Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Mja weet wel zeker dat hij uit haat heeft gedaan. Hij beweert sinds ik op die server speel dat ik cheat.;e

En owja shotgun is tering boeng:| Vanaf nu speel ik zeker alleen met shottie.

Vroegah, in de Action Quake 2 tijd werden shotgunners, handcannoners en campers gehaat. :x Toen had ik eeuwig sniper (of m4). Met CS had ik vroegah ook vaak automatische wapens. Laatste keer spelen was in China in zo'n internetcafe. Lannen. Wel leip heur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd. Ben ook wel een soort momentenspeler met CSS :cab:, ene keer knal ik iedereen headshot en sta ik met 30-2 bovenaan en de andere keer sta ik iig een stuk lager met 5-15 ofzo. :cab: En shotty is fijn ja, bijv in CS Office ofzo, wat dan ook mn lievelingsmap is. :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit heel vaak. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

dy380i.jpg

Je zou de drivers kunnen herinstalleren. Lijkt mij persoonlijk op een software probleem. Heb hetzelf ooit jaren terug gehad. Herinstalleren van de laatste drivers werkte toen bij mij.

Het kan overiginds ook liggen dat je textures corrupt zijn. Al zou hij dit dan op alle muren moeten geven. Nou ken ik dust niet echt uit map-ervaring... Maar tis een optie.

Edit, al hoewel hij het wel geeft op 1 gebied/zelfde soort texture in verhouding met de rest op de pic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kent er iemand een toffe oldskool server? Zonder gekke maps en mods. Nederlandse server zou tof zijn.

[NL] Standaard maps, zoiets heet die, is wel fijne server.

@Halit: Idd, maar jij doet nooit CS soccer ofwel? ;) Das bijna het enige wat ik tegenwoordig nog doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites