Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Het levelen word wel steeds trager zeg, vooral als je de uren neemt die ik speel (das niet bijster veel). Al zal het daardoor ook wel langzamer zien te gaan dan t daadwerkelijk is

Ben nu 36

Net een Blood Elf Bandit Mask verkocht voor 75G (150 buyout) ik ga ze maar is farmen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu aan het updaten,

vriend van me is gestart met WoW via invite van mij, wij krijgen nu triple exp als we samen lvlen :P

zalig want hij gaat vandaag een kaart kopen normaal en die triple exp is voor 90 dagen ^^

word zaaaaaalig lvlen ^^ :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb t dus weer geïnstalleerd, en ik moest m'n account upgrade ofzo naar battle.net. Ik dus gedaan, kan ik niet inloggen.. Had iemand dit ook? Ik krijg nu:

be7if8.jpg

Is een probleem waar blijkbaar veel Nederlanders in het begin van die Battle.net activatie last van hadden,

maar volgens mij was dit probleem opgelost ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zit er bij P-magazine een trial van twee weken. Als ik mijn ps3-controller kan laten werken op mijn pc, dan installeer ik die trial en ga ik eens proberen WoW te spelen met een controller. Als me dat bevalt, dan begin ik misschien wel terug te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites