Elsjorro1990 Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Iemand nog aan het spelen? Speel zo af en toe wat op mijn monk en hunter. Miss dat ik mijn mage nog ff 90 maak Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Nog geen zin in gehad, moet zeggen dat ik normaal wel vaak rond deze tijd speel :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Ben sinds gister weer gaan spelen, alvast beetje voorbereiden op WoD, professions omgooien enzo, zo heeft m'n priest nu Enchanting & Tailoring ipv engineering, en m'n hunter nu Engineering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Beetje gespeeld op hunter maar fifa 15 nu uit dus zal laag pitje worden. Miss mijn rogue of mage nog ff naar 90 spelen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Hexos :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Ik heb mijn sub tijdelijk gecanceld. M'n pc doet gaar, en MacBook air is niet goed genoeg voor WoW. Daarom maar even stopgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Wil eigenlijk nog wel even een 90 maken aangezien mijn palla me niet meer zo kan bekoren Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Wil eigenlijk nog wel even een 90 maken aangezien mijn palla me niet meer zo kan bekoren Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Ik ben nu met een 'Lock begonnen en moet zeggen dat het me zeer bevalt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ja die heb ik ook nog op lvl 85:p Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Begint stiekem toch wel te kriebelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Begint stiekem toch wel te kriebelen Ja, ik heb eergisteren weer even gespeeld. Daarna ging m'n gamelaptop naar de mallemoer. Nu al twee dagen bezig met fixen:( Het is echt tof geworden. Ook veel nutteloze spells weg gelukkig. Steady shot, hunters mark... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ga hem zo weer even installeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Kameraad heeft hem al binnen in de winkel. Mag hem nog niet aan mij heven helaas Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Gaat toch ook pas vannacht online? Heb gister effe zo'n Heirloom weapon gehaald voor tot 100 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Onspeelbaar atm helaas, eerste de bug bij de quest voor de garrisons, nu een quest waar 250 man camped voor 7 ogres, die je moet taggen voor je een vlag in ze kan planten, succes ermee, morgen weer een dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Was wel te verwachten:p hoe ziet het er verder uit? Qua Graphics? Hoop dat ik het kan spelen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Zit sinds vannacht al Twitch te kijken :huhu: Ziet er wel tof uit allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Zometeen ff spelen tussen werk en voetbaltraining door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Servers werken niet ech tmee. homo's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Haha overbelast joh. Ik wacht nog mooi even met spelen vermaak me nog wel met fm en fifa Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Ik heb gister gespeeld (zit op Hellfire, wat een rustige server is met een lage queue), en ik vind het awesome_O_ Intro is echt een stuk beter dan welke uitbreiding ik ook heb gespeeld. De fasing in de gebieden is super, en de introductie van de warlords is echt super tof. Ik ga me dik vermaken:D Oh ja, en natuurlijk: GULDAN_O__O__O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Haha ik begin er binnenkort mee. Woning gekocht dus heb het druk ATM. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Vanochtend weer ff gespeeld, gok dat het na het weekend allemaal soepel loopt. Garrisons zijn wel vet, doet denken aan Assassins Creed Black Flag met die bootjes wegsturen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Hoe zijn de Graphics dan? Zijn de vereisten zwaar?? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Graphics zijn wel beter, maar niet super geavanceerd zodat iedereen een nieuwe pc moet aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten