Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Project Lore van Wowhead volg ik ook :) Thottbot gebruikte ik vroeger, maar kvind Wowhead nu beter.

Ik vind Retridins nog vrij sterk, maar zoals je aanhaalt; vanaf 70 zijn ze wel beduidend zwakker dan ervoor. Ik heb ze liever ook liever niet als ik HCs moet tanken. Vaak gebruiken ze ook nog Righteous Fury en Consecration waardoor hun threat immens hoog is, maar DPS output wel belachelijk laag.

Om als hunter 1,5/2x dmg done van de tank te hebben, moet je Survival speccen. Ik ben nu BM in vrij goed gear (75%HC gear) en ik haal amper meer dan de gemiddelde tank. SV is zowat de enige hunterbuild die nu competitief is met de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo goed aan Survival spec dan? Ik had altijd die andere, niet beast mastery maar uhh, kan er niet meer op komen. Zaten veel dingen tussen als 5% meer crit chance enzo, dat vond ik het beste aangezien ik zo veel mogelijk dmg wou doen. Die hunter van Project Lore is echt een held, en Wowhead vond ik iid ook stukken beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo goed aan Survival spec dan? Ik had altijd die andere, niet beast mastery maar uhh, kan er niet meer op komen. Zaten veel dingen tussen als 5% meer crit chance enzo, dat vond ik het beste aangezien ik zo veel mogelijk dmg wou doen. Die hunter van Project Lore is echt een held, en Wowhead vond ik iid ook stukken beter.

Marksman? :D

Geen idee wat SV nu zo goed maakt. Is vooral combinatie Explosive Shot, Lock 'n Load & T.N.T. (alle drie nieuwe talents in WoLK) denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga over 1 weekje weer beginnen, een vriend van me ook dus, dat maakt het wat leuker. ben van plan me mage(65) door te lvlen, en nog een char. erbij te levelen, vind ik altijd wel leuk, denk aan een Warlock en misschien nog een Warrior/Shaman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben altijd alliance omdat ik daar alles ken enzo, vind ik ook leuke gebieden en steden. Ik vind horde altijd van die grauwe gebieden en best saai. Maar als ik dan toch een horde begin vind ik Undead niks, blood elf vind ik een gay, taurens zijn lomp, dus dan zou ik een orc nemen denk ik. Troll kan ook, mja. Alliance vind ik Night elf en Dranei lomp en lelijk. Human gaat wel/normaal. Gnomes zijn gruwelijk. En dwarfes vind ik ook altijd leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar net waar je smaak ligt;) Ik ben een maandje geleden begonnen met wow. Toen werd ik de horde. Dat beviel me goed en ik ging ook een beetje geschiedenis lezen van WoW (warcraft 3 dus eigenlijk). Daardoor kreeg ik een beetje door kreeg wat al die rassen willen en waarom ze de ander aanvallen enzo. En nu ben ik nogsteeds horde en dat zal niet veranderen ook;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, wat is een angstaanjagender; een Tauren Warrior die in je gezicht komt aangestormd met zo'n grote hamer of een Gnome met twee piepkleine dolken? Mijn keuze is snel gemaakt :-D

Ik heb drie Trolls (2man & 1vrouw), twee Blood Elves (beide m), twee Orcs (1m 1v) en twee Tauren (beide v). Undead zijn niet interessant voor mij, geen idee, maar preTBC was er bijna niets anders, dus leek me toffer eens iets anders te rollen. Van Alliance kan ik enkel Draenei (Orc/Tauren-lookalike) en Dwarf (klein & machtig) apprecieren. Human zien er slecht uit (hun gezicht :cab:), Gnomes zijn te klein en irritante stem en Night Elf, daar is de spelers van het ras de reden om hen niet (meer) tof te vinden.

Uiteindelijk is het gewoon puur smaak; en daarover discussiëren is zinloos ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Dwarf Hunter en Tauren Warrior het vets, Deaht Knight eigenlijk ook maar dat is zo standaard..

Smaken verschillen en het ligt er dus helemaal aan waarvoor je WOW speelt. Ik speel graag solo en alleen voor raids etc join ik ff een groep/guild en daarom ben ik dan ook een rogue.

OT: Ben inmiddels alweer lvl 16 , wat gaat dat toch weer rapjes :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cnlUiDw4F7E&hl

Van dit filmpje kan ik blijven genieten_O_

Die tier 8 van die undead is ook wel vet.

ik schrok me kapot toen dat filmpje kwam, had zo iets niet verwacht ^^

en deze week me paladin van 35 naar 45 geleveld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Wrathgate Filmpje*

Van dit filmpje kan ik blijven genieten_O_

Die tier 8 van die undead is ook wel vet.

Ik heb het ondertussen vier keer ingame gezien en ook ik blijf ervan genieten. Een echt prachtige cutscene.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vooral tier 8 van die Undead:<

Dat is de nieuwe warlock tier 8 en ook gelijk de enige mooie tier 8. De rest is maar lelijk hoor:wall: Paladins krijgen een jurk aan en rogues krijgen doodskoppen op hun hoofd. Stoer hoor:cab:

(ik heb het filmpje trouwens alleen nog maar op youtube gezien. Nog niet ingame, want ik ben pas lvl 4 met mijn poppetje die ik 80 wil hebben.;e)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het proberen. Het is echt heel erg vet. Je hebt sowieso een maand gratis.

Ja een maand gratis dat zei een vriend van mij ook al maar waar vind ik die maand gratis dan? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand trouwens nog een goede tip...ben een blood elf rogue bijna lvl 24 en zoek een goed zwaard voor in mijn off-hand. Auctions hebben niks bijzonders, maar misschien is er een dungeon die een goede dropt ?

TIPS ???

:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand trouwens nog een goede tip...ben een blood elf rogue bijna lvl 24 en zoek een goed zwaard voor in mijn off-hand. Auctions hebben niks bijzonders, maar misschien is er een dungeon die een goede dropt ?

TIPS ???

:whistle:

Ik zou me vooral niet focussen op het doen van één specifieke dungeon. Gewoon verder levelen en in het LFG zitten voor elke dungeon van je level ;) Want op dat level vervang je die wapens toch na enkele levels, en enkele levels duren ook niet echt lang op dat level.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me vooral niet focussen op het doen van één specifieke dungeon. Gewoon verder levelen en in het LFG zitten voor elke dungeon van je level ;) Want op dat level vervang je die wapens toch na enkele levels, en enkele levels duren ook niet echt lang op dat level.

Nee weet ik, maar ik ben nu gewoon op een plek waar ik in mijn eentje telkens net tekort komt om de quest te kunnen halen. Dus ik dacht met wat sterkere wapens is het misschien wel net haalbaar :) Ik ben verder wel WoW noob dus ben nog alles aan het leren etc. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites