WiWa Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Heb weer plezier in WoW. BTW een gast, in mijn guild, is pas net een dag lvl 80 en vraagt nu al: 'Zal ik een mage of een warlock beginnen' Dit laat mij sowieso zien dat WoW saai is. :D Nee, je zit gewoon vast door dat je gesaved wordt in Heroics en Raids. HCs wordt elke dag gereset, raids elke week. Dus als je iets wil uit een HC en het dropt niet, kan je niet dezelfde dag een nieuwe run doen. Dus tenzij je een PvP lover bent, zit je in PvE gewoon vast. Alts zijn ook nuttig om raids te vullen :) Je brengt ervaring mee op alt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 9 februari 2009 Share Geplaatst 9 februari 2009 ik ben ook gewoon 2 tegelijk aan het levelen want ik heb afwisseling nodig, want altijd het zelfde blijft niet leuk. daarom ga ik voor de 2de keer een druid levelen. het is makkelijk en heb er al ervaring mee maar of ie ver komt weet ik niet omdat ik met me rogue ga pvpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 9 februari 2009 Share Geplaatst 9 februari 2009 Voor afwisseling heb ik 9 chars waarmee ik speel :p Elke class, behalve een warlock. Vroeger had ik vaak zin een class, speelde er ff mee maar delete die enkele dagen later. Nu hou ik ze gewoon bij en speel ik verder. Ook al doe ik een zone opnieuw tijdens het levelen, zelfs opnieuw dezelfde mobs, met een andere class voelen ze toch gans anders aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 februari 2009 Share Geplaatst 9 februari 2009 Iemand een paar tips voor een goede paladin? Ik ben het spel begonnen met een blood elf paladin, maar tips zijn handig natuurlijk(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 10 februari 2009 Share Geplaatst 10 februari 2009 Iemand een paar tips voor een goede paladin? Ik ben het spel begonnen met een blood elf paladin, maar tips zijn handig natuurlijk(y) Goh, enkele pagina's terug leg ik uit hoe je het het best aanpakt als Prot-Paladin. Voor een spec daarbij zoek je o.a. naar Beelzebubble - Frostmane op Armory (ff mezelf promoten :p), hoewel Benediction niet echt slim meer is. Beter is +5%crit en dan heb je er nog vijf vrij te besteden. Als je Retri wil gaan, is het + hetzelfde. Alleen gebruik je Seal of Command, en andere cooldown moves zoals die er vier in de omgeving raakt (ben niet zo bekend met de namen ervan). Retri is snelst om te levelen, alleen geraak je moeilijk(er) in groups. Je bent niet zo gewild als een tank, en met Retri-DPS is niet iedereen tevreden. Vooral BElf wordt soms aanzien als "de nooby alliance die ff rerollt naar Horde". Desnoods gebruik je wowhead voor een talenttree te bouwen en post je hier een link ervan. Dan zal ik wel eens zien wat ik zou veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 februari 2009 Share Geplaatst 13 februari 2009 [spoiler=Screentje] Weer een titeltje rijker :). Deze vind ik wel erg tof ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gatenkaas Geplaatst 13 februari 2009 Share Geplaatst 13 februari 2009 zijn er al mensen zonder leven die gestopt zijn en nu een leven hebben :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 februari 2009 Share Geplaatst 13 februari 2009 Gedraag je je even gatenkaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gatenkaas Geplaatst 13 februari 2009 Share Geplaatst 13 februari 2009 Omdat gij da zo aardig vroagt He XXXX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 14 februari 2009 Share Geplaatst 14 februari 2009 [spoiler=Screentje] Weer een titeltje rijker :). Deze vind ik wel erg tof ook! Ik mik op de titel van "Chef" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 19 februari 2009 Share Geplaatst 19 februari 2009 ben net 79 geworden :D, di weekend 80 en dan week lang pvpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sheik Geplaatst 19 februari 2009 Share Geplaatst 19 februari 2009 ben net 79 geworden :D, di weekend 80 en dan week lang pvpen Doe je goed man, wat ben je voor class? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Hij heeft een druid op 80 en dit is als het goed is zijn Paladin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Ja, gezien de raad die hij eerder vroeg, is het zijn paladin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 nee, ik ben een rogue. maar had ook interressen in een paladin maar ben zaterdag om 0:03 80 geworden :D (wilde me armory neer zetten maar lukte niet, zal het wel een edit) of als je tijd hebt zoek op Reas van de server Turalyon nu lekker wat pvp en raiden, en ondertussen een alt levelen, dat zal me 70 hunter worden maar welke proff zal ik er mee doen, want met met me rogue heb Minning en JC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 Is dat JC eigelijk nuttig? M'n paladin zoekt nog een tweede prof naast mining en ik weet niet wat nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 ik zou gewoon engineering nemen. Ik vind het altijd wel een grappige profession. Je kan leuke dingen maken en ik heb op mijn paladin ook engineering zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 JC is niet echt nuttig maar kan je voor je eigen 3 speciale gems maken die iemand zonder JC niet kan gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 JC niet nuttig? Het is de enige profession in het spel die nog lomp veel kan opleveren. De prijzen van gems zijn altijd hoog geweest en zullen dat ook altijd blijven. En je hoeft nooit meer gems te kopen voor jezelf, wat je veel uitgaven scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 ik zou gewoon engineering nemen. Ik vind het altijd wel een grappige profession. Je kan leuke dingen maken en ik heb op mijn paladin ook engineering zitten. Heb ik op m'n hunter al. Vind ik vrij nutteloos :) behalve door voor die helicopter. JC heb ik op m'n druid, maar misschien ook op m'n paladin. Zit er alvast beter uit dan engi en BS (hebben die nog eigelijk BoP items :o) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Reas kijk maar even er na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 JC niet nuttig? Het is de enige profession in het spel die nog lomp veel kan opleveren. De prijzen van gems zijn altijd hoog geweest en zullen dat ook altijd blijven. En je hoeft nooit meer gems te kopen voor jezelf, wat je veel uitgaven scheelt. valt bij mijn server vies tegen maar cut jij ze ook of uncut [spoiler=Screentje] deze heb ik vanmorge voor de grap genomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 valt bij mijn server vies tegen maar cut jij ze ook of uncut [spoiler=Screentje] deze heb ik vanmorge voor de grap genomen Ik ben vorige maand gestopt, vond WotLK tegenvallen. Mijn vrouw was JC en ik was een miner/bs. Alle ore die ik overhield liet ik door haar prospecten, zij maakte er cut gems van en we deelden de opbrengst. Als je het niet erg vindt om af en toe even wat ore te farmen als je zelf een miner bent is dit heel erg winstgevend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 Ik had ruzie met een guildie. Hadden besloten om onze ruzie te beëindigen met een duel. We hebben twee dagen mogen voorbereiden en vandaag was de dag! Hij is een 'Warrior' met een paar 'epic' items. Bovendien is hij niveau 80 en ik 71. Ik heb de uncommon Northend items. (Groen, dus) En weet je.. Ik heb hem verslagen met mijn Hunter. :m: Was erg spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 Ik had ruzie met een guildie. Hadden besloten om onze ruzie te beëindigen met een duel. We hebben twee dagen mogen voorbereiden en vandaag was de dag! Hij is een 'Warrior' met een paar 'epic' items. Bovendien is hij niveau 80 en ik 71. Ik heb de uncommon Northend items. (Groen, dus) En weet je.. Ik heb hem verslagen met mijn Hunter. :m: Was erg spannend! Proficiat :thumb: Welke spec was die (en welke jij)? Ik vermoed een soort Fury met 2 2h, want Prot is normaal wel sterk in PvP. Maar toch, mooi gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten