Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Oké om wat tempo in dit plan te schieten, zal ik het initiatief maar nemen.

We nemen de server Lightbringer (dit is een normal server, geen geouwehoer, lekker simpel). Vul het lijstje in als je mee wilt doen. We nemen Horde, dat willen de meeste.

Naam(op man.utd):

Naam(van WoW):

Race en Class:

ik zal dit lijstje straks ook invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vek'nilash of Lightbringer, welke wordt het? Liever een vrij nieuwe server, dan is er ook low lvl content.

Ik zal jullie wrs vanavond nog komen bezoeken, op een warlock-char; de enige class die ik niet heb :)

Naam(op man.utd): WiWa

Naam(van WoW): Ik hoop op Tortura of Beelzebubble

Race en Class: BE/Orc Warlock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ik installeer het weer ff, maar gelukkig staat het nog op me pc _O_, jammer genoeg is de Bart Smit al dicht, want me tegoed is al 3 maanden afgelopen.

sirkeith, ja ik doe ook mee:D! En ja het kan! Blood Elfs! Sinds BC kan dat, en Alliance kan ook Shamans, met de blauwe wezens waar ik de naam van vergeten ben :S..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het nu installeren. Maar ik wil paladin :( Kutzooi. Dan denk ik of druid of shaman, ik weet het nog niet.... Maar mage en warrior vond ik ook altijd dik...

EDIT: Serieus? Relaxed! Maar moet ik dan ook BC kopen om bloodelf te worden? Want die uitbreiding heb ik namelijk niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm idd, 15 E voor BC op bol.com... Als ik hem nu op bol.com bestel is hij morgen hier.... Dikke twijfel dus of ik dat moet doen of niet :P Kan namelijk ook gewoon een andere class maken, duurt namelijk toch retelang tot ik 60 ben. Maar heb natuurlijk ook al een andere 60.... Twijfel!!!!!!

EDIT: Hahahaha, ik zie dat mijn account wel BC heeft! Ik had toen ik was gestopt mijn mannetje uitgeleend aan bekende! Dus dit is wel beter, zij hebben hem dus BC gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites