Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Voor de duidelijkheid:

Je krijgt die gratis maand inderdaad nadat je voor het eerst een gamecard ingeeft of een banktransfer doet. Dit houdt echter niet in dat die maand niet gratis is, je krijgt namelijk een EXTRA maand gratis.

Of ik ben echt vergeet achtig of het was ruim 1,3 jaar geleden anders, toen ik WoW kocht en acc maakte kon ik meteen spelen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ik ben echt vergeet achtig of het was ruim 1,3 jaar geleden anders, toen ik WoW kocht en acc maakte kon ik meteen spelen..

Eerste 10 dagen is voor iedereen, 10 dagen is echter geen maand. :D

Ik ben met WoW begonnen op dag 1 en heb jaren gewacht tot het eindelijk af was (heel sneu ik weet het :wall:), en vanaf dag 1 is de regel voor zowel 10 dagen als de gratis maand niet veranderd. (misschien de afgelopen 3 maanden wel, ik volg het niet meer sinds ik gestopt ben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens een vraagje wat ik twijfel heel erg.

Ik ben een hele trage lvler, maar ik wil toch een lvl 80 poppetje waar ik leuk mee kan raiden enzo. Ik heb een level 33 BElf paladin en een level 10 undead priest. De paladin zal waarschijnlijk een sneller 80 zijn, maar is minder leuk dan een priest. De priest is gewoon heel erg vet, omdat het een priest is en priests zijn cool:p Maarja om die hoog te krijgen moet je in dungeons lvlen want pve is zo kut met een priest. Nu is mijn vraag:

Welke zal ik naar 80 brengen, de paladin of de priest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

²

Waarom zou je iets lvlen wat je niet tof vindt?

Ik zeg niet dat ik de paladin niet leuk vind. In tegendeel, ik vind het beide leuke klasses. Alleen zijn er aan beide een paar nadelen verbonden. De paladin is gewoon minder leuk als de priest, maar daar ben ik al 33 mee en ik lvl al heel erg traag. Bovendien is de priest moeilijk te lvlen als je hem holy wil hebben. Maar ik merk wel dat ik meer plezier heb in een priest. Daarom is de keuze best lastig;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zelf geen probleem met het leveln van een paladin, alleen de periode van 45-58 vind ik zwaar irritant. ik weet niet echt waarom maar vondt het altijd moeilijk om dan snel te kunnen levelen.

maar een paladin levelen is niet moelijk. als je eenmaal diep zit in retri ben je nooit OOM of weinig HP dus je kan endeloos doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg niet dat ik de paladin niet leuk vind. In tegendeel, ik vind het beide leuke klasses. Alleen zijn er aan beide een paar nadelen verbonden. De paladin is gewoon minder leuk als de priest, maar daar ben ik al 33 mee en ik lvl al heel erg traag. Bovendien is de priest moeilijk te lvlen als je hem holy wil hebben. Maar ik merk wel dat ik meer plezier heb in een priest. Daarom is de keuze best lastig;)

Je moet de Smite-spec gebruiken. Dan geraak je bijna nooit oom bij grinden en kan je nog altijd healen in niet-HC instances. Voor HC raad ik wel een echte healing spec aan, zonder Spirit tap. Ik gebruikte die ook, toen ik healing nog tof vond, en vooral het solo'en ging erg vlot. Je voelt je een soort mage :)

De basis voor mijn eigen Smite-spec: http://www.wowhead.com/?talent=bxcbzhZcxxcbbqbZh daarna vul je maar in naar gelang je eigen wensen. Ik ben zelf richting Divine Spirit gegaan, in de Disciplinetree, omdat die je spellpower nog beter maakt. Bij solo'en gebruikte ik enkel Holy Fire & Smite als offensief, Inner Fire & PWF als buff, en af en toe Renew wanneer ik dmg had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet de Smite-spec gebruiken. Dan geraak je bijna nooit oom bij grinden en kan je nog altijd healen in niet-HC instances. Voor HC raad ik wel een echte healing spec aan, zonder Spirit tap. Ik gebruikte die ook, toen ik healing nog tof vond, en vooral het solo'en ging erg vlot. Je voelt je een soort mage :)

De basis voor mijn eigen Smite-spec: http://www.wowhead.com/?talent=bxcbzhZcxxcbbqbZh daarna vul je maar in naar gelang je eigen wensen. Ik ben zelf richting Divine Spirit gegaan, in de Disciplinetree, omdat die je spellpower nog beter maakt. Bij solo'en gebruikte ik enkel Holy Fire & Smite als offensief, Inner Fire & PWF als buff, en af en toe Renew wanneer ik dmg had.

Danku:thumb:

Ik ga denk toch maar die priest lvlen:p Alleen ga ik dan sowieso wel voor Healing Focus, want dat is ook wel een chille ability en tegelijkertijd ook wel handig omdat ik richting holy ga. Maar iig bedankt voor de tip:p Ik heb ook eindelijk door hoe die AH werkt:D Want eerst zag ik niet echt het nut er van in en verkocht ik spullen gewoon bij een vendor bijvoorbeeld. Maar bij de AH kan je gewoon 10 keer zoveel verdienen op spullen(11 G voor 8 bronze bars:cab:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danku:thumb:

Ik ga denk toch maar die priest lvlen:p Alleen ga ik dan sowieso wel voor Healing Focus, want dat is ook wel een chille ability en tegelijkertijd ook wel handig omdat ik richting holy ga. Maar iig bedankt voor de tip:p Ik heb ook eindelijk door hoe die AH werkt:D Want eerst zag ik niet echt het nut er van in en verkocht ik spullen gewoon bij een vendor bijvoorbeeld. Maar bij de AH kan je gewoon 10 keer zoveel verdienen op spullen(11 G voor 8 bronze bars:cab:)

Afhankelijk van realm kan je op het AH idd gouden zaken doen :) Sommige dingen; vooral low-lvl herb/ore; zijn verschrikkelijk duur omdat lowbies van luie 80s profiteren. 80s willen hun prof snel levelen en kopen alle mats van AH.

Maar wapens/armor zou ik er vanaf 60 niet op (ver)kopen. Ze zijn vaak erg duur om te kopen, en om te verkopen is het verschil tussen vendor & AH minimiem. Tenzij we het hebben over bepaalde "blauwe/paarse" items, die zijn soms wel de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Imo is een full shadow spec (zeker vanaf lvl 50) veel beter dan een smite crit build. Shadow doet veel meer dmg en je kunt met de juiste talents jezelf healen door dmg te doen. Meestal is een PW:shield genoeg om een mob af te maken en met spirit tap erbij heb je amper regen tijd nodig.

Als je echter wil gaan healen dan kun je dat het best zo vroeg mogelijk leren en is het handiger een holy/disc build te nemen zodat je meer healing opties hebt.

Dual spec volgend patch toch? dan kun je beide doen! :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu sinds precies één week weer begonnen, en ik heb mijn Mage van lvl 65 naar lvl 70 gelevelt (bijna 71). Het levelen gaat nu wel heel sloom omdat je 3x zoveel xp nodig hebt. Maar ik wil toch 80 worden dus ik zet me er maar doorheen. Ik ben tegelijkertijd ook aan het bedenken om een char. erbij te levelen. Ik denk aan warior/warlock. Warlock vind ik echt gruwelijk, maar dat is dan weer een caster net als mijn mage. Warior lijkt me daarom ook wel leuk. Achja, ik zie het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Alyan al zei; healen leer je idd het beste als je van in het begin healt. Ik heb ooit besloten op mijn 70 shaman te gaan healen en ik had er wel last mee. Vooral de gedachte "Gvd; nee, dit is niet op tijd klaar" of "Aw, te veel/onnodig geheald" kwamen vaak in mij op :D

Duel spec?

Dan kan je, vanaf level 40, twee specs hebben. Door een simpele spell te casten (5 min cooldown en niet in combat) kan je wisselen tussen de twee.

Bijvoorbeeld; je bent aan het levelen als Shadow, een groep wil je voor een instance als healer, je cast die spell en voila je bent een healer. Na de run kan je gewoon terug naar Shadow speccen.

Een "klein" nadeel; het kost 1k gold ;c

Ik ga het zeker gebruiken.

Mijn warrior wordt Arms voor DPS en Prot om te tanken; mijn paladin Retri & Prot voor dezelfde redenen en mijn Shaman Elemental/Enhancement (ranged & melee DPS).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een slechte toevoeging, alles wordt je zo makkelijk gemaakt..

Is het dan 1k gold eenmalig mag ik hopen?

Eenmalig ja.

Bwa, slecht zou ik het niet noemen. Healers/tanks kunnen hun daily's/grinden niet even snel doen als DPS classes, nu wel. PvE en PvP vereist ook een verschillende spec (sommige PvPen als er geen raid gepland is). Ik zie er dus het nut wel van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites