Zokipfc Geplaatst 13 november 2009 Share Geplaatst 13 november 2009 Sinds de uitmelking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 13 november 2009 Share Geplaatst 13 november 2009 sinds een patch die al een tijdje uit is. Je krijgt nu bij elke battleground XP. Alleen bij AV is het echt de moeite waard om er te lvlen. Per toren en overwinning en boss krijg je dikke XP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 november 2009 Share Geplaatst 28 november 2009 Ben weer stevig aan het wow-en. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 28 november 2009 Share Geplaatst 28 november 2009 op Draenor: Alliance: Ebuzola (warlock) en Ãœbernoob (DK, grappige naam, maar stond bij AV bijna altijd top 3 ^^) op Silvermoon: Alliance: Nedruud (Druid) op Karazhan: Alliance: Benjke (Hunter) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Twee maten van mij zijn erg slecht in het kiezen van Servers... De zoveelste keer dat ze een lege PVP server kiezen. :m: Toch maar mijn char daar heen gezonden.. Mijn hunter wil ik afmaken en op en top laten worden. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 toch niet toevallig Karazhan? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Shattered Halls. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Hoeveel hebbie dan betaald voor die transfer? En je hoeveelste is het dan al? Wel echt een minpunt dat je er voor moet betalen, maarja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 20 euro. Mijn eerste. ;) Ben echt stevig aan het WOW-en.. Heb ik altijd rond kerst. Echt gek.. Ben heerlijk op weg naar level 80. Nog 2 levels te gaan. Het 2 x Fang of Truth gekocht, gooi daar 2x 26+ agility op. Awesome, ouwe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Samen met vrienden is het sowieso een heldenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Het levelen word wel steeds trager zeg, vooral als je de uren neemt die ik speel (das niet bijster veel). Al zal het daardoor ook wel langzamer zien te gaan dan t daadwerkelijk is Ben nu 36 Net een Blood Elf Bandit Mask verkocht voor 75G (150 buyout) ik ga ze maar is farmen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 normaal moet lvlen sneller gaan dan vroeger omdat ze de xp req gelowered ebbe van 1-70 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Samen met vrienden is het sowieso een heldenspel. Inderdaad, ik weet nog onze eerste keer DM ;e Mja, als je vrienden ermee kappen dan is er niks meer aan, leukste is toch wel de lol samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 Ik ben mijn leven kwijt... en dat weer sinds 2006. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Patch 3.3 komt morgen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Wat voor vernieuwingen zitten erin? mijn pre-paid is namelijk verlopen. edit: is dat niet die patch waarbij je in LFG komt met andere servers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 inderdaad en allerlei andere toffe dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 nu aan het updaten, vriend van me is gestart met WoW via invite van mij, wij krijgen nu triple exp als we samen lvlen :P zalig want hij gaat vandaag een kaart kopen normaal en die triple exp is voor 90 dagen ^^ word zaaaaaalig lvlen ^^ :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 dat is idd chill. Ik heb ongeveer 10 man uit mijn dorp aan WoW geholpen maar niemand heeft mij ingevuld ofzo, ik heb er ook niet aan gedacht te zeggen om mij in te vullen. Echt zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 damn, hij wou zijn account upgraden, zegt WoW dat het niet gaat en is ze trial account gwn gefreezed :s vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Ik heb t dus weer geïnstalleerd, en ik moest m'n account upgrade ofzo naar battle.net. Ik dus gedaan, kan ik niet inloggen.. Had iemand dit ook? Ik krijg nu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NmD Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Ik heb t dus weer geïnstalleerd, en ik moest m'n account upgrade ofzo naar battle.net. Ik dus gedaan, kan ik niet inloggen.. Had iemand dit ook? Ik krijg nu: Is een probleem waar blijkbaar veel Nederlanders in het begin van die Battle.net activatie last van hadden, maar volgens mij was dit probleem opgelost ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Ja hij doet het nu gewoon :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Volgende week zit er bij P-magazine een trial van twee weken. Als ik mijn ps3-controller kan laten werken op mijn pc, dan installeer ik die trial en ga ik eens proberen WoW te spelen met een controller. Als me dat bevalt, dan begin ik misschien wel terug te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Met een controller is denk ik neit te doen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten