Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tot hoever speel jij?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tot welk jaar speel jij meestal? Ik speel meestal maar éen seizoen omdat ik óf de club óf FM al weer helemaal zat ben:):P

Geplaatst
  • Auteur

Tot welk jaar speel jij meestal? Ik speel meestal maar éen seizoen omdat ik óf de club óf FM al weer helemaal zat ben:):P

Geplaatst

Als ik een leuke club heb kan ik best 10 seizoenen doorspelen, maar meestal houdt het na 3/4 seizoenen op.

Geplaatst

ik speel tot een nieuwe update of tot ik vind dat ik klaar ben met die game en dan begin ik een nieuwe met hele nieuwe planne waar vaak nie zoveel van komt :P

Geplaatst

Meestal een week of twee, soms een maandje. Eerste seizoen dus.

Geplaatst

3 a 4 seizoenen, hooguit 5. maar nu ben ik met een bezig die al 12 seizoenen duurd!! heb ik nog nooit eerder gehad dat ik er dan nog zoveel zin in heb!

Geplaatst

Als er te veel regens zijn. Dan kap ik ermee. Ik haat regens, heb een hekel aan neppe dingen :cab:.

Geplaatst

Ik speel meestal zo'n 3 seizoenen met 1 game en dan laat ik hem links liggen. Dan speel ik 3 maanden later nog 1 seizoen en hou ik er mee op. Want dan is er geen uitdaging meer; ik kijk dan altijd vooruit en denk. Wat is er nou nog te winnen in de competitie? NIks en dan kap ik.

Geplaatst
Als er te veel regens zijn. Dan kap ik ermee. Ik haat regens, heb een hekel aan neppe dingen :cab:.

Speel meestal door met een club tot ik de triple (kampioen + beker + cl) gewonnen heb en dan heb ik t meestal wel gehad of idd zoals Mystery al zegt.. teveel regens vind ik ook helemaal nix, allemaal v die super talenten uit landen als Haiti enzo slaat helemaal nergens op.

Geplaatst

Vaak niet eens een heel seizoen, al heb ik nu een leuke game lopen waarbij ik al in 2012 zit ;sm;

Geplaatst

Vaak geen heel seizoen idd, zolang je er genoeg spanning in hebt gewoon doorspelen toch :)

Geplaatst

Zo lang mogelijk, maar ik heb wel 2 of 3 games om wat afwisseling te hebben. Ik haat het om van club te wisselen, tenzij ik ontslagen word.

Geplaatst

Zo lang mogelijk, zelfs als ik er geen zin meer in heb. En als ik het dan helemaal gehad heb met de club waar ik bij zit, neem ik ontslag en solliciteer ik ergens anders. Regens vind ik persoonlijk wel leuk, die moet je zelf ontdekken.

Geplaatst
Vaak niet eens een heel seizoen, al heb ik nu een leuke game lopen waarbij ik al in 2012 zit ;sm;

Heb ook 10 games van een half seizoen(t/m transferperiode 2 :p) En dan af een toe een leuke, de leuke zijn meestal begonnen in Nederland(Ajax, maar ook met een degradatie/promotiekandidaat en dan naar het buitenland) en als het echt leuk gaat in het buitenland(Sint-Truiden :) ) dan speel ik wel een seizoen of 4, soms langer.

Geplaatst

ik zit nu in 2009 met sporting en ben er al behoorlijk op uitgekeken. Ik haat het om dan van team te wisselen omdat je dan bezig blijft met teams te wisselen. Heel raar maar zo gaat het wel bij mij!

Geplaatst

Hmm, ligt aan de uitdaging. Daarom neem ik vaak een club uit lagere divisie, om steeds naar boven te kunnen kyken. Maar als je dan in (bijv.) de Premier League terecht komt en je wordt 9e ofzo, dan is de uitdaging al beetje weg.

Om en nabij de vier seizoenen, ook omdat dan "het realisme" verdwijnt. Vaak hebben Eredivisie-clubs dan half Zuid-Amerika van 33+ aangetrokken, en spelen talenten als Afellay en Maduro bij clubs als Nantes en Siena. :cab:

Geplaatst

Ik speel tot dat ik geen zin meer heb. Ik zit nu net aan het begin van seizoen 2011/2012 dacht ik. Ik vind het juist leuk om nieuwe talenten te scouten en dan te zien hoe die zich ontwikkelen.

Geplaatst

Ik speel meestal twee a drie seizoenen en dan is de lol er wel van af/

Geplaatst

Meestal doe ik nog geen seizoen.

Als het niet loopt dan sluit ik het spel af en begin ik met een nieuwe club.

Maar nu heb ik anderhalf seizoen gedaan.

Dus ik denk dat ik bij het 3de seizoen stop.

Geplaatst

Meestal seizoen of 5 als het lekker gaat, anders kom ik vaak niet tot de winterstop.

Geplaatst

Normaal een 3-tal seizoenen maar als het echt leuk is kan het wel uitlopen tot een 10-tal seizoenen.

Geplaatst

Ik speel meestal veel seizoenen door als ik bij een kleine club begin en wil daarmee steeds hoger opkomen maar bijv. met chelsea kan ik het maar 3 seizoenen volhouden

Geplaatst

Ik stop meestal als ik vind dat ik genoeg prijzen met de club behaald heb en de lol er af is, gemiddeld speel ik zo'n seizoen of 6 á 7.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.