Rinus Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 De veranderingen zijn ook niet echt radicaal, joh. Mijn hunter neemt geen dual-spec dus. Verder een Beer gevangen en mijn gorilla in de stable gezet. Wil alleen weten waar je die call stable pet vandaan krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Iedereen mag toch zelf een class kiezen? Lijkt me wel beter dat iedereen een net iets verschillende neemt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Oké om wat tempo in dit plan te schieten, zal ik het initiatief maar nemen. We nemen de server Lightbringer (dit is een normal server, geen geouwehoer, lekker simpel). Vul het lijstje in als je mee wilt doen. We nemen Horde, dat willen de meeste. Naam(op man.utd): Naam(van WoW): Race en Class: ik zal dit lijstje straks ook invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Vek'nilash of Lightbringer, welke wordt het? Liever een vrij nieuwe server, dan is er ook low lvl content. Ik zal jullie wrs vanavond nog komen bezoeken, op een warlock-char; de enige class die ik niet heb :) Naam(op man.utd): WiWa Naam(van WoW): Ik hoop op Tortura of Beelzebubble Race en Class: BE/Orc Warlock Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ja laten we gewoon Vek'nilash nemen. Post een msg hier als je een char heb gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 lol oke, die server die Sjoerd.H zegt, zeg hier hoe je dan heet, dan kan je elkaar toevoegen. edit: Ik heb een Troll Priest (lijkt me handig dat er een healer is) en ik heet Healor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Zijn jullie er onderhand al uit of niet? Wlke server en welk ras? @Stefan: Doe ook gewoon mee, ik ga het ook niet al te super vaak doen denk ik, maar ga het ook doen, ik heb de knoop doorgehakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Naam(op man.utd): Mohwie Naam(van WoW): Crax Race en Class: Orc Warrior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Kutzooi, je kan geen paladin op horde, en die wil ik zo graag :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik denk ik installeer het weer ff, maar gelukkig staat het nog op me pc _O_, jammer genoeg is de Bart Smit al dicht, want me tegoed is al 3 maanden afgelopen. sirkeith, ja ik doe ook mee:D! En ja het kan! Blood Elfs! Sinds BC kan dat, en Alliance kan ook Shamans, met de blauwe wezens waar ik de naam van vergeten ben :S.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik ga het nu installeren. Maar ik wil paladin :( Kutzooi. Dan denk ik of druid of shaman, ik weet het nog niet.... Maar mage en warrior vond ik ook altijd dik... EDIT: Serieus? Relaxed! Maar moet ik dan ook BC kopen om bloodelf te worden? Want die uitbreiding heb ik namelijk niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 :o je hebt geen BC? Gewoon ff kopen dan, echt 10€ maar ofzo :) EDIT: Deze of deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hmm idd, 15 E voor BC op bol.com... Als ik hem nu op bol.com bestel is hij morgen hier.... Dikke twijfel dus of ik dat moet doen of niet :P Kan namelijk ook gewoon een andere class maken, duurt namelijk toch retelang tot ik 60 ben. Maar heb natuurlijk ook al een andere 60.... Twijfel!!!!!! EDIT: Hahahaha, ik zie dat mijn account wel BC heeft! Ik had toen ik was gestopt mijn mannetje uitgeleend aan bekende! Dus dit is wel beter, zij hebben hem dus BC gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Bij twijfel, gewoon doen, hak die knoop nog een keer door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik neem een Troll Shaman. Naam: Rinus Naam WoW: Ruysdael. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik ga nu de normale WoW installeren, maar hoe installeer ik BC zonder cd's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 ik en mohwie hebben al een character, dus als je wilt kom ook die server die al vermeld is en horde: Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik ga nu de normale WoW installeren, maar hoe installeer ik BC zonder cd's? Iemand? En Stefan, ik zie net dat je ook WoW kan betalen via iDeal nu! Te relaxed, doe ik zo maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Mazzel Ruud(toch :cab:?) Heb er echt zin in, maar ik heb een probleem, ik heb gewoon AL m'n geld uitgegeven aan een tv :S.. En uhm, tsja, illigaal denk ik dan maar, of ff cd'tje lenen van iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Is het nergens gewoon legaal te downloaden voor mensen die hun CD kwijt zijn? :P Hmm, ook niet nog 13 euro op je rekening? Dat is namelijk al genoeg voor 1 maand. En ja, het is Ruud en zeker mazzel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Naam(op man.utd): WiWa Naam(van WoW): Yluna Race en Class: Orc Warlock Dit is het geworden :) Ik dacht eerst nog voor Blood Elf te kiezen, maar ja, ik zal maar zoals de meerderheid bij de Orc/Troll blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Tortura - Orc - Warlock Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wtf.. Ik kan niet meer inloggen op de site :S².. Wel in normale WoW want daardoor ging die updatee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 btw WiWa, ik kan je neit vinden onder 'Who' , log eens in :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik word opzeker paladin! Ik loop dan wel naar het begin gebied dan de Trolls / Orcs toe omdat ik het alleen maar daar ken :P Is dit ver of niet? Kan iemand me niet summonen met een main dan? En ik ben Burning Crusade al aant downloaden! Dman, heb er zin in gek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten