stevehh Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik wel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Me2, eindelijk weer 'n beetje op niveau shooters spelen, de nieuwste Call of Duty's waren echt slecht in competative opzicht ;) Allemaal noobjes.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoop dat wel dat het cheaten wat in mindering wordt gebracht. Je kan geen fatsoenlijke PCW spelen zonder mensen met wallhacks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik speel al jaren CS, CZ en CSS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Speel nu wel de BETA van Counter Strike, m'n kameraad mocht een friend-invite geven! Echt vet spel! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Ik ben sinds een paar maanden ook weer bezig met CS:S, heerlijk joh. Lekker in OnlyDutch beetje schieten. Wel echt moeilijk veel slechter dan 'vroeger'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Haha baas :D Ik kan niet meer op m'n Steam komen, en mn account is al zo oud, m'n email van toen weet ik niet eens meer :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 In de zomer komt er een nieuwe CS, halen dus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Haha baas :D Ik kan niet meer op m'n Steam komen, en mn account is al zo oud, m'n email van toen weet ik niet eens meer :r Mijn Steam dateert van 2004. :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Mijn Steam dateert van 2004. :D:D:D Haha, ja toen begon ik ook zo'n beetje met Steam. Alleen toen gaf ik mn password aan iemand anders en daarna kon ik er neit meer in :-D Heb nu al jaren een ander account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Haha, ja toen begon ik ook zo'n beetje met Steam. Alleen toen gaf ik mn password aan iemand anders en daarna kon ik er neit meer in :-D Heb nu al jaren een ander account. Ik begin in 2002 of 2003 met CS. Net dat ik op de middelbare kwam. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ja ik in 2004/05 geloof ik. Ben ook nog een tijdje echt verslaafd geweest, met een clan en alles. Echt iedere dag uit school meteen CS. Heeft er wel voor gezorgd dat ik een jaar bleef zitten XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Ja ik in 2004/05 geloof ik. Ben ook nog een tijdje echt verslaafd geweest, met een clan en alles. Echt iedere dag uit school meteen CS. Heeft er wel voor gezorgd dat ik een jaar bleef zitten XD Ik was Mid-high. Elke avond een wedstrijd. Verdomme. Prachtige tijden. _O_ Nu ik ouder ben heb ik minder binding met CS. Toch omdat het leuke eraf is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Ik begin in 2002 of 2003 met CS. Net dat ik op de middelbare kwam. :D Idem hier, standaard eigen server met een vriend uit de klas en motherfockers killen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Ik was Mid-high. Elke avond een wedstrijd. Verdomme. Prachtige tijden. _O_ Nu ik ouder ben heb ik minder binding met CS. Toch omdat het leuke eraf is. Zozo. Mid-high is best goed. Zo goed was ik niet :P We hadden in de clan wel wedstrijden, maar ik mocht alleen meedoen als er heel wat anderen niet konden :-D Toch wel 1 of 2 keer meegedaan. In welke clan zat je dan? Edit: wel heel vaak meegedaan aan gewone wars uiteraard, gewoon voor de lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Eindelijk ook Beta. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 noskill=jurgen wel aardig pottie, begin dr weer in te komen na heel lang niet te spelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Cs 1.6 jongeuhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 dat fossielenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 ja is toch 30 keer mooier dan dat gare source Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Wat vind je dan precies zo gaar aan source :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Geen idee, maar het boeit me gewoon niet;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Zelfde maps alleen grafisch beter :cab: dus ik snap het niet echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 noskill=jurgen wel aardig pottie, begin dr weer in te komen na heel lang niet te spelen ;c Same. ;c Vind de hitboxes in 1.6 wel beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 juli 2012 Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat wel ja, klopt soms echt helemaal niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten