennen als ingedrukt, las ik ergens.

Rechterjoystick? Dunno, allicht camera.

En voor mounts e.d. gebruik ik gewoon wel mijn muis, of misschien select-button.

Oke, dit plan is lichtjes anders uitgedraaid ;)

R1 = shift

R2 = springen

L1 = target mob

L2 = autorun

D-pad en dat rechtse gebruik ik voor spells. X en O voor meest gebruikte. Met shift (dankzij programma Xpadder kan hij die herkennen als ingedrukt) slaag ik er 16 spells (of macro's) te binden, wat me voorlopig genoeg lijkt.

Linkerjoystick is om te bewegen, rechter enkel om links en rechts te draaien. Ik heb op zoek naar een keybinding om mijn camera ook horizontaal te draaien, maar ik vind die niet. Rechts omhoog en omlaag gebruik ik niet.

Na voorlopige tests met wat low level characters lukt me dit vrij vlot. Alleen heb ik nog wel mijn muis nodig voor o.a. looten, grond van AoE bepalen en spreken met Q-gevers. Verder doe ik alles met mijn controller. Ik voel me iig sneller en mobieler dan als klikker, maar ik ben eens benieuwd wat het gaat geven in vb instances.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch kut dat je moet looten met je muis :cab: Ken je dat niet nog fixen ofzo?

Daar werk ik nog aan. Voorlopig kan ik vb R3 binden als rechtermuisknop en als ik dan mijn muis ongeveer in het midden van het scherm laat staan en zo loop dat de muis over het lijk komt, dan kan ik looten. Wel erg omslachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit op Draenor:

Alliance -> Ãœbernoob (lvl 74 (bijna 75) DK), Ebuzola (lvl 72 of 73 warlock)

kga waarschijnlijk mijn lvl 74/75 hunter ook nog naar deze realm overzetten, of naar Silvermoon/Ragnaros, weet het nog niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites