Jurgen Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Die simon ook...! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Ja check maar, toen zat ik bij die Trololol, die kerel doet constant teamflashen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Komt ie weer met de smoesjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 'k zal jou eens screenen wanneer je matig potje hebt :cab: kijken wat je dan zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Gaan jullie ook de nieuwe CS spelen als die uitkomt? Zou wel leuk zijn om dan eens samen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ravi Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Heb Counter Strike Source op me Steam account staan. Iemand die dit nog speelt eigenlijk? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Heb CS-GO gepre-orderd, mag vanaf maandag de beta spelen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 ben al maanden Beta-tester van GO en DOta 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Jaja, dat weet ik... Maar ik vind het wel vet tot nu toe hoor, en de muziek bij het hoofdmenu is echt epic _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 GO net gekocht, jammer dat die nog niet geïnstalleerd kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Mijn laptop draait het niet. Zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Gamen op een laptop:nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Je moet wat hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hopen dat hij op mijn laptop wel werkt, aangezien me PC al een tijd stuk is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Test hier maar eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Mijn faptop kan het makkelijk aan, vannacht even gespeeld, zag er wel lachen uit alleen raar dat je geen server kan kiezen en ik volgens mij alleen maar 5v5 of 6v6(?) kon spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Oh, dan moet je community servers kiezen, dan heb je exact dezelfde lay-out als met Source. Je hebt nu gewoon Find Game gedaan waarschijnlijk, en dan kom je op servers die Valve zelf ter beschikking stelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Samen een keertje Sourcen jongens? Moet wel ff kwartiertje/half uur inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Oh, dan moet je community servers kiezen, dan heb je exact dezelfde lay-out als met Source. Je hebt nu gewoon Find Game gedaan waarschijnlijk, en dan kom je op servers die Valve zelf ter beschikking stelt. Oh nice dankje, ik had al wat Corona's op dus ik deed maar random wat. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Iemand ff samen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Tukkerrandy is m'n steamaccount, voeg maar toe. Ben zo nog wel online denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik doe ook wel ff mee, add me maar. Steamaccount is kiewiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 -laat mar- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Bovenin steam, bij vrienden en dan vriend toevoegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Internet doet kut. Of Steam. Voeg mij maar toe. Fifastefan of stefanpunt, zoek maar op beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten