Acquafresca Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Heheh laatst killt een teammate me express. Wat doe ik. Ik ga naar CT. Knife hem 4x achterelkaar.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Hehe eauwnage. Soms teamkill ik ook weleens, ligt eraan welke server. ;c Gewoon beetje knooien enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Mja weet wel zeker dat hij uit haat heeft gedaan. Hij beweert sinds ik op die server speel dat ik cheat.;e En owja shotgun is tering boeng:| Vanaf nu speel ik zeker alleen met shottie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Mja weet wel zeker dat hij uit haat heeft gedaan. Hij beweert sinds ik op die server speel dat ik cheat.;e En owja shotgun is tering boeng:| Vanaf nu speel ik zeker alleen met shottie. Vroegah, in de Action Quake 2 tijd werden shotgunners, handcannoners en campers gehaat. :x Toen had ik eeuwig sniper (of m4). Met CS had ik vroegah ook vaak automatische wapens. Laatste keer spelen was in China in zo'n internetcafe. Lannen. Wel leip heur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Soieso vind ik dat awp het verpest:nee: Gisteren speelden we hele map zonder awp en het was veel leuker. M4 is wel tof maar ak47 is wel beste als je het kan gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Idd. Ben ook wel een soort momentenspeler met CSS :cab:, ene keer knal ik iedereen headshot en sta ik met 30-2 bovenaan en de andere keer sta ik iig een stuk lager met 5-15 ofzo. :cab: En shotty is fijn ja, bijv in CS Office ofzo, wat dan ook mn lievelingsmap is. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Piranesi & Westwood07(L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Heb dit heel vaak. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Je zou de drivers kunnen herinstalleren. Lijkt mij persoonlijk op een software probleem. Heb hetzelf ooit jaren terug gehad. Herinstalleren van de laatste drivers werkte toen bij mij. Het kan overiginds ook liggen dat je textures corrupt zijn. Al zou hij dit dan op alle muren moeten geven. Nou ken ik dust niet echt uit map-ervaring... Maar tis een optie. Edit, al hoewel hij het wel geeft op 1 gebied/zelfde soort texture in verhouding met de rest op de pic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Heb het al opgelost hoor.;) Mijn hele videokaart was geburnd ofzo. Updates enzo werkten niet. Heb een nieuwe videokaart erin gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 CSS Villa ? En welke server ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 @ Villa. Ok. Niet gezien dat je het had opgelost :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 CSS Villa ? En welke server ? Speel eigenlijk altijd op een Turks server, maar wil wel tegen jouw een uitzondering maken. Zeg maar wanneer en welke server.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Anders zeg je je steamID hier neer, kan je elkaar joinen wanneer je wil. ;) Mijne is Tukkerrandy, of iets in die richting denk ik. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Jouw kan die niet vinden. Mijne is: halitinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Heb je al toegevoegd. ;) CSS Soccer euawnage. Heb nog weleens erger gehad, maar sowieso is Arturo+ik=heldenteam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Netjes heur. Hebo ook al geaccepteerd.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Ik ben jomar2006. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 april 2009 Share Geplaatst 27 april 2009 Niet zoveel goals, klote verdedigers ook bij tegenstander, maar voor zo'n tegenstand had ik mie daar een pro-avondje. ( A ) Alle goals op mijn naam. :m: Nu nog IRL natuurlijk. ;):cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Randy wij moeten ook eens samen in dezelfde server zitten:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Kent er iemand een toffe oldskool server? Zonder gekke maps en mods. Nederlandse server zou tof zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Only Dutch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Kent er iemand een toffe oldskool server? Zonder gekke maps en mods. Nederlandse server zou tof zijn. [NL] Standaard maps, zoiets heet die, is wel fijne server. @Halit: Idd, maar jij doet nooit CS soccer ofwel? ;) Das bijna het enige wat ik tegenwoordig nog doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Randy, heb je er ook één met rond de 20 spelers?? 30 is iets te veel voor een goede pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Randy, heb je er ook één met rond de 20 spelers?? 30 is iets te veel voor een goede pot. Euh had er wel een, iets met Spawnpoint ofzo, maar das alleen dust1&2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Euh had er wel een, iets met Spawnpoint ofzo, maar das alleen dust1&2. Zat ik gisterochtend nog. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten